Home › Forums › Algemeen › Kroeg praatjes › Wat heb je vandaag geklust topic
- Dit onderwerp bevat 2,184 reacties, 284 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 8 jaren, 7 maanden geleden door TheCauwie.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
22 mei 2011 om 11:41 #104950
Anoniemlol, of gewoon poelie knallen:pest:D
Heb de laatste dagen ook nog flink wat geklust aan me std el. snorblokje wat maar op de plank lag te liggen:no
zo zag het eruit:
boel uit elkaar gehaald en even gestraald op me werk:

Ook gelijk de inlaat uitgeboord @ 13mm:

Vliegwiel even in de blanke lak gezet:

Heb nog geen idee welke cilinder erop komt want het is een begrenst blokje waar alleen de std cilinder op past:'(
ik denk dat ik het ergens laat kotteren of evt het randje weg halen met een schuurrol.
de krukas wordt ook aangepast aan de timingen van een olympia kruk;)
poorten in het carter moet ik ook nog aan beginnen + de belgische inlaat een beetje bijvijlen omdat er nu zon klein randje zit tussen het busje en de inlaat zelf, dit is te zien op de 3e foto
blokje ziet er weer helemaal fris uit, kan niet wachten om het af te maken binnekort als ik weer eens (schaarse) tijd over heb:D
22 mei 2011 om 11:49 #104951Gisteren de Audi voorzien van een andere achterklep. (gebruikte in kleur)
De originele hadden ze ooit het raam van vervangen en daarbij waarschijnlijk de lak- en zinklaag beschadigd.
Dat zal niet goed beschermd zijn daarna want de klep begon aan de onderkant van het raam overal te rotten.
Audi’s staan niet bekend om roest maar dit was toch redelijk erg al.
Maar het is weer netjes nu.I came, I saw, and I forgot what I was doing...22 mei 2011 om 11:49 #104952Het is niet ZO veel werk om het uit te frezen hoor, arvid gebruikte zo’n lamellenrol voor in de boormachine en dat zou vlot gaan. Ik heb het zelf met slijpsteentjes/schuurrolletjes gedaan, viel ook mee.
27 mei 2011 om 15:22 #84213vandaag ff me dr evo zuiger opgepoetst, ook nieuwe veertjes der op,morgen even een bromklok ophalen en we kunnen weer knallen op de ciao
27 mei 2011 om 19:27 #105229Vandaag nieuwe voetpakking geknipt en gesneden voor m’n getunede Creco43, de boel gemonteerd en dit keer super strak aangedraaid met als resultaat dat ik net 3 kilometertjes heb kunnen rijden zonder eruit klappende pakkingen 😛
Eindelijk kan ik mn setup in gaan rijden:D
27 mei 2011 om 20:58 #105233Te strak is ook niet goed, maar je hebt geen alu cilinder dus dan kan het minder kwaad. Momentsleutel is wel handig…(moet ik nog eens kopen).
27 mei 2011 om 21:47 #105236Vandaag even geprobeerd mijn binnenbandje achter te vervangen, nu was dit zoiezo niet echt een super idee nu mijn pols in het verband zit, maar ik had niet verwacjht dat dat zo’n enorm gedoe was! Ik heb twee bandenlichters onder de band gedrukt, en pas nadat ik met mijn volle gewicht op die dingen leunde ging de band een stuk omhoog in de velg, waarna ik een *knap* hoorde, toen was het binnenste van de buitenband geknapt. je ziet geen scheur zitten, maar een dikke knik. Ik weet niet of ik die band nog wel goed kan gebruiken?
27 mei 2011 om 23:12 #105237@edjuh
Ik heb al een aantal keer overwogen eentje te kopen maar dan wil ik wel een goede waar ik de rest van mn leven mee doe 😛 En das niet goedkoop xD
28 mei 2011 om 06:58 #105239@cittaklaas
doe maar niet meer gebruiken.
het beste kan je je velgen ff naar de brommer boer brengen.
die haalt je banden eer wel af met zoon machine28 mei 2011 om 08:34 #105240vandaag heb ik mijn tank ontroest van mijn andere brommer
en een tijdelijk tank gemaakt want dat spul moet er 4 weken inzitten 😐28 mei 2011 om 14:46 #105257vandaag m’n achterrem gerepareerd (nog steeds een beetje brak maarja) en m’n achterband gerepareerd, dus ik ben klaar voor de tour morgen!
28 mei 2011 om 16:00 #105270vandaag samen met gunther en melvin carters gepolijst en gunther zijn homoet uitlaat opgeknapt.
vanavond lagers om mijn race kruk, morgen mijn speedengine in elkaar 8)28 mei 2011 om 16:56 #105274hmmmz, traanplaat voetplank gemaakt, fietstellertje geregeld, plaatje ervoor gemaakt. veel eigenlijk wel
28 mei 2011 om 17:03 #105277
AnoniemEen boutje zonder kop eruit gedraaid(2 uur) en een bagagedragerstangetje gelast, 10 minuutjes.
28 mei 2011 om 21:57 #105281
AnoniemVandaag eens even de schuur opgeruimt en alles netjes ingedeeld (ben nog lang niet klaar eigenlijk):P
ook de hele dag bezig geweest met het in elkaar zetten van me nieuwe framepje samen met Flippo:D
kunnen we de boel weer onveilig maken deze zomer….:pest
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Het onderwerp ‘Wat heb je vandaag geklust topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.