:: Wat heb je vandaag geklust topic
-
ritzeBijdrager
berini 50cc tuned blokje gemaakt
zometeen even afwerken en sproeir klooie
De top one opgeknapt!

Nieuw rubbertje + een extra demperhuls:)
Achterklok verwisseld van platte band naar goede band. Was te lui om nieuwe binnenband te steken want is op meerdere plaatsen gescheurd. Inmiddels al een keer of 10 een driehoekslager gewisseld, stak ie er wel niet omgekeerd op. Achterpoulie zat er ook al op, dus eventjes opnieuw beginnen 😀
Verder nog driehoekslager opgeschuurd met dremel en staalborstel.
Citta brug gedemonteerd, evo eronder vandaan, kop opnieuwgevlakt, si brug gereedgemaakt voor evo, evo in brug gedaan carb gedaan sproeier vervangen haha de normale dingen :)!
TonniModerator
Een scooter koppeling aangepast. De segmenten bewerkt zodat ze andersom kunnen zitten in de koppeling, en dus de ‘goede’ kant op uitslaan voor de Vespa.
Eens kijken of de koppeling nu misschien beter af te stellen is qua toerentallen en doorslippen.
I came, I saw, and I forgot what I was doing...
Heel erg benieuwd wat deze aanpassing teweeg brengt bij jou altijd doorslippende scooterkoppelingen. Had je al niet eens een juiste geheel andere koppeling getest zonder gewenst resultaat helaas?
-RobinvS- :
De Fabrizi afgemaakt.
Ziet er goed uit, nu graag nog een paar foto’s in volle glorie 😀
Haha ja ja, even wachten tot dat pekel flink weggespoeld is 😀
Van mijn linkse (engelse) graad een rechtse graad gemaakt :

si brug met alles er bijna klaar onder :)! tevens de mega eronder ziet nice uit!
JarcoBijdrager
nice jarc doe mij er ook maar 1 haha ;)!

paulhermens
ziet er keurig en strak opgeruimd uit, alleen jammer dat je de asbak bent vergeten 😀
JarcoBijdrager
Haha het is een bij elkaar geraapt zooitje maar het werkt wel en daar ging het om. 😛
@ Paul.
De asbak van een roker hoort vol te zitten. :no 😀
ik ga ook maar vanmiddag naar de gamma toe kijken voor stukje staal 🙂 zou stuk makkelijker zijn voor de evo ;P
-
Het onderwerp ‘Wat heb je vandaag geklust topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.