Vespa-Ciao.NL
:: Wat heb je vandaag geklust topic

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Wat heb je vandaag geklust topic

15 berichten aan het bekijken - 1,021 tot 1,035 (van in totaal 2,185)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Steven
    Donateur

nice :thumb

erikbloemberg

gisteren ff een nieuwe athena 43mm type A onder me broer zijn nieuwe type citta gezet

ik moet zeggen dat deze athena niet klemde of iets.

Ik vond de afwerking wel wat slordig,maar hij loopt netjes en heeft wel veel power onderin icm leo krul 😛

eidos
        Donateur

2 verloop bussen voor 22mm flens naar 28mm gemaakt om ook grotere uitlaten toch op 22mm te kunnen gebruiken.

Misschien nog even een gleuf in maken. Is oa voor de calibrata van Maarten.

Lastpak
          Bijdrager

mooi werk:).
            echter wat is hier de winst?
            dat je 28mm uitlaten erop kan bevestigen? want voor de rest loopt de cilinder er niet harder door denk ik.
            enkel de grotere inhoud van een 28mm uitlaat zorgt voor prestatiewinst.

eidos
            Donateur

Juist, Voor de 28mm uitlaten toch te kunnen gebruiken op 22mm cilinders. Eventuele winst door de grotere voorbocht zal niet veel zijn, maar misschien toch wel wat. Geen ervaringen mee.

Helios
              Bijdrager

@ Lastpak, hoe heb je ooit een harley rekje op je Citta gekregen terwijl je die stang tussen je frame hebt? :!

Martino
                Moderator

Het idee was oorspronkelijk bedoelt om gewoon de grotere maat uitlaten pas te krijgen op de meest doorsnee uitlaatflensmaat van 22mm. En zo kan ik ook eens mijn Calibrata testen idd.

beun_ciao
                  Bijdrager

@Helios ik vroeg me dat ook al af:?

Lastpak
                    Bijdrager

Helios :
                      @ Lastpak, hoe heb je ooit een harley rekje op je Citta gekregen terwijl je die stang tussen je frame hebt? :!

dat zou je wel willen weten hé:D
                      dat heb ik vrij simpel opgelost, zie mij perso.

BDW
                      Bijdrager

Nieuwe sinterbronzen bus in mijn achtervario gestoken, de vorige bus was compleet verpulvert met resultaat tot compleet versnipperde riem.

Uurtje werk en perfect rijdende brommer 😉

SuperSi
                        Bijdrager

43deps eronder uit gehaald en me creco er op gezet

Citta-ciao
                          Donateur

Me brommer schoongemaakt,afgeplakt,ontvet,nu bezig met overspuiten in een mix van donker/licht blauw,met beetje glitter erin.

Lastpak
                            Bijdrager

vandaag kon ik mijn citta niet aankicken, totaal geen weerstand?!
                              snapte er niks van. gelijk maar gekeken naar het kick mechanisme, kwam uiteindelijk uit bij het kickronsel.
                              deze veerde niet goed in. dus maar uit elkaar gehaald en schoongemaakt.
                              wat blijkt, er zat heel veel rommel in. waarschijnlijk nog nooit eerder schoon gemaakt.
                              daarna netjes ingevet met kroon vet en het werkte weer super:).
                              gelukkig kan ik mijn brommer weer aankicken.

beun_ciao
                              Bijdrager

poelie 80 oppe ciao gezet, iets minder geweldige trekkracht dan met poulie 95, maar wel een stuk betere top.

Steven
                                Donateur

Vandaag de gereviseerde remklauwen op mijn broers auto gemonteerd, remt weer als een malle. Achterremkabel vervangen van een scooter, en zo mijn evo blok uit elkaar halen voor revisie.

15 berichten aan het bekijken - 1,021 tot 1,035 (van in totaal 2,185)
                                • Het onderwerp ‘Wat heb je vandaag geklust topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.