:: Wat heb je vandaag geklust topic
-
een werkbankje gemaakt zodat ik toch wat ordelijker kan sleutelen 🙂 opruime moet nog gebeuren 😀

NaadBijdrager
Dikkere carburateur op de brommer gezet in de vrieskou. Gatverdarre wat is dat vervelend!
Binnenkort de garage maar weer even herinrichten aangezien ik daar nu weer bijna dagelijks te vinden ben.
Vandaag decompressieklep schoongemaakt het veertje zat zo vol met pekel en zand dat ik hem bijna niet meer in kon drukken.
Meteen maar een spatlapje aan het voor spatbord gemaakt ,kijken of het nu een beetje schoner blijft……
:lolkappen afgespoten, en stickers geplakt:)
morgen komen foto’s :lol
Vandaag de ciao maar weer eens uit de schuur getrokken, 70 polini blok deronder geknald. Daarnaast de verlichting weer gemaakt, jaja zelfs het remlicht. En de hele ciao in een mooi dikke laag was gezet. Hij staat er weer mooi bij te shinen!
Vandaag met speedengine met 42mm pinasco in elkaar gezet en onder de brommer geplaatst,alleen decompressie wat een gedoe..En het was ook lekker koud,maar moet ik de decompressie aansluiten om hem te starten of kan ik ook gewoon rennen zonder hendeltje?,heb vario.

mijn ciao volledig terug en gespoten (:
citta-ciao12 :
Vandaag met speedengine met 42mm pinasco in elkaar gezet en onder de brommer geplaatst,alleen decompressie wat een gedoe..En het was ook lekker koud,maar moet ik de decompressie aansluiten om hem te starten of kan ik ook gewoon rennen zonder hendeltje?,heb vario.
Met vario gaat dat waarschijnlijk niet lukken, aangezien je snaar keihard door gaat slippen. Je kan ook je decompressie met een vinger indrukken terwijl je vooruit rolt.
Motor maar weer eens uit de schuur gehaald. Stond een tijd stil dus liep niet zo heel best meer. Carburateurs schoongemaakt, en nu loopt het oude beestje weer als een trein.

Beunhaazz@ kiek hem shinen dan! lekker hoor, wat voor kleur worden de velgen?
Wit 😛 zo kreeg ik hem ook. Is ral 1016
tnx : D
@ beunhaaz, zieter strak uit zeg.
Waarom hou je geen perso bij wil wel eens zien wat je ervan gaat maken
teveel werk :$
Ga wel een eind pic make 😛 ciao krijgt wc koeling, 80cc polini, 15mm intake op se carters, schijfvoor , achter is maybe maar wil er denkelijk wel laten maken , pitbike voorvork, en dan zo italiaanse opgefokte thema 😛
@citta89
Lekkere motor hoor!! Is het een XR 500?
-
Het onderwerp ‘Wat heb je vandaag geklust topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.