Vespa-Ciao.NL
:: Wat heb je vandaag geklust topic

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Wat heb je vandaag geklust topic

15 berichten aan het bekijken - 601 tot 615 (van in totaal 2,185)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

barry
    Donateur

.358 kogelkoppen gegoten & gesised naar .356
      Nu nog luben & straks testen op de schietclub.
      Morgen een 100 meter wedstrijd in Ochten….

Zo zie je maar , met of zonder brommer , Ik kom nog steeds in Holland.

VespaAvanti
      Donateur

Haha, die Barry blijft maar bezig!
        Ik moet trouwens nog steeds eens aan komen met een heerlijke kriekenvlaai Barry!
        En m’n 41 DR cilinderke ligt ook nog bij u, amai!

just1991
        Bijdrager

geprobeerd om een uitlaat uit te deuken maar ben er niet veel meer mee opgeschoten iemand nog tips ?

pepko
          Donateur

een stukje ijzer erop lassen, de uitlaat gloeiendheet stoken, en met een tang de deuk er zoveel moelijk uittrekken.

just1991
            Bijdrager

Had ik al geprobeerd maar ik kreeg alleen maar kleine bobbeltjes :S

ritze
              Bijdrager

de loop van mn buks uit geboord voor een hilti slag patroon:P
                van de week maar eens het slag pennetje maken :con

De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
                Link naar Mijn collectie / Projecten.

just1991
                Bijdrager

Verder gegaan met de LC kit geschuurd en gepolijst het is nu echt BLING BLING

benzineslang15
                  Bijdrager

Benzineslang vervangen want was lek:P

Florian
                    Moderator

Paar stellingen in elkaar gezet voor in ons hok, kan ik mooi Vespa spul in kwijt(y)

niek1992
                      Bijdrager

Jammer dat er niet zoiets bestaat als, “Wat heb je gisteren geklust Topic“…

Maar heb dus gisteren het blokje van een vriend een revisie gegeven. Lagerpassing was al naar ze grootje. toen we de vorige x lagers gingen vervangen, zei ik al dat ie beter een andere kruk kon zoeken… Maar hij wilde per-se rijden. En na 2 maanden was het toch echt zo ver. De lagers klonken echt niet goed meer.

De lagerpassing bij het kleine carter was niet goed meer. Uiteindelijk ze carb ook maar es schoongemaakt. hij rijd met malossi filter. zonder gaasje. Steentjes zaten gewoon in de carb. echt sick is dat.

Maar nu rijdt ie weer prima, Lijkt wel iets meer vermogen te hebben. Klinkt wat zuiverder… Maar dat is allemaal vanzelfsprekend ;p.

misterd11
                        Bijdrager

maar ff vanochtend de trapas met tandwiel en ketting erop gezer, dus kan nu weer me brommer aanfietsen, en afgelopen vrijdag nog ff een bekeuring van 50 eu gekregen vanwege een stuk achterlicht, was net een nieuwe van een dag oud. Blijve (…) lijers die kut wouten.

Leovince
                          Bijdrager

Gister voor een vriend van me een vastgelopen Malossi70 blokje opengemaakt om de schade te bekijken. Het hele cilinderhemd was eraf gescheurt dus niks meer van over en in de lagers geslagen ofzoiets. In ieder geval de zuiger is nog goed. En het rare is, dat de lagers gewoon nog draaien? Bij god mag weten waar dat heel stuk cilinderhemd gebleven is:P

Anoniem

Misschien even de uitlaat uitschudden? Anders zou ik ’t niet weten…

ritze
                              Bijdrager

koel kapje gespoten
                                rem kabel voor erin gezet
                                rem kabel achter erin…
                                deco en gas kabel

stuur gemonteerd
                                speling uit de vork gehaald
                                achter ligt erop.

haha toen kwam ik erachter dat mn vliegwiel niet op de spie zat, die draaide lekker rond zonder krukas.
                                blok weer eruit, vliegwiel eraf, spie terug, vliegwiel erop, en vast genaaid met een koppeling:P

en nu ben ik toe aan blik halve liter alfa

De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
                                Link naar Mijn collectie / Projecten.

BDW
                                Bijdrager

Ik heb vandaag men 42mm alu polini eens onder handen genomen,spoeling wat verbetererd en de boost kanaaltjes iets vergroot +alle kantjes afgewerkt

Verder nog een kick blok klaar gemaakt vor deze cil,dus mooi uitgeveild ,gaatje gedicht(vorige eigenaar had in de grote carterhelft zitten slijpen aan de spoelkanalen) lagers en krukas in orde gebracht

15 berichten aan het bekijken - 601 tot 615 (van in totaal 2,185)
                                • Het onderwerp ‘Wat heb je vandaag geklust topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.