:: Wat heb je vandaag geklust topic
-
pepkoDonateur
ik heb lekker in m’n carter gehakt:

binnenkort is het kleincarter aan de beurt, ik pas ze aan voor m’n 50cc athena 🙂
ook heb ik nog een p12 krukje opgedremelt naar p10

Anoniem
Nog even mooi glad afwerken aan de randjes en prima lijkt me.
Lijkt me trouwens niet te best dat je een dremel gebruikt om je krukas op te “boren”. Zou hem niet gebruiken als ik jou was… Dit zou ik toch netjes laten kotteren om het oppervlakte maar zo glad mogelijk te krijgen….
@ pepko; Dat meen je? Bij de reactie in het kleine vragen topic ging ik er vanuit dat het sarcastisch was, maar twijfel daar nu toch sterk aan. Dit zal ik toch echt met goed gereedschap gaan doen en niet met een dremel. 😮
pepkoDonateur
haha, afwerking komt als laatst he :p
en krukas kotteren, wat moet ik me daar bij voorstellen?
@maarten, ik was niet van plan om er zo mee te gaan rijden hoor, ik denk dat ie het niet lang volhoud namelijk.

Anoniem
Je hebt verschillende oppervlakteruwheden:

Deze kun je bereiken door verschillende gereedschappen te gebruiken, dus eerst boor je de krukas uit, daarna je er met een ruimer doorheen gaat, waarna je eventueel nog kunt polijsten, dit om zo min mogelijk wrijving te hebben.
Dit gaat dus over het gat wat jij beun geruimd hebt hé! 🙂
pepkoDonateur
jaja, ik zal me er in verdiepen :p bedankt voor de “opheldering” jelmer.

petertje!!

eingdelijk me brommer afgemaakt vandaag:D
ben er echt blij mee
nog een paar kleine dingetjes maar hij staat er echt mooi bij vind ik zelf 🙂
Das een vette ciao geworden

petertje!!
bedankt andere 
@petertje
Ah die kleurstelling komt me bekend voor 😉 Wel erg netjes geworden, die oranje kleurstelling staat hem goed!
@criminalmindz
Minder ja.
W-YBijdrager
Nette ciao peter! Hoelang ben je er mee bezig geweest? =)

erikbloemberg
die ciao van petertje heeft me kammeraad voor hem gespoten.
er zat aardig wat afplakwerk en tijd in om hem zo te spuiten.
het ziet er erg mooi uit zo in het totaal plaatje.
Zo op de foto ziet hij er erg mooi gespoten uit. Deed me gelijk aan de ciao van Ivano denken.
Repsol Replica Ciao
Blokje eindelijk uitgeveilt .. Miste het snellere op en doortrekken.
Dat is een hele nette Ciao die je daar hebt Peter
Alleen had de buis tussen het frame wat dikke gemogen van mijn kant.
Ik zal je ook even pm’en over die voorvorkdempers want moet eerlijk zeggen dat ik dat helemaal ben vergeten:$ (Ze waren eigenlijk verkocht aan Rickyboy maar die zegt tot 2x toe dat hij het over zou maken maar er komt niks van terecht)
-
Het onderwerp ‘Wat heb je vandaag geklust topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.