Vespa-Ciao.NL
:: Wat heb je vandaag geklust topic

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Wat heb je vandaag geklust topic

15 berichten aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 2,185)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Martijnvanheerde
    Donateur

Haha dat ken ik! Uitlaat van mijn andere oldtimer brak ook spontaan af:thumb

ritze
      Bijdrager

ik lekker naar de bromfiets handel ff bandjes enzo hale, ik ben terug aant rije met mn vriendin achterop en ik reed niet helemaal volgas en toen gebeurde ditte:

en dit is de cillinder :

lijkt opzig wel bruut todat je die zielige poortjes ziet mja ding is einde oefening.haha nu kijke voor een nieuwe
        en morge ff erop zetten

De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
        Link naar Mijn collectie / Projecten.

mdvn
        Bijdrager

Effe een blokje ontleed en weer helemaal nieuw (lagertjes poorten bijgewerkt zuigerveertjes enz enz enz)
          Lekker geknutseld

ritze
          Bijdrager

shit man … vandaag om 6 uur opgestaan en om half 7 het werkpak aan getrokken en de kachel aangezet.
            ouwe bandjes van mijn velgen halen, haha ene heb ik doogezaagt voor de lol.
            toen fijn nieuwe SWALLOW ROADSTER bandjes erop gezet, en toen had ik geen pomp:pest
            dan maar naar de autoshop kon ik daar mn bandje pompen.
            wielen erin gezet nieuwe kabel erin alles klaar. (dacht ik)
            voorwiel liep aan dus heb ik diet 10 keer los en vast geschroefd totdat ik erachter kwam dat mn veerpoten waaren vastgeroest:con ofwatever.
            viel wel nog mee te rije 😀

toen… cillinder voor mijn prachtige scooter die elke 1000km naar de klote gaat gekocht en met pijn en moeite eronder gezet.
            pijp paste dus weer niet nja , hebbe we em ingezaagt en gewoon gebogen zodat ie wel redelijk paste.
            en als laatste die snedes dicht lassen, met een electrode las apparaat 😀 was ook niet gelukt zonder de pa van mijn vriendin :D:D:D

EDIT….

vandaag vork vervangen en frame spuiten

hansieb
            Moderator

Even een rondje gecrost met de reedvalve.

Hij klinkt ansich wel netjes nu, alleen de sproeier zit nog niet helemaal snor. De bougie kleurt erg vreemd en niet echt mooi.

Al met al toch een mooie 80km/h gps geklokt tegen de wind in met 5.2 gram rollen. Volgens moet de 85-90 er nog wel inzitten met iets wat zwaardere rollen ( zo rond de 6 gram) en iets wat minder wind 😉

sjaak trekhaak

netjes ,en idd met wat minder wind loopt die een stuk beter ,dat merk je toch wel goed op een ciao.

Martijnvanheerde
                Donateur

Velgen gespoten, en uren zitten vijlen en vrezen in m’n ophoogplaatje….

Edjuh
                  Bijdrager

hansieb :
                    Even een rondje gecrost met de reedvalve.

Hij klinkt ansich wel netjes nu, alleen de sproeier zit nog niet helemaal snor. De bougie kleurt erg vreemd en niet echt mooi.

Al met al toch een mooie 80km/h gps geklokt tegen de wind in met 5.2 gram rollen. Volgens moet de 85-90 er nog wel inzitten met iets wat zwaardere rollen ( zo rond de 6 gram) en iets wat minder wind 😉

Ha die hans, klinkt goed! Ik heb vandaag nog aan het simo blokje gesleuteld, het spruitstuk/membraan opnieuw gemonteerd met dikke pakkingen en pasta. Niet veel verandering. Toen het clipje van de gasnaad onderin gezet dus gasnaald op zn hoogst, nu rijdt hij wel ok onderin, en de bougie ziet er zwart uit. Dus ik ga nu maar eens een wat langer stukje rijden, kijken wat het doet. Maar op de meeting komen met dit blok wordt moeilijk zonder auto.

Filmpje wil ik in de straat niet maken want het is iets te druk.

zoef
                    Bijdrager

zie foto’s:D

geen commentaar:con

peter139
                      Bijdrager

Velgen gespoten, en uren zitten vijlen en vrezen in m’n ophoogplaatje….

en heb je hem al klaar:D

zoef
                        Bijdrager

verf bijna droog 😀 dit is mijn nog NIET afgewerkte : ik ben tegen zinloze boetes liefeheersvario:D

morgen nog ff met een heel dun kwasje langs alle randen om hem mooi strak te maken 😀

ritze
                          Bijdrager

is dat een voorvario ofwat ?
                            ik wil zoon spiraal op mijn koppeling:P kan ik spacen

vandaag gedaan: voorwiel na 30km rije vast zette 😀

zoef
                            Bijdrager

orginele voorvario 😀

mxmonster
                              Bijdrager

alle wielen uit aan het zoeken wat marktplaats op kan 😛

en een uitlaten rek gemaakt voor een deel van mijn uitlaten , mijn calibrata ligt nog netjes op mijn kamer 😛

Martijnvanheerde
                                Donateur

Blok onder de racer gegooit en ophoogplaat afgemaakt!

15 berichten aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 2,185)
                                • Het onderwerp ‘Wat heb je vandaag geklust topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.