:: Wat heb je vandaag geklust topic
-
Ziet er idd niet slecht uit
Nu nog een mooi zij inlaat blokje erom heen bouwen en knallen met die handel:duivel
JarcoBijdrager
Thanks
Ik zat eigenlijk te denken aan mijn roterende inlaat. 😀
Komt goed bux, was niet alleen om te oefenen. :p
ritzeBijdrager
wauw, leuk gedaan joh:P goed dat de zuiger niet klemt, zal vast en zeker leuk rijden.
Ik heb vandaag de vario klok voorzien van metrische schroefdraad en rem blokje
+ andere band erop gedaan (kunne we die weer plat gummen)
bezig geweedt met mn ciao blokje, standaardngetuned met dr evo. Maar de cilinder is echt af moet toch 25km meesteppen en na die snelheid komt ie pas op gang, maar hij gaat noch wel hard

Anoniem
Net de Top One onder mn Ciao gehangen, maar dat ding was zo krom dat ik hem eerst nog ff tussen de bankschroef heb gehad… Over 5 minuutjes ga ik mijn Simo een plaatsje aan mijn muur geven 😀
Pff, al 3 uur bezig met de stellingen leegruimen en sorteren.
Resultaat tot nu toe: een grote hoop oud ijzer en een grotere hoop onderdelen wat straks ook weer de stelling in moet…

Rick.
Heb me vandaag helemaal lam gespoten… Hopelijk kan alles volgende week in elkaar:)
Afgelopen dagen gebouwd van niks tot compleet lopend:
Ciao
Bravo
SuperBravo
Doorhandelen die zaak

Anoniem
Nice 
Net ff in 5 minuutjes mijn achterwiel eruit gehaald.
Mijn achteras met linksdraaiend draad wordt volgend weekend vervangen door eentje met rechtsdraaiend draad, nog nooit een achterklok open gehaald, dus ben benieuwd…
de (super)bravo crossklaar gemaakt =)
morge lekker ff crossen met thijs.c en misschien beun-ciao
:bier

Anoniem
Moet dat nou weer, Vespa’s zijn niet om te crossen, maar om lekker mee te toeren…
och, met de dikke creco trekkracht kun je er ook wel een lekkere morgen mee crossen
@ vertigo
waarom heb ik anders een superbravo replica gemaakt met dikke noppen?
die moeten ook een keertje getest worden 😀
ff ontopic:
ik heb de kappen gemonteerd
het linker stepje
en de koplamp fatsoenlijk vast gemaakt
heb de bedrading van me ciao opnieuw verbonden
en alles netjes gesoldeerd, zit nu helemaal goed
vandaag een andere pijp gemonteerd, de winter komt dichterbij en ik ga niet met mijn hyper rijden in de pekel.
dus werd het de proma cannon rechtsom versie:D:

vette pijp, heeft ook het typische proma geluid:).
-
Het onderwerp ‘Wat heb je vandaag geklust topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.