Home › Forums › Algemeen › Kroeg praatjes › Wat heb je vandaag geklust topic
- Dit onderwerp bevat 2,184 reacties, 284 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 8 jaren, 6 maanden geleden door TheCauwie.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
25 juli 2009 om 20:12 #41873
Haha dat ken ik! Uitlaat van mijn andere oldtimer brak ook spontaan af
27 juli 2009 om 19:26 #61583ik lekker naar de bromfiets handel ff bandjes enzo hale, ik ben terug aant rije met mn vriendin achterop en ik reed niet helemaal volgas en toen gebeurde ditte:

en dit is de cillinder :

lijkt opzig wel bruut todat je die zielige poortjes ziet mja ding is einde oefening.haha nu kijke voor een nieuwe
en morge ff erop zettenDe budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
Link naar Mijn collectie / Projecten.27 juli 2009 om 19:36 #40038Effe een blokje ontleed en weer helemaal nieuw (lagertjes poorten bijgewerkt zuigerveertjes enz enz enz)
Lekker geknutseld28 juli 2009 om 22:36 #71376shit man … vandaag om 6 uur opgestaan en om half 7 het werkpak aan getrokken en de kachel aangezet.
ouwe bandjes van mijn velgen halen, haha ene heb ik doogezaagt voor de lol.
toen fijn nieuwe SWALLOW ROADSTER bandjes erop gezet, en toen had ik geen pomp:pest
dan maar naar de autoshop kon ik daar mn bandje pompen.
wielen erin gezet nieuwe kabel erin alles klaar. (dacht ik)
voorwiel liep aan dus heb ik diet 10 keer los en vast geschroefd totdat ik erachter kwam dat mn veerpoten waaren vastgeroest:con ofwatever.
viel wel nog mee te rije 😀toen… cillinder voor mijn prachtige scooter die elke 1000km naar de klote gaat gekocht en met pijn en moeite eronder gezet.
pijp paste dus weer niet nja , hebbe we em ingezaagt en gewoon gebogen zodat ie wel redelijk paste.
en als laatste die snedes dicht lassen, met een electrode las apparaat 😀 was ook niet gelukt zonder de pa van mijn vriendin :D:D:DEDIT….
vandaag vork vervangen en frame spuiten
De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
Link naar Mijn collectie / Projecten.30 juli 2009 om 14:28 #71451Even een rondje gecrost met de reedvalve.
Hij klinkt ansich wel netjes nu, alleen de sproeier zit nog niet helemaal snor. De bougie kleurt erg vreemd en niet echt mooi.
Al met al toch een mooie 80km/h gps geklokt tegen de wind in met 5.2 gram rollen. Volgens moet de 85-90 er nog wel inzitten met iets wat zwaardere rollen ( zo rond de 6 gram) en iets wat minder wind 😉
30 juli 2009 om 14:42 #71452
sjaak trekhaaknetjes ,en idd met wat minder wind loopt die een stuk beter ,dat merk je toch wel goed op een ciao.
30 juli 2009 om 14:44 #71453Velgen gespoten, en uren zitten vijlen en vrezen in m’n ophoogplaatje….
30 juli 2009 om 16:58 #71454hansieb :
Even een rondje gecrost met de reedvalve.Hij klinkt ansich wel netjes nu, alleen de sproeier zit nog niet helemaal snor. De bougie kleurt erg vreemd en niet echt mooi.
Al met al toch een mooie 80km/h gps geklokt tegen de wind in met 5.2 gram rollen. Volgens moet de 85-90 er nog wel inzitten met iets wat zwaardere rollen ( zo rond de 6 gram) en iets wat minder wind 😉
Ha die hans, klinkt goed! Ik heb vandaag nog aan het simo blokje gesleuteld, het spruitstuk/membraan opnieuw gemonteerd met dikke pakkingen en pasta. Niet veel verandering. Toen het clipje van de gasnaad onderin gezet dus gasnaald op zn hoogst, nu rijdt hij wel ok onderin, en de bougie ziet er zwart uit. Dus ik ga nu maar eens een wat langer stukje rijden, kijken wat het doet. Maar op de meeting komen met dit blok wordt moeilijk zonder auto.
Filmpje wil ik in de straat niet maken want het is iets te druk.
30 juli 2009 om 18:18 #71461zie foto’s:D

geen commentaar:con
30 juli 2009 om 20:07 #71464Velgen gespoten, en uren zitten vijlen en vrezen in m’n ophoogplaatje….
en heb je hem al klaar:D
30 juli 2009 om 20:21 #71465verf bijna droog 😀 dit is mijn nog NIET afgewerkte : ik ben tegen zinloze boetes liefeheersvario:D

morgen nog ff met een heel dun kwasje langs alle randen om hem mooi strak te maken 😀
30 juli 2009 om 20:29 #71466is dat een voorvario ofwat ?
ik wil zoon spiraal op mijn koppeling:P kan ik spacenvandaag gedaan: voorwiel na 30km rije vast zette 😀
De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
Link naar Mijn collectie / Projecten.30 juli 2009 om 20:30 #71467orginele voorvario 😀
31 juli 2009 om 15:39 #71500alle wielen uit aan het zoeken wat marktplaats op kan 😛

en een uitlaten rek gemaakt voor een deel van mijn uitlaten , mijn calibrata ligt nog netjes op mijn kamer 😛
31 juli 2009 om 15:40 #71501Blok onder de racer gegooit en ophoogplaat afgemaakt!
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Het onderwerp ‘Wat heb je vandaag geklust topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.