Vespa-Ciao.NL
:: Wat heb je vandaag geklust topic

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Wat heb je vandaag geklust topic

15 berichten aan het bekijken - 781 tot 795 (van in totaal 2,185)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Florian
    Moderator

Haha daar ben je nog wel een middag mee bezig.
      Ik moet zeggen dat ik ook totaal geen zin heb om te sleutelen.

Ik vind het ook erg jammer van het weer dit weekend, 2 weken geleden keek ik er naar uit, maar nu..:?
      Hoop echt dat het weer nog bijdraaid (:

hansieb
      Moderator

Citta_Florian :
        Haha daar ben je nog wel een middag mee bezig.
        Ik moet zeggen dat ik ook totaal geen zin heb om te sleutelen.

Ik vind het ook erg jammer van het weer dit weekend, 2 weken geleden keek ik er naar uit, maar nu..:?
        Hoop echt dat het weer nog bijdraaid (:

Join the club, ik moet er weer een andere varionaaf onder gooien 🙁

Steven
        Donateur

vandaag m’n brommer weer grondig schoongemaakt, paar moeren wat beter vast gedraaid met loctite er tussen en in de schuur wat onderdelen bij elkaar gezocht om weer een compleet blokje in elkaar te zetten binnenkort.

erikbloemberg

een aerox blokkie gereviceerd, en een firefox blok.

ik ben nu bezig met een ander aerox blok in elkaar aan het zetten met alles evo.

van morgen ff de si van me kammeraad ff naar de spuiter gebracht en ontroest;);););) de kleur van de si word subaru blauw

BDW
            Bijdrager

kicl blokje datk gratis had gekregen opgelapt,spruitstuk was eraf gebroken,inlaat was door het vlakje geboort,eerst het spruitstuk aangepakt,vlak gefreesd,bijgelast,weer frezen en 2gaten boren en draad zetten,en een rvs spruitstuk erop,dan het inlaatvlakje gefixt met 2componenten epoxy,morgen het vlakje afwerken en blokjes terug in elkaar zetten voor mijn nieuwe project

sander…
              Bijdrager

vandaag even mijn frame + onderdelen naar mijn oom gebracht voor te zandstralen. als dat klaar mag hij mee naar mijn werk om hem gratis en voor niets te laten poedercoaten. En ook nog eens in een kleur die niemand heeft volgens mij. foto’s volgen wel:D

Martino
                Moderator

Bandje geplakt van de Ciao. Aangezien ik een hekel heb aan banden plakken liep ik hier al een week tegen aan te hikken. Vandaag moest het toch maar eens gebeuren. Vervolgens mijn stepjes en as ook weer netjes vast gezet.

Terug naar huis rijden opeens een harde tik gevolgd door een slipspoor en bij stilstand nog meer tikkende zuigerveren. Ik dacht aan een warmloper. 🙁

Omdat het motortje nog wel draaide. Rustig naar huis gereden, maar trilde deze aanzienlijk meer als voorheen. Echter blijkt bij het loshalen van de zijkap een afgebroken 3e ophangbout de boosdoener van dit alles zijn geweest. Gebroken om daarna tussen de vario en v-snaar een soortgelijk warmlopertje te ervaren. Schade; V-snaar, Variohuis en vreemd genoeg de zuigerveren of iets anders in het blok dat ook een tik heeft gehad.

Morgen dus weer aan de sleutel. Gelukkig het bandje nog wel vol. 😉

ritze
                  Bijdrager

sjezus, dat is wel echt vervelend he, maar wie weet kan je het nog lassen.

ik ga auto klussen strax, alles zuiver maken en waxen 😛
                    veel werk maar moet toch gebeuren

De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
                    Link naar Mijn collectie / Projecten.

Tonni
                    Moderator

Dat is mooi kloten Maarten, dat wordt weer sleutelen dus..

Vandaag met Javad aan zijn krukas gewerkt, slijtplekje gladgedraaid en lagerpassing iets teruggedraaid (zat 5/100e boven de passing maat, opgezwollen door het inpersen van het kickstukje).
                      Daarna nog een afgedraaid vliegwiel met kunststof band erom geproduceerd.
                      Dit exemplaar was vreemd genoeg na alle bewerkingen wel wat zwaarder als verschillende anderen, maar is verder volgens ons wel mooi gelukt.

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

Anoniem

Weer lekker bezig geweest 🙂 Plaatjes bij de praatjes?

Lastpak
                        Bijdrager

vandaag mijn gianelli excell kaal geschuurt, hij was echt erg verroest.
                          ik ben er een dikke middag mee bezig geweest.
                          word nog geglaspareld en gepolijst.
                          voor:

na:

Mike
                          Bijdrager

dat gaat al de goede kant op:)

je blokje is dus onderweg:thumb

Mike

Lastpak
                            Bijdrager

thanks mike:)
                              mooi dat hij op de post is:thumb.
                              ik ben benieuwd.

VespaAvanti
                              Donateur

Zuigerveertjes van de Grillo maar ff vervangen, slotspeling zat op 1,1 mm.

ritze
                                Bijdrager

ooh daar kan je nog zeker 2000km mee rijden 😉

ik ga vandaag tuinfrees en graafmachine schoon maken op het werk 😛

De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
                                  Link naar Mijn collectie / Projecten.
                                15 berichten aan het bekijken - 781 tot 795 (van in totaal 2,185)
                                • Het onderwerp ‘Wat heb je vandaag geklust topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.