Home › Forums › Algemeen › Kroeg praatjes › Wat heb je vandaag geklust topic
- Dit onderwerp bevat 2,184 reacties, 284 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 8 jaren, 7 maanden geleden door TheCauwie.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
15 november 2011 om 16:56 #92744
ik heb vandaag voor elkaar geklust.
om met me werk achter een draaibank. rvs102 af te draaien. gaat prima..
dan moet ik een passing maken…. Prima.
dan moet ik inwendig eenkamer steken…. primatot er een spaan rood gloeiend door de klauwen zich een parabool vormde met als doel me oog…
hup naar het ziekenhuis. ik heb dus me oog verbrand… ik zie super kl*te nu.. 🙁
15 november 2011 om 16:58 #92742Bedankt jongens 8)
Zoiets vaker produceren kan wel, Maar dan lopen de kosten hoog op.
Denk niet dat iemand 75-100 euro voor een standaard over heeft. RVS is tegenwoordig ook niet goedkoper aan het worden. En in deze standaard hebben toch al weer 8-9 uurtjes gezeten. Ook veel tijd gebruikt voor het meten en bedenken van hoe alles moet komen te zitten.
EvoCiao: Altijd een veiligheidsbril op doen he! Beterschap 😮
Edit: Oei das balen, Daar kun je gewoon niks tegen doen. Of je moet wel zoon rubberen kant om je bil hebben. Maar dat is ook niet echt fijn. Hopen dat je oog herstelt!
15 november 2011 om 17:02 #92737had ik 😛 ….
maar ik had me pet verkeerd om op(normaal heb ik hem zo als die moet cap naar voren. )
maar met draaien doe ik hem altijd achterste voren inverband de spanen niet in je haren gaan zitten. en niet in je nek vallen.maar hij ketste af via mijn pet achter mijn bril. via mijn bril tegen tadaaaaaddaa tegen me oog 😛
ziet er best lelijk uit 😛16 november 2011 om 15:14 #113230Vandaag DR70 + Mallossi kop geinstalleerd, straks naar de winkel voor nog wat onderdelen.
18 november 2011 om 17:36 #93888vandaag de citta uitmekaar gehaald, geschuurd, ontvet, en zit nu in de 3de laag primer:)
zometeen nog in de lak en dat een nacht laten drogen en daarna het blok reviseren:Pdit is mijn eerste keer dat ik een brommer spuit en het is wel leuk:)
18 november 2011 om 23:37 #113298Ik heb vandaag een Speedengine gekotterd zodat de 46MM polini ook daadwerkelijk past…
Toen ben ik begonnen met opbouwen, en nu istie klaar! (op een paar details na dan :P)ook nog een bromklokje uit elkaar gehaald, hij bleef op de loopstand staan…
oorzaak: de pin die het grote tandwiel op z’n plaats houdt was verschofen, zodat het tandwiel niet omhoog kon veren.@ritze hieronder:
dat met die auto’s was mij ook opgevallen, sommigen gaan met 40 langs een flitspaal 😛19 november 2011 om 13:22 #113327@pepko: ben ik wel eens benieuwd hoe hard dat loopt 😛
ik heb vandaag gedaan:
sigma 906 teller op de brommer gezet en ingeregeld
en het leuke is dat nu blijkbaar alle auto`s te langzaam rijden:Ptop speed met de creco 70.64 😛
De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
Link naar Mijn collectie / Projecten.19 november 2011 om 15:59 #113332
! Joor !vandaag mn nieuwe woning schoongemaakt.
volgende week verhuizen.
daarna van de ruime schuur een mooi knutselhok maken.19 november 2011 om 16:26 #113334vandaag nieuwe crankspie’s voor mijn kickpedalen op maat gemaakt en een kroonstuk en balhoofd van zijn coating ontdaan op de plekken waar het waar het eraf moest.
echt een k*tklus:((.20 november 2011 om 15:49 #113356Tecno circuit definitief op mijn brommer zonder kenteken gezet + stationair goed afgesteld.
Hier een fototje anders is het ook zo saai haha:

Gr.20 november 2011 om 15:50 #113357hoort het achterste ophangpunt niet aan de andere kant van de brug te zitten?
20 november 2011 om 18:18 #113359SuperSi :
hoort het achterste ophangpunt niet aan de andere kant van de brug te zitten?Ja zou kunnen maar dat past niet echt lekker.
Met Citypower komt hij dan tegen de band aan.
Hier niet mee maar anders past hij niet.
Ik moet hem alleen nog voor vast maken maar die dikke moer is dol die op de cilinderkop zit.
Verder prima uitlaatje
Zal binnenkort de popnagels even uitboren en nieuwe in doen want de demper is daar een beetje los dus maakt meer geluid.
Verder word er slecht over gesproken over deze tecno circuit maar ik vind hem prima rijden op 50cc standaard.
Oke hij is wel wat sloom in optrekken maar hij gaat lang door op top.
Citypower houd wat meer in zegmaar op top.
Gr.24 november 2011 om 18:59 #11349124 november 2011 om 19:02 #113492Ziet er al goed uit Daniel
24 november 2011 om 20:58 #113509@misterd11
wat een beunhaas ben je ook hea, hahaha 😉 -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Het onderwerp ‘Wat heb je vandaag geklust topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.