:: Wat heb je vandaag geklust topic
-
Je hebt je stuur los geflex? Wrm niet eruit geslagen met een hamer?:P
Ik heb me blokje onder me citta vandaan gehaald,me citta moet toch wat harder:P.
Strikert :
eindelijk weer eens een dagje thuis (vrij van stage).
natuurlijk gelijk even met de brom gaan spelen, nog wat beter afgestelt sproeiertje en rollen verandert.
gellukig paste mn tomtom met die zuignap precies in mn cockpit 8) ! en voila 89 km/h =)
WTF, gewoon 3 km/h harder dan mij met dezelfde setup (en dan heb jij nog vario ook), ben toch blij dat ik jou cilinder ietsje verder bewerkt heb dat die van mijzelf Rico:D
pepkoDonateur
beunhaaz :
Je hebt je stuur los geflex? Wrm niet eruit geslagen met een hamer?:P
wilde niet 😉 heb geprobeert met warmstoken, niks. gewoon tikken op die pen, niks. en met de flex ging in 1 keer XD
maar dan heb je toch nog dat stuk pin van je stuur in je voorpoot zitte?
pepkoDonateur
😛 klopt, maar ‘m’n balhoofdmoeren heb ik er ook afgeflext (waren dol) dus komt toch een andere vork in.
Dan kan je flexen zoals je wilt :p

erikbloemberg
gisteren ff me evo blok voorzien van nieuwe lagers inc pakkingen en nieuwe krukas
gelijk ook maar een nieuw zuigertje
loopt weer lekker en stil
waterkoeling onder mijn citta gezet!
erg gaaf, maakt mijn citta weer unieker:).

ritzeBijdrager
getuned blok van joris onder citta gegooid, si brug eronder gezet en cioa verkocht 😀
DjeepBijdrager
vandaag de voorvork poten van een vespa si passent gemaakt voor mijn citta. hiervoor heb ik mijn kroonstuk op moeten boren.
nooit geweten dat er in een vespa si voorvork een ander veersysteem zit. veert echt top!
barryDonateur
CZ P75 compleet gedemonteerd na 2 vastlopers afgelopen Vrijdagavond. Nu terug mooi in orde.
Druk bezig geweest met het opknappen van m’n Proma Gun :

(Jammer genoeg nog lang niet klaar :p )
blok uit elkaar, spoelpoorten mooi gepolijst et p1000, inlaat iets verder geveild en tsja, hmmmz, da was um:p
-
Het onderwerp ‘Wat heb je vandaag geklust topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.