Home › Forums › Algemeen › Kroeg praatjes › Wat heb je vandaag geklust topic
- Dit onderwerp bevat 2,184 reacties, 284 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 8 jaren, 7 maanden geleden door TheCauwie.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
26 februari 2012 om 13:11 #99997
Opgelaste krukas af gevijld zodat de segment plaat er weer overheen kan
26 februari 2012 om 14:00 #113245netjes, even draad opnieuw tappen?
26 februari 2012 om 14:01 #113246Mooi gedaan SuperSI

@Beunhaaz: Dat hoeft waarschijnlijk niet eens want de bout komt daar volgend mij niet eens.
26 februari 2012 om 15:46 #52798Martino :
Het testobject voor de bevriezing.

Het resultaat is zeer teleurstellend.:(Je moet natuurlijk wel beide uiteindes afdichten 😉
Ja daar zat ik ook nog aan te denken, maar dat was wat lastig bij de demperaansluiting. Of ik had deze er eerst af moeten slijpen. Een Ballon om de flens heen had ook geen zin. Je zag ook gewoon geen effect van het uitzetten van het ijs. 😕
In ieder geval gaat hij gewoon open en weet ik straks ook zeker dat hij van binnen weer mooi schoon zal zijn. 🙂
@ Supersi; Heel goed gedaan, we gaan zeker wel meer van dit soort revisies zien. Goede bruikbare krukasjes worden schaars.
26 februari 2012 om 17:49 #114903Alu remgrepen op de citta gezet, speedgas handle gemonteerd, alle bouten en moeren nagelopen & voorvork speling verwijderd.
27 februari 2012 om 21:20 #106674speedbuxy :
bobclees :
ligt het aan mij of ligt er een joint in de asbak:P XDAls je wat geest veruimend wil denken en sleutelen dan kan je ook niet zonder:D
En je ziet wel watvoor creatieve creaties daaruit voort vloeien
Hellemaal mee eens:D
2 maart 2012 om 17:08 #99724
AnoniemCitta 50% klaar!
Gedaan:
Blokje gerviseerd + 50cc DR gemonteerd
Kabels in orde gemaakt + Gesmeerd.
Zadel gemaakt en vastgezet.
Kabelboom waterproof gemaakt + goed gelegd.To Do:
Kapjes + Spatborden monteren.
Voetsteuntjes monteren.
Banjo van carb. cleanen.😀
de vespa ziekte begint toe te slaan.
in april heb ik er ook een zeer strakke SI bij!.
2 maart 2012 om 17:35 #99418Test frame gemaakt (Jarco style :P)

Heb de benzine toevoer geregeld met een oude grasmaaier benzine tank 😀En heb gelijk mijn DR blok weer aan de loop geslingerd :
2 maart 2012 om 17:38 #98898Het is meer Waarom? style die was mij toch echt voor.

Bij deze alle props voor waarom? 😀Maar nice, zo simpel en het werkt!
2 maart 2012 om 17:41 #98887Dan gaan de credits naar Waarom? 8)
Moet alleen nog even naar de benzine toevoer kijken, want er hangt nu een redelijk grote benzine tank aan het plafond vast, haha.Dit scheelt zoveel werk. Ben het helemaal zat om een blok onder een brommer te gaan monteren en dan er vervolgens achter komen dat hij niet loopt. Nu kan ik ze gelijk testen scheelt een hele hoop tijd!
3 maart 2012 om 10:43 #92752Niet echt geklust maar een mooie how to gemaakt.
Een how to van hoe je een schijfrem op een ciao bouwt met alle onderdelen foto’s etc.
Ik ben dit nog even aan het fijntunen, maar binnenkort in de how to sectie.
Ik werd nl een beetje gek van alle vragen die ik kreeg per pb :lol
3 maart 2012 om 10:58 #104110nice

nou ben ik eens benieuwd, want als je de maten en zo hebt maar geen spullen om het te fabriceren, dan zou je het nog altijd kunnen laten maken door een bedrijf. toch?De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
Link naar Mijn collectie / Projecten.3 maart 2012 om 11:05 #113178ja inderdaad, ik moet nog wat fototjes maken, maar de how to is voor 80% klaar incl prijzen van de onderdelen en waar je het kunt kopen.
Een paar onderdelen moet je zelf maken of laten maken, maar dat kun je idd door iemand laten doen.
3 maart 2012 om 13:25 #110683ik wilde dit ook van de zomer op mijn citta maken.
echter moet ik eerst maten hebben voor de adapter in de velg, zodat ik het kan laten draaien.
als je dat er zelfs bij hebt, dan is dat echt een super how-to!3 maart 2012 om 14:01 #79389Jarco :
Het is meer Waarom? style die was mij toch echt voor.
En tonni was hem weer voor:lol want die had al z,on test opstelling voordat waarom hier zelfs op de site zat.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Het onderwerp ‘Wat heb je vandaag geklust topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.