Vespa-Ciao.NL
:: Wat heb je vandaag geklust topic

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Wat heb je vandaag geklust topic

15 berichten aan het bekijken - 901 tot 915 (van in totaal 2,185)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

SuperSi
    Bijdrager

kheb 2 dagen terug het blokje van me buurmeisje opgehaald.
      was nog veel erger dan dat,
      foto zal ik ff posten maar er missen 4-5 balletjes ofzo

peter139
      Bijdrager

ja sinds ik een motor heb zit ben ik niet echt met de ciao bezig helaas

het blok ligt er al wel onder weg, maar heb nog geen zin en tijd gehad om verder te spelen..

dit is mijn motor (met my erop:) )

al veel dingen gedaan:
        vanavond verlaagd aan de achterkant, en het klinkt raar maar als je de onderstaande dingen verlengt wordt hij lager

toen een nieuwe ketting gemonteerd. is wel even wat anders dan een v-riempje ben er dik 4 uur mee bezig geweest…

en toen was het bling bling en gouden ketting

toen de carburaeurtjes even schoongemaakt

en uiteraad even een camerasteun voor de snelle momenten haha

toen een geil xenon setje erin gezet

dus genoeg gedaan en het houdt niet op

de ciao komt ook snel weer in elkaar!

gr peter

beun_ciao
        Bijdrager

oei, das wel een hele mooie motor! Ik heb vandaag even andere handvaten op de ciao gezet en nieuwe schoenen in de koppeling, want de ouden zaten zowat op het ijzer.

thijs.c
          Bijdrager

demperwol van mijn proma cc vervangen. Ik heb er nu hooi ingeduwd dempt goed :lol

CiaoGutti
            Bijdrager

tot je hooi gaat opfikken door de hitte, die hitte in je blok komt en verdere gevolgen?:D

beun_ciao
              Bijdrager

zou je idd zeggen, maar hij heeft toch al best wat afgereden met dat ding, en hij heeft nog steeds geen grote vuurzee veroorzaakt

niemand
                Donateur

@ciaogutti
                  hoe kan dat nu opfikken?
                  er heeft toch verbranding plaatsgevonden dus er is nog weinig zuurstof over.
                  en anders blazen de uitlaatgassen de vlammen wel uit :pest

en wat ik geklust heb,
                  mijn blok weer uitelkaargehaald en weer inelkaargezet met flink vloeibare pakking.
                  nu trekt hij geen valse lucht meer maar loopt nog niet goed.
                  zie mijn topic.

tvmierlo
                  Donateur

niemand :
                    @ciaogutti
                    hoe kan dat nu opfikken?
                    er heeft toch verbranding plaatsgevonden dus er is nog weinig zuurstof over.
                    en anders blazen de uitlaatgassen de vlammen wel uit :pest

en wat ik geklust heb,
                    mijn blok weer uitelkaargehaald en weer inelkaargezet met flink vloeibare pakking.
                    nu trekt hij geen valse lucht meer maar loopt nog niet goed.
                    zie mijn topic.

En wat dan nog als er geen zuurstof bij komt… Het blijft beun, echt waar, pak dan liever nog glaswol of van die stalen schuursponsjes. Het hooi zal nog verkolen door pyrolyse en als er iets is wat je niet in je demper wilt hebben is het wel kool, dan gaan die gaatjes in de “tailpipe”van de demper dichtzitten en dempt de demper helemaal niet meer.

Strikert
                    Bijdrager

eindelijk weer eens een dagje thuis (vrij van stage).
                      natuurlijk gelijk even met de brom gaan spelen, nog wat beter afgestelt sproeiertje en rollen verandert.
                      gellukig paste mn tomtom met die zuignap precies in mn cockpit 8) ! en voila 89 km/h =)

beun_ciao
                      Bijdrager

Strikert :
                        gellukig paste mn tomtom met die zuignap precies in mn cockpit 8) ! en voila 89 km/h =)

Met de dr evo?

Ik heb vandaag een nieuw bandje om mijn achterwiel geworsteld, nondeju wat gaat dat lastig bij zo’n cheng chin geval. en ik heb de rem gereinigd en de achterklok olie bijgevuld, omdat er zover als ik kon zien (of merken als ik hem ondersteboven hield) geen olie in zat:o Ik heb het pijl bij deze klok nog nooit gecontroleerd, en hij had volgens mij ook niet gelekt, maar ik kan toch niet al zowat een jaar zonder olie rijden of wel?

Strikert
                        Bijdrager

jups 8) met :

dr evo 27mm flens (by Vespaavanti)
                          elec carter geveilt + bewerkt
                          13 / 13 @ 76
                          Vario Polini 100mm @ 6.6 gr
                          proma cc 27mm

Wilk1985
                          Moderator

@ beun_ciao

Ik heb bij een autobanden zaak 1kg bandenvet gekocht, dit smeer je op je banden als je ze eropzet en ze glijden er als een paling in 😛

Gebruik het altijd, maximaal 10 minuten nodig om banden te verwisselen zelfs met die kleine Citta bandjes :).

beunhaaz
                            Bijdrager

Danke Wilk voor de tip, heb die lepels van jmpb. werkt wel, maar duurt toch ietjes langer en als je geen coating hebt heb je kale velge xD , Hoeveel kost zoiets?(zoon kilo)

Wilk1985
                              Moderator

Ik moest er ook even naar zoeken, had de kwik-fit gebeld die wilde het niet los verkopen, een andere bandenzaak hier in de buurt kocht het in per 15 kilo maar hij wilde me wel een kilo verkopen voor 11,00 :D. Ik heb geen idee of dat veel is maar ik heb in ieder geval de komende jaren genoeg en gebruik het best vaak..

Zie de foto, die kwast gebruik je om het op je banden en je velg te smeren en dan gaan ze er zo op :).

pepko
                                Donateur

pff…

ik heb m’n ciao uit elkaar gehaald. dat ging allemaal goed, totdat het stuur eruit moest. die conus, zat muurvast, en de balhoofdmoeren waren dol.

meneer flex vond dat geen probleem, en toen kon ik weer verder.

ik ben toen verder gegaan met het schoonmaken van het frame, en heb met de staalborstelkop een berg roest verwijdert.
                                  morgen maar weer verder 😛

15 berichten aan het bekijken - 901 tot 915 (van in totaal 2,185)
                                • Het onderwerp ‘Wat heb je vandaag geklust topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.