:: Wat heb je vandaag geklust topic
-
krukas tuning (a)

Zal deze het goed doen?
Gistermiddag en vandaag verder gegaan met het opknappen van de verkoopcitta.

Treeplankjes nog spuiten, het blokje er onder hangen, en nog wat klein werk. Wordt best een leuk dingetje vind ik zelf.
@Strikert: Dat is afhankelijk van wat voor cilinder erop komt en hoe je inlaat is. Dus daar kan ik met deze afbeelding weinig over zeggen maar het lijkt alsof er aan de rechterkant wel iets teveel af is. Kwestie van proberen 😉
@Strikert: Het ziet er niet super uit, maar waarschijnlijk zal het wel gaan lopen.
Zelf zou ik zo’n ‘geval’ niet in mijn blok willen hebben:D
@Citta89: Dat word inderdaad al een erg leuke Citta
Dit lijkt heel erg op de Polini manier dus hij zou het denk ik ook het beste doen op een speedengine.
Gele drukveer in mijn vario gegooid en 7.2gr rollen in de malossi vario gedumpt 🙂
Trekt als een tierelier 😛
Vandaag blokje open gehaald en krukas erin gestopt, loopt als een gek.
aleen op top stottert hij heel erg. denk sproeier maatje groter?
@strikert
nooo mattie, maatje kleiner juist
Vandaag wilde ik weer eens een sessie gaan powdercoaten. Ongelukkig maar toch heb ik mijn transformator opgeblazen en kon het hele feest niet door gaan. 🙁
Wat valt er verder nog te doen vandaag? “Hmmm…” de motivatie is ook wel weer weg nu.
Mijn vingers jeuken als een malle om de Citta weer op te bouwen.
Moet alleen wachten op een paar cruciale boutjes en moertjes:boos
begonnen aan een uitlaatje op te knappen…
steveBijdrager
Dalijk ff paddock stand maken voor mijn vespa
zij-inlaat blok in elkaar zetten
Na alweer een dikke week fietsen de achterband van de bravo weer gefixt 😉
TonniModerator
Vanmiddag het kick-RV blok met alu DEPS maar eens gemonteerd onder de rode Ciao, starten en lopen, alleen de afstelling is het nog niet helemaal.
Er zit een 21mm met 86 sproeier achter maar 86 lijkt te groot terwijl de andere RV (ook met DEPS) daar perfect op loopt..
I came, I saw, and I forgot what I was doing...

bart#24
vandaag verder gegaan aan mijn gele p24 ciao.
een lekker verse 43mm alfaerre gemonteerd,
geweldig cilindertje
-
Het onderwerp ‘Wat heb je vandaag geklust topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.