:: Wat heb je vandaag geklust topic
-
ritzeBijdrager
*electriciteit vernieuwd in schuur
frame geschuurd
kapjes “ “
koel kapje
rem denksel
velgen
armpjes
vorkje
*toen dat alles gespoten
*schuur op geruimd
*gewacht
*onderdelen uit gezocht
*alle onder delen schoon gemaakt
*naar bikeshop en fons geweest
*lagertjes voor in het wiel schoon gemaakt
*de rest ben ik alweer vergeten
FonSBijdrager
Pa’s kelder grotendeels opgeruimd, resultaat: 80 kg oud ijzer / 40 kg oud aluminium. Weg met die lelijke 4 spaaks :pest
MikeBijdrager
Ik heb benzine gehaald, gemengd en mn brommer afgetankt voor de Limburg Tour… 😀
Mike :
Ik heb benzine gehaald, gemengd en mn brommer afgetankt voor de Limburg Tour… 😀
Ik hoor het wel dat word het weekend lekker slapen voor jou na zoveel manual labor:D
Begonnen met het opknappen van een citta (voor de verkoop).

Vandaag mijn koppelings-segmenten van me achterkoppeling aangepast, zoals Tonni dat ook heeft.
Moet zeggen, het werkt wel
. Blijft langer in hogere toeren, en kakt dus niet in (als je 65 rijd).
vario er onder gelegt.
begonnen aan mijn ciao en Supah bravo

erikbloemberg
ff me nieuwe kappen inc spatbord van me ciao geschuurt en bij de spuiter afgeleverd.
van de week al ff nieuwe bandjes om me zilveren 5 spaaks heen gelegd
volgende week ff alles weer onder me ciao bouwen en ff wat puntjes afwerken en dan is ie weer klaar voor de meeting 2012
Ook weer duidelijk waarom de citta de laatste dagen wat slap aanvoelde in de bochten.

En ook meteen een eye opener want ik stap dus af van originele veren, dit is mij namelijk veel te dun en dus slap.

Anoniem
43mm Brevetato gemonteerd. + afgesteld.
XiorBijdrager
blok in elkaar gezet. morgen afstellen
ritzeBijdrager
schuur opgeruimt, speaker geplakt, brommer gesloopt, brommer gemaakt, mn vinger geprikt aan remkabel
cp blok gebouwt met 43 athena alles nieuw en varvangen, en 3 keer de spie in 2 uur gebroken:|
W-YBijdrager
@ lars, is je conische passing van je kruk/vliegwiel nog goed? das niet normaal 😛
had 3 verschillende vliegwiele maar nu breekt die niet maar vonkt die niet-,- kut cp’s:P
-
Het onderwerp ‘Wat heb je vandaag geklust topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.