Home › Forums › Algemeen › Kroeg praatjes › Wat heb je vandaag geklust topic
- Dit onderwerp bevat 2,184 reacties, 284 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 8 jaren, 7 maanden geleden door TheCauwie.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
15 juni 2011 om 13:11 #106180
Haha daar ben je nog wel een middag mee bezig.
Ik moet zeggen dat ik ook totaal geen zin heb om te sleutelen.Ik vind het ook erg jammer van het weer dit weekend, 2 weken geleden keek ik er naar uit, maar nu..:?
Hoop echt dat het weer nog bijdraaid (:15 juni 2011 om 13:27 #106172Citta_Florian :
Haha daar ben je nog wel een middag mee bezig.
Ik moet zeggen dat ik ook totaal geen zin heb om te sleutelen.Ik vind het ook erg jammer van het weer dit weekend, 2 weken geleden keek ik er naar uit, maar nu..:?
Hoop echt dat het weer nog bijdraaid (:Join the club, ik moet er weer een andere varionaaf onder gooien 🙁
19 juni 2011 om 11:52 #106397vandaag m’n brommer weer grondig schoongemaakt, paar moeren wat beter vast gedraaid met loctite er tussen en in de schuur wat onderdelen bij elkaar gezocht om weer een compleet blokje in elkaar te zetten binnenkort.
19 juni 2011 om 12:00 #106396
erikbloembergeen aerox blokkie gereviceerd, en een firefox blok.
ik ben nu bezig met een ander aerox blok in elkaar aan het zetten met alles evo.
van morgen ff de si van me kammeraad ff naar de spuiter gebracht en ontroest;);););) de kleur van de si word subaru blauw
19 juni 2011 om 12:41 #106408kicl blokje datk gratis had gekregen opgelapt,spruitstuk was eraf gebroken,inlaat was door het vlakje geboort,eerst het spruitstuk aangepakt,vlak gefreesd,bijgelast,weer frezen en 2gaten boren en draad zetten,en een rvs spruitstuk erop,dan het inlaatvlakje gefixt met 2componenten epoxy,morgen het vlakje afwerken en blokjes terug in elkaar zetten voor mijn nieuwe project
19 juni 2011 om 13:00 #106409vandaag even mijn frame + onderdelen naar mijn oom gebracht voor te zandstralen. als dat klaar mag hij mee naar mijn werk om hem gratis en voor niets te laten poedercoaten. En ook nog eens in een kleur die niemand heeft volgens mij. foto’s volgen wel:D
20 juni 2011 om 22:57 #106503Bandje geplakt van de Ciao. Aangezien ik een hekel heb aan banden plakken liep ik hier al een week tegen aan te hikken. Vandaag moest het toch maar eens gebeuren. Vervolgens mijn stepjes en as ook weer netjes vast gezet.
Terug naar huis rijden opeens een harde tik gevolgd door een slipspoor en bij stilstand nog meer tikkende zuigerveren. Ik dacht aan een warmloper. 🙁
Omdat het motortje nog wel draaide. Rustig naar huis gereden, maar trilde deze aanzienlijk meer als voorheen. Echter blijkt bij het loshalen van de zijkap een afgebroken 3e ophangbout de boosdoener van dit alles zijn geweest. Gebroken om daarna tussen de vario en v-snaar een soortgelijk warmlopertje te ervaren. Schade; V-snaar, Variohuis en vreemd genoeg de zuigerveren of iets anders in het blok dat ook een tik heeft gehad.
Morgen dus weer aan de sleutel. Gelukkig het bandje nog wel vol. 😉
21 juni 2011 om 04:51 #106505sjezus, dat is wel echt vervelend he, maar wie weet kan je het nog lassen.
ik ga auto klussen strax, alles zuiver maken en waxen 😛
veel werk maar moet toch gebeurenDe budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
Link naar Mijn collectie / Projecten.30 juni 2011 om 22:22 #107006Dat is mooi kloten Maarten, dat wordt weer sleutelen dus..
Vandaag met Javad aan zijn krukas gewerkt, slijtplekje gladgedraaid en lagerpassing iets teruggedraaid (zat 5/100e boven de passing maat, opgezwollen door het inpersen van het kickstukje).
Daarna nog een afgedraaid vliegwiel met kunststof band erom geproduceerd.
Dit exemplaar was vreemd genoeg na alle bewerkingen wel wat zwaarder als verschillende anderen, maar is verder volgens ons wel mooi gelukt.I came, I saw, and I forgot what I was doing...30 juni 2011 om 22:26 #107007
AnoniemWeer lekker bezig geweest 🙂 Plaatjes bij de praatjes?
1 juli 2011 om 15:38 #107039vandaag mijn gianelli excell kaal geschuurt, hij was echt erg verroest.
ik ben er een dikke middag mee bezig geweest.
word nog geglaspareld en gepolijst.
voor:

na:
1 juli 2011 om 18:40 #107061dat gaat al de goede kant op:)
je blokje is dus onderweg
Mike1 juli 2011 om 20:44 #107069thanks mike:)
mooi dat hij op de post is
.
ik ben benieuwd.1 juli 2011 om 21:39 #107074Zuigerveertjes van de Grillo maar ff vervangen, slotspeling zat op 1,1 mm.
2 juli 2011 om 05:09 #107077ooh daar kan je nog zeker 2000km mee rijden 😉
ik ga vandaag tuinfrees en graafmachine schoon maken op het werk 😛
De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
Link naar Mijn collectie / Projecten. -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Het onderwerp ‘Wat heb je vandaag geklust topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.