Home › Forums › Algemeen › Kroeg praatjes › Wat heb je vandaag geklust topic
- Dit onderwerp bevat 2,184 reacties, 284 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 8 jaren, 7 maanden geleden door TheCauwie.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
2 augustus 2012 om 13:02 #59006
Ai das nooit fijn:(
4 augustus 2012 om 15:16 #34672Ik heb gisteren de begrenzer getest, gepoogd af te stellen.
Dit is verder zeker geen verwijt of aanval naar Elkan of broer, maar ik kan helemaal niks met de begrenzer..:'(
Ik heb één instelling kunnen vinden waar de brommer nog enigzins rijdt, en dan trekt hij tot een dikke zestig door en begint dan dik te stotteren.
Op alle andere standen begint hij zo snel te stotteren dat ik niet eens van mijn plek kom..:(Ik hoopte op een begrenzer die gewoon de brommer ‘lui’ zou laten lopen, maar (het exemplaar dat ik heb in elk geval) laat de brommer gewoon extreem stotteren, zoals een auto ook doet in de toerenbegrenzer…
Misschien is het op poelie wel ok en is deze begrenzer gewoon niet geschikt voor vario?
Ik zal er nog even een filmpje van schieten:o
I came, I saw, and I forgot what I was doing...4 augustus 2012 om 15:18 #34669oe dat is minder):
Want ik heb ook vario. Als de mijne binnen is zal ik eens kijke of het idd aan vario ligt tonni
4 augustus 2012 om 15:26 #34674Bij scooters doet dit probleem zich ook vaak voor weet ik wel.
Er zijn maar een paar begrenzers die wel leuk op pakken maar de meesten doen het zoals jij beschrijft.4 augustus 2012 om 17:54 #34656mijn begrenzer is wel gewoon prima, gaat niet stotteren. Mischien komt het omdat je met een wat meer opgevoerd blokje rijd?
ik rij met een 60dmp, en 12/12.
4 augustus 2012 om 18:53 #34675Filmpje:
I came, I saw, and I forgot what I was doing...4 augustus 2012 om 18:57 #34676Dat ”rijd” inderdaad helemaal nergens naar.
Dat moet gewoon aan het variosysteem moeten liggen want bij Elkan reed het gewoon goed op pouliBlijft erg jammer, in jou geval dus opzoek naar een andere begrenzer.
Tonni: dit is dan op de stander maar zo rijd het helaas ook, als ik hem niet te hard wil laten lopen dan stottert hij dus al bij optrekken, en niet zuinig ook…
Kom ik bijna niet weg.
En op de stand dat hij nog normaal wegrijdt, dan loopt ie ook zo door naar 60/65, en begint dan alsnog erg opvallend te stotteren. Dat stotteren zou hij niet zo moeten doen volgens mij..4 augustus 2012 om 19:09 #92350
AnoniemDeze video wordt momenteel verwerkt.
Kom over een paar minuten terug.4 augustus 2012 om 20:11 #89111Filmpje bleef hangen, ff opnieuw ge-upped..
I came, I saw, and I forgot what I was doing...4 augustus 2012 om 20:47 #89910Heb ook heel lang met een zelfde soort begrenzer gereden ( alleen geen verstelbare ) had dezelfde “problemen”.
Elkan had toen ook dezelfde soort op zijn brommer, reden beide met poelie maar het kan ook best zijn dat je ontsteking “anders” of iets dergelijks is.Net zoals dat verschillende blokjes verschillende sproeiers lusten.
5 augustus 2012 om 10:32 #71903Dit is wel heel vreemd:? Ben hier ook niet zo blij mee eerlijk gezegd! Heb inmiddels zelf 5 verschillende begrenzers aangesloten op verschillende setups (voor anderen) en nog nooit dit probleem gehad.
Het heeft overigens niets met poelie of vario te maken. Bij mij hoor je zowel met poelie als met vario niet eens of je op de begrenzer rijdt of niet.
Ik hoopte op een begrenzer die gewoon de brommer ‘lui’ zou laten lopen
Zo zijn mijn ervaringen ook en zo zou het bij jou ook moeten zijn! Ik zal je over dit probleem nog even contacten Tonni!
5 augustus 2012 om 10:59 #71880Top. Ik wist niet beter als dat het ‘dat type’ begrenzer dan wel zou zijn. Als jij zegt dat hij niet zo hoort te begrenzen, dan geeft dat me wel hoop.
Voor mijn idee zou het dan aan het begrenzertje moeten liggen? Aangezien er in de aansluiting niet zo veel mis kan zijn.Mijn posts zijn ook niet bedoelt om het product af te kraken hoor!
I came, I saw, and I forgot what I was doing...5 augustus 2012 om 19:48 #90608contact slot op mijn super-bravo gemaakt.
dat wordt niet meer starten zonder sleutel dus 😀beetje prutsen hier en daar
Link naar Mijn collectie / Projecten.5 augustus 2012 om 22:49 #89180@Tonni: Hij hoort niet zo te begrenzen nee en gaan we oplossen. Zie het ook niet als afkraken hoor, vind het juist intressant om te kijken waar dit aan ligt en het op te lossen
6 augustus 2012 om 16:45 #90907brommertje afgemaakt, stickers geplakt, zakdoekkie erop, klaar voor de meeting op 11 augustus.

kleine reclame:

-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Het onderwerp ‘Wat heb je vandaag geklust topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.