:: Wat heb je vandaag geklust topic
-
Simo kruk in twee delen uit het evo blokje gevist vandaag..
dus nu flink in de buidel voor een stapel onderdelen, en dan de winter de Evo citta en men Ciao (setup nog nader te bepalen) in elkaar knutselen
MikeBijdrager
mooi geworden jarco!
staat ook op mijn lijstje.. alleen vind ik er toch nooit zo een:P
vandaag niks geklust.
morgen onderneem ik een nieuwe poging groene trekveren te monteren.

Anoniem
Vandaag ventiel gefikst, zat een rubberen ring in het ventiel die er niet in hoorde, er uitgehaald en ik kon mijn band weer gewoon oppompen!

Spulleke!
Elmagnifico, volgens mij heet het topic wat heb ik vandaag geklust niet wat niet en ben ik morgen van plan..:con
ik heb vandaag mijn varioriem in stukken uit me vario geploetert, en tevens de drie draadjes die naar me cdi lopen opnieuw aan elkaar gesoldeerd, aangezien deze gesloopt waren door me gesprongen snaar:(
yeah zo net mijn originele blokje weer aan de praat, het was starten en lopen.
vanaf nu de weg op met een gevijld carter, 13/13 carb, vliegwiel van 650 gram en een citypower.
Gister met de bravo nog een leuk gevalletje gehad, volgas de snaar eraf gelopen 😀
Toch alweer 1200 km probleemloos gereden (alweer 250km met de 41mm polini).
Pulley en snaar maar even vervangen naar 65mm exemplaar en loopt nu 60km/h + op het tellertje.
Pulley 95mm = 45km/h teller (40km/h gps)
Pulley 65mm = 60-65km/h teller (schat 50-55km/h gps)
net nog even de werkplaats getuned:D Nu kan ik ook eens zien wat ik aan het doen ben

Met dank aan Opa
eidosDonateur
Treeplank plaatjes gemaakt ter vervanging van de rubberen. 1 setje normaal glad en 1 gepolijst. Morgen even bezig met een zij-standaard van RVS maken.

fraai! 
Mooi gemaakt Eidos, ben wel heel benieuwd hoe dat glimmende spul en spaakvelgjes straks onder jou Citta staat?
eidosDonateur
RVS Zij-Standaard gemaakt, Was even doorwerken om hem vandaag af te krijgen. Resultaat mag er wezen 
En een setje stepjes van RVS die ik vorige week gemaakt heb.

Spulleke!
zo hee eidos dat ziet er netjes uit.
mag je ook wel beide voor mij maken 😛
Ziet er wederom heel netjes uit.
Is het niet wat om zo iets vaker te produceren. Er zal vast genoeg animo zijn voor een Vespa Si standaard.
Wij moeten binnenkort ook nog maar eens even babbelen. 😉
-
Het onderwerp ‘Wat heb je vandaag geklust topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.