Home › Forums › Algemeen › Kroeg praatjes › Wat heb je vandaag geklust topic
- Dit onderwerp bevat 2,184 reacties, 284 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 8 jaren, 7 maanden geleden door TheCauwie.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
26 december 2011 om 21:39 #114431
– Beugeltje voor de radiateur gemaakt voor op de Citta
-Klein carter voor een zelfbouwzijinlaat vergroot + carter zwart gespoten
-Citta velgen gemonteerd i.p.v. Grillo velgenMorgen ga ik verder met de noodzakelijke dingen (KickSE, vario etc.. mo
27 december 2011 om 09:45 #114433Niet vandaag maar afgelopen weekend mijn schoonvader zijn Citta afgemaakt en hem verast met deze nieuwe aanwinst.

( Sorry voor de tel kwal. foto. )
27 december 2011 om 10:38 #114434mooie citta! Ik vind die rode bokstandaard hem echt afmaken.
27 december 2011 om 12:28 #114429Allejezus wat een slechte foto.:D Ik had al wat foto’s gezien die zagen er wel beter uit, maar je hebt er een mooie Citta van gemaakt. Je schoonvader zal met trots mogen rondrijden hierop.
PS. Mooie Polini aanwinst komt er naar je toe…
27 december 2011 om 12:34 #114432Hehe thanks.

De foto is idd van ruk kwal. mn telefoon kon niet beter met het weer van afgelopen weekend. 😛
Schoonpapa is er erg blij mee, had hem stiekem liever zelf gehouden. 😀
Maar zijn oude citta staat nu bij mij in de schuur, vragend om een nieuwe eigenaar. 😀
( Even met de vrouw babbelen. )Maar polini aanwinst? 😕
28 december 2011 om 16:51 #113023Vandaag “even” de krukaslagers van m’n dagelijkse Ciao willen vervangen… Bleek de schroefdraad op de krukas bijna weg te zijn 🙁
Nou ja, mooi moment om er nieuwe draad in te zetten, het blok moest toch uit elkaar.
Ik was eigenlijk bang voor een slechte lagerpassing op de krukas, dat was gelukkig niet het geval. Ik heb 10x liever versleten schroefdraad, die kan ik tenminste vervangen.Uiteindelijk een hoop tijd verloren, maar hij zit weer in elkaar en loopt als vanouds. 🙂
28 december 2011 om 18:30 #114475De Si eens vertroeteld met voetstepjes en stuurrol:D
3 januari 2012 om 16:43 #114588Spaakvelgen ingevet met zuurvrije vaseline en netjes in laten trekken met een föhn. Vooral plekken zoals de spaken achter het velglint en de rand waar de velgen bijeen gezet zijn tijdens het maken. Daarna de nieuwe banden eromheen gelegd en vervolgens nog met chroom poets de velgen gepoetst. Zien er erg netjes uit al zeg ik het zelf
Het was al weer donker dus de foto’s zijn niet echt goed gelukt.

3 januari 2012 om 17:36 #114589zeer stoere velgen!
goed om te zien dat je er netjes mee omgaat.ik denk dat een setje whitewalls erg mooi zouden staan op deze velgen.
9 januari 2012 om 17:18 #114787heb je een super net,bijna nieuw,perfect blokje, zit daar een harde bus in:(
10 minuten later:
moet er wel bij zetten dat hij pas echt los ging toen ik het spruitstuk heet maakte
De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
Link naar Mijn collectie / Projecten.9 januari 2012 om 19:05 #114801Ik blijf het erg vette velgen vinden Marten

Alleen ik denk dat Semi slickjes of die Qing Da bandjes er wel supervet uit zouden zien (Oldskool maar toch sportief)9 januari 2012 om 19:44 #114803@ Lastpak, Jah ben er wel zuinig op en wil ze graag in deze staat zo houden!
@ Ritze, Altijd irritant als je zoon busje tegenkomt. Hij is er in ieder geval uit:D
@ Florian, Thanks
Ik heb er expres voor gekozen om dit niet te doen. Persoonlijk vond ik standaard banden beter bij deze velgen passen. Slicks kunnen mooi staan maar heb de gok niet genomen, Het kan er ook heel raar uit komen te zien..21 januari 2012 om 15:07 #97178Begonnen met het opknappen van de Fabrizi.
Lasnaden vond ik eerst wat te breed, maar als ik het zo zie ziet het er toch wel vet uit.
Tips zijn welkom, het is lastiger als ik dacht!
21 januari 2012 om 15:18 #97169vario erop gezet, en nu spie gesprongen dus ook maar nieuwe erin zette -,-
21 januari 2012 om 16:09 #92564
AnoniemZiet er netjes uit Robin, ik zou de naden die je al gedaan hebt zo laten en die daar rechts en bij de uitlaatbocht ook nog even.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Het onderwerp ‘Wat heb je vandaag geklust topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.