Vespa-Ciao.NL
:: Wat heb je vandaag geklust topic

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Wat heb je vandaag geklust topic

15 berichten aan het bekijken - 1,156 tot 1,170 (van in totaal 2,185)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

erikbloemberg

gister avond samen met johanzz zjjn nieuwe ciao (mijn ex) ff zover in elkaar gezet .

nu is het ff wachten op de bandjes en wat klein spul.

ik zal van de week ff zijn nieuwe evo (ex steven) ff voor johanzz in elkaar zetten is dat alvast ook al klaar 🙂

Steven
      Donateur

ja erik tof dat die ouwe grijze ciao ook een goeie bestemming heeft gevonden, hij zat mooi strak in de lak!

bobclees
        Bijdrager

ligt het aan mij of ligt er een joint in de asbak:P XD

Interceptor
          Donateur

bobclees :

een rose bril heeft ie ook…:lol

misschien wel zo handig als je het even niet meer ziet zitten met het sleutelwerk

Steven
            Donateur

@ Jarco; dat idee ga ik van je ‘jatten’ zodra ik een schuur aan huis heb :thumb ideaal

Vandaag speakerset, versterker en subwoofer in de auto gebouwd, had het voor een mooi prijsje op de kop getikt.

speedbuxy
              Bijdrager

bobclees :

Als je wat geest veruimend wil denken en sleutelen dan kan je ook niet zonder:D
                En je ziet wel watvoor creatieve creaties daaruit voort vloeien:thumb

ChrisNL
                Bijdrager

vandaag alvast de krukas bewerkt voor het zelfbouw zij-inlaat blok en de voetpakkingen op maat gesneden, vordert gestaag 🙂 zaterdag cilinder ophalen bij de hoonboer.

hansieb
                  Moderator

Verdomme zonet nog even geklust, kickstartketting door alle pekelrotzooi aan het roesten.

Gelukkig nu een verwarmde gang waar in geknutseld kan worden, oftewel beetje WD40 en we zijn alweer klaar :whistle

Steven
                    Donateur

je zal wel uitgeput zijn na zo’n klus 😛

hansieb
                      Moderator

Ja zit nu uitgeput op de bank met een :bier

Jarco
                        Bijdrager

ligt het aan mij of ligt er een joint in de asbak XD

Dat ligt aan jouw, ik blow al bijna 3 jaar ( gokje ) niet meer. 😀

een rose bril heeft ie ook…

misschien wel zo handig als je het even niet meer ziet zitten met het sleutelwerk

Die bril is mij heilig!
                          Heb in 1 jaar tijd 2 keer bij de huisarts gezeten om een Alu splinter uit mijn oog te laten halen en dat is geen pretje. 😛

@ Jarco; dat idee ga ik van je ‘jatten’ zodra ik een schuur aan huis heb ideaal

Vandaag speakerset, versterker en subwoofer in de auto gebouwd, had het voor een mooi prijsje op de kop getikt.

Ik liep al lannger rond met het idee, maar Waarom? was me voor. 😀
                          Je jat maar raak zeg ik, het werkt perfect!
                          Ik heb in de plastic fles gewoon een oud citta kraanje gedraaid met 2 rubertjes ertussen en in perfect lekdicht. :thumb

Patrick78
                          Bijdrager

bezig met 43mm malossi lopend te krijgen > momenteel de contactpuntjes af aan het stellen….nu doet die niks meer? Eerst deed die viertakten met 0.45mm afstelling nu heb ik de contactpuntjes met het vliegwiel 29mm te verdraaien derop openen gezet….geen plof of niks???

paulhermens

een rose bril heeft ie ook…

Die bril is mij heilig!
                              Heb in 1 jaar tijd 2 keer bij de huisarts gezeten om een Alu splinter uit mijn oog te laten halen en dat is geen pretje. 😛

ik ken die shit, heb een keer een staalsplinter gehad en daar doodleuk een dag mee gelopen,
                              s’avonds naar de eerste hulp, was dat kreng aan aan het roesten :'( uit laten boren, de volgende dag nog een keer en een
                              week in de ziektewet omdat ik geen zonlicht kon verdragen 🙁

ritze
                              Bijdrager

DR evo elek blokje gemaakt voor de vespa :thumb

mains
                                boosters
                                ietsie pietsie cilinder bewerkt
                                en krukas ont snort

De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
                                Link naar Mijn collectie / Projecten.

ArvidW
                                Donateur

Martino :
                                  Het testobject voor de bevriezing.

Het resultaat is zeer teleurstellend.:(

Je moet natuurlijk wel beide uiteindes afdichten 😉

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                                  Home made engine dyno
                                15 berichten aan het bekijken - 1,156 tot 1,170 (van in totaal 2,185)
                                • Het onderwerp ‘Wat heb je vandaag geklust topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.