Vespa-Ciao.NL
:: Wat heb je vandaag geklust topic

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Wat heb je vandaag geklust topic

15 berichten aan het bekijken - 586 tot 600 (van in totaal 2,185)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Tonni
    Moderator

Da’s niet mooi..

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

pepko
      Donateur

Vertigo :
        Door mn kleine carter heen gedremeld xD

edjuh had je toch gewaarschuwd? maar ik snap het wel hoor 😛 ik ben zelf geen haar beter :con

Anoniem

Allebei eigenwijs 😉 Je merkt het vanzelf als er iets mis gaat. Ik weet nu in elk geval hoe het niet moet…

just1991
          Bijdrager

Proma CC opgeknapt (zie verkoop sectie) en carters van de citta getjoend nouja meer geflowed…

Lennaert
            Sleutelbeheerder

oldtimer weer terugom gebouwd 🙂
              jammer dat hij het begin niet deed ^_^ was het kopje van bobinedraadje eraf even nieuwe erop 1 trap lopen 😀
              alleen vol gas wou hij niet teveel lucht? ik testen idd. 1 gaatje afgeschermd en liep perfect.
              dus ik na denken en ben tot de conclusie gekomen toen ik achter mijn pc ging zitten dat mijn filterschijfjes er nog niet in zaten 🙂
              dus straks maar even erin zetten en dan weet ik dat hij goed loopt ^_^

pepko
              Donateur

killswitch gefabriceert 😛 dat werkt een stuk beter dan de choke…

niek1992
                Bijdrager

achterkoppeling weer es van het roest ontdaan. Vanavond even met owatrol-olie eroverheen, zodat ie gelijk niet meer roest =D.

Eigenlijk wil ik hem polijsten & vervolgens blank spuiten.

ChrisNL
                  Bijdrager

citta van me maat opgevoerd, en voor het eerst van dit jaar zelfs nog een tourtje gemaakt, langs de waal (vrij hoog water op t moment) gelijk even ingereden 😀

KLIK!!!

Steven
                    Donateur

vandaag blok eraf, carb schoongemaakt, andere sproeier daarin, gat geboord in mijn brug voor bevestigen uitlaat, blok schoongemaakt, kop eraf gehaald en verbrandingskamer schoongemaakt, brommer verder schoongemaakt en alles klaargelegd voor morgen, als alles er weer op gaat.

blijft mooi 😀

VespaAvanti
                      Donateur

ChrisNL: Wtf, in dat filmpje lijkt het wel of je 2-speed hebt als je gas gaat geven, net alsof je hem ff een versnelling terug schakelt, vetraar:P

niek1992
                        Bijdrager

Een mooi opgeknapt uitlaatje:

Bij mn vriend in de schuur gedaan. Lekker met straalkacheltje erbij. Verf is matzwart, voorbocht is gepolijst. Heeft bij @maaxx goed resultaat opgeleverd. Zag er wel mooi uit, verkleurde alsnog!

Verder sleutelen we daar aan kawasaki ninja zx6r uit 1994 dacht ik. loopt niet zo goed stationair.

VespaAvanti
                          Donateur

Vanavond ff het gereviseerde blokje van Paul onder m’n Citta gehangen om te kijken of het een beetje wilde lopen.
                            Starte zoals gewoonlijk gelijk, mooi stationair en mooi power:thumb

vespa rider
                            Bijdrager

me nieuwe 65cc creco blok er onder gehangen, liep meteen en gaat nog hard ook.

dieseltank
                              Bijdrager

Wat ik deze morgen al gedaan heb.
                                blokje verder opgebouwd. kom ik nu net zown stom revetje met haakje te kort om mn decompressi kabel achter te haken.

en nog een snor ciao opgehaald met de tractor.:)

tnerual
                                Bijdrager

SuperSi :
                                  @niek1992
                                  haha, dat heb ik ook gehad, maar dan met bobine i.p.v cdi
                                  verder nog 3 spaaks er onder geduwt

bobine en CDI zijn eigenlijk in 1 ”doosje”… Want bij CDI ontsteking heb je uiteraard nog steeds een bobine.. zitten eigenlijk samen 😉

geklust: Kop afgedraaid naar 43mm.. dadelijk even testen 🙂

15 berichten aan het bekijken - 586 tot 600 (van in totaal 2,185)
                                • Het onderwerp ‘Wat heb je vandaag geklust topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.