:: Wat heb je vandaag geklust topic
-
nieuwe pakking gestoken tussen mijn autisa cilinder
Alle lagers op mijn voorvork vervangen , lang mee bezig geweest om die oude eraf te rammen.
ritzeBijdrager
kapjes nieuw kleurtje gegeven, die zijn nu aan het drogen

helaas niet perfect maar een stuk beter als eerst 😀
FonSBijdrager
Tja ze waren echt flink bekrast eerst he, dat krijg je toch nooit netjes weggewerkt met dat plastic 🙁
Maar inderdaad, ziet er al een stuk beter uit 
vanmiddag lopend naar huis met me citta filtertje was verstopt van me carb. dus ik hem net schoon gemaakt en net ff gereden opeens loopt hij super mooi stationair echt een wonder wist niet wat het was dat hij beroerd stationair liep maar het is nu weg
MikeBijdrager
hmm wou een bromkrukas die ik had gekocht in me speedengine doen.. een std ding ivp getuned enzo.. viel het lager er zo omheen!:s echt een domper zoiets.
naja had alleen een een Ciao Mix brom as liggen dus die met ewous mooi afgeslepen en erin gedaan.:) moet gewoon goed kunnen lijkt me:)
verder nog me pinasco 46 wat aangepast! binnenkort monteren en kijken wat het doet allemaal!
angelBijdrager
de uitlaatpoort van me standaard cilinder die op me getuned blokje komt opgeschoond en rond om rond de poort wat bijgevijlt..En ook nog de 16/16 van me vogue gedmonteerd zodat de rest de vuilbak in kan :bier:( (total loss gereden dus ja)
Bas94Bijdrager
ik heb vandaag mn blok en vario gemonteerd
.. ook naar de bromboer gefiets maar die was dicht :boos
Begonnen met het ombouwen van vogelhok tot werkplaats.
We stoppen met de vogels, en van het hok maken we een werkplaats van 7 bij 3m.
Vandaag werkbank erin gemaakt, blad van 3m breed, 60cm diep…van RVS:)

Anoniem
andere brandstofkabel ( Of hoe je ’t ding ook wilt noeme/ kabel die van tank naar carburateur loopt ) vervangen
500Donateur
MikeBijdrager
vandaag een snor ciao binnengehad van 2002, moterblok helemaal is de soep.. krukas cilinder en zuiger, morgen even spullen halen en dan weer oplappen!
Eindelijk mijn brommer weer inelkaar gezet. na alles gestraald en gespoten te hebben nu weer alles in elkaar en moet zeggen valt gewoon niet te beschrijven:P
InViXBijdrager
mijn koppeling goed gezet 😛
plus geprobeerd te kijken of ik wat snapte van mijn km-teller die het niet doet xD
watergekoeld kopje plus de rest gemonteerd
-
Het onderwerp ‘Wat heb je vandaag geklust topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.