Home › Forums › Algemeen › Kroeg praatjes › Wat heb je vandaag geklust topic
- Dit onderwerp bevat 2,184 reacties, 284 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 8 jaren, 7 maanden geleden door TheCauwie.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
5 maart 2013 om 21:20 #81746
uhm, ik sta hier toch wel even van te kijken haha:lol.
je doet je naam wel eer aan zo:P.
je tapeindes hoef je ook niet zo vast te zetten, handvast + een extra zetje is prima.edit: fons, zelfde mening blijkbaar:lol
5 maart 2013 om 21:26 #81652Ik doe ze meestal iets vaster zette, waarom? Omdat ik laatst met los draaien het tapeinde mee had los gedraaid. En dat vind ik vervelender demonteren dus dan maar even wat vaster zetten 😛
Ja dat is idd dat cartertje waar dat in zat. Maar ik had nog goed gecontroleerd of die scheur door was of niet en of er speling op zat, en dat was het niet.
@lastpak, nou nou zo erg is ut niet hoor ;p sinds ik die setje had gekregen zat dit er al in en heb er toch bijna jaar mee gereden dus mijn schuld was het niet xD dat ik er pas na een half jaar erachter kwam is iets anders ;p
Edit:
Zou het nog lukken om er mee te rijden?Valt toch bijna niet op dat gaatje /sarcasm_off ;p
5 maart 2013 om 23:10 #81213beunhaaz :
Zou het nog lukken om er mee te rijden?Een beetje minder carter druk kan nooit kwaad dus ik zeg go for it:D
Maar voortaan de tap einden dus maar ietsje minder vast.6 maart 2013 om 07:52 #75288wat wel zonde is, had ze net volledig vlak had gemaakt.
@joost, trouwens je oventruck metcarters in de ove werkte idd goed.( van je lagertopic)
sended from my htc device
8 maart 2013 om 20:07 #82099Alvast 1 ciao in orde gemaakt voor de thorn meeting, morgen nog maar een klaar maken.:)
Morgen eens wat foto’s in perso updaten.
9 maart 2013 om 09:24 #79517Ik heb de laatste dagen de Superbravo die ik in januari als rollend frame in Eindhoven heb opgehaald in elkaar gezet, en dit rijdt lekker!! Wat een vette brommer..
Malossi vario zit eronder in combinatie met de eurocilindro 50 op een electronisch mix blok dat onder mijn eerste Ciao vandaan komt en hij heeft al aardig de gang erin, zelfs met Citypower.
Die Let in die auto zat me vreemd aan te kijken maar ik vindt zon Magnum gewoon mooi 😀
Met de SuperBravo heb ik wel plannen, komt ook nog wel een lekker uitlaatje onder en wordt gewoon netjes gespoten in de toekomst maar voorlopig wil ik eerst de Ciao afmaken, dan zien we wel weer verder.
9 maart 2013 om 11:10 #78735Straks rijd je brommer in Letland 😀
9 maart 2013 om 11:25 #78736
Anoniem(Als de mods deze reactie nutteloos vinden, dan delete maar:?)
Wist je he, dat die Renault AE (Magnum) na een bepaald bouwjaar een begrenzing op de deur heeft. deze opent dan minder ver.
dit is gedaan omdat chauffeurs er anders uitvielen.
omdat ze af en toe vergaten dat je niet meteen naar beneden kan, en eerst via het spatbord naar rechts moet. :D.12 maart 2013 om 21:28 #79959Jahaaa sticker Ciao

Helaas waren de stickers toen op! Ik zal binnenkort even naar de action om even stickervellen in te slaan.
Idee is namelijk om de gehele ciao te bestickeren:D12 maart 2013 om 21:42 #78389haha florian Leuk idee
13 maart 2013 om 08:02 #77305@Florian
Is nou niet bepaald de stickerbomb vellen die normaal gebruikt worden met ‘stickerbombing’.
over het algemeen word deze vaak gebruikt. ziet er naar mijn mening ook heel gaaf uit.13 maart 2013 om 09:02 #47360@Niek: Haha nee klopt, dit zijn gewoon agendastickers van de Action geloof ik. Dat linkje van jouw is natuurlijk veel mooier, maar ook veel duurder.
Voor een brakke Ciao voor enkel het testen van blokjes en zonder kenteken vind ik het niet waard. Want voor maximaal 10 euro heb ik de hele Ciao vol wanneer ik naar de Action ga
13 maart 2013 om 10:20 #8007413 maart 2013 om 13:27 #79339@Niek
Volgens mij heb ik het verkeerd begrepen.. Krijg je een heel boek met verschillende stickers, of krijg je enkel de stickers die op de foto staan? Aangezien ik nu ook sites heb met een boek met 258 stickers voor €20,-
Zo iets is dan wel de moeite waard
13 maart 2013 om 13:35 #79257Is inderdaad een heel boek Florian! Als je kijkt op de pagina staat er bij de samenvatting: 132 paginas ;).
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Het onderwerp ‘Wat heb je vandaag geklust topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.