Home › Forums › Algemeen › Kroeg praatjes › Wat heb je vandaag geklust topic
- Dit onderwerp bevat 2,184 reacties, 284 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 8 jaren, 6 maanden geleden door TheCauwie.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
26 juni 2009 om 05:35 #70167
Zo peter leuk blokje! Heeft je cilinder nog wel luchtkoeling door de plaat. En is dat de 19 mm black edition?
26 juni 2009 om 06:03 #70168een proma gp van een tomos omgelast; een (rotte) gianelli mega demper eraan gelasst. nu nog de aansluiting aan de cilinder lassen
26 juni 2009 om 06:27 #70169gisteren mijn brommer gespoten 😀 ziet er al goed uit,
vandaag maar aan verder gaan, en waarschijnlijk morgen ofzo de blanke lak 😉26 juni 2009 om 14:35 #70194
Tom ciaomn malossi voorvario eronder gelegd 😀
moet alleen nog andere rollen hebben want nu zit er 4.2 gram in :pest26 juni 2009 om 14:53 #70195‘nieuwe’ koppeling in elkaar gefixt van 2 oude ‘kapotte’ koppelingen..Loopt nu weer netjes soepel
En ook even mijn malossi luchtfiltertje gemonteerd..Dus weer lekker gewerkt (ondanks de hitte) xD26 juni 2009 om 19:09 #70222het ciaotje van dukedrifter weer gerepareerd. alleen zijn carburateur zat erg los terwijl die het strakst zat vastgeschroefd. dus even een nieuw kunststof busje erin. En hij had geen busje met opstaande ring achter de koppeling zitten. maar dat komt maandag allemaal erop.
ook heb ik vandaag me radiator en cilinderkop gepolijst van de lc kit.26 juni 2009 om 19:58 #41057Ophangpunt van de top one was gebroken, is gelast en hij hangt er weer onder, sproeiertje 68 erin gedraaid, Castrol RS olie en cannetje benz. gehaald. Langere bougie kabel die onderlangs de uitlaat loopt gemonteerd want hij ging er eerst tussendoor en daar smolt hij weg.
Zelf 1:40 gemixt en lekker 70 getopt vandaag.<3 Thunderstone
Check mijn perso!27 juni 2009 om 16:09 #70247ik was vandaag op het werk en toen zag ik dat de kleur van de steenboren het zelfde was als de kleur van mijn brommer 😀 dus heb ik er wat op gespoten, ik denkt ja erzitte toch al dik veel witte krasse op. en het ziet er goed uit ook nog, niks geschuurd gwoon met doekje erover en spuiten maar.
ook nog een liter 1:40 van de baas gekrege 😀De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
Link naar Mijn collectie / Projecten.27 juni 2009 om 19:28 #70260Bwah,aan de RS 250 aan het knoeien geweest.Bandjes op druk gezet,TTS in het bakje gedaan,Bougies opgeborsteld.
En 6 boten geprepareerd voor het Belgisch kampioenschap morgen.
Nu Sandra nog even afstellen op een hoge temperatuur & slapies doen.Ciao’kes
27 juni 2009 om 19:35 #70261superbravo beetje opgelapt en mee gaan crossen en aan een van mijn ciao’tjes gewerkt maar wilde niet helemaal lukken zoals ik het graag gezien had vandaag 🙁
27 juni 2009 om 23:25 #70266ik heb vandaag gedaan: 10000 kilometer beurt Vespa GTS300 super + nieuwe achterband erop. 1 Vespa LXV gestript zodat hij naar de spuiter/schadehersteller kan, 1 Vespa LX voorzien van meegespoten binnenkappen, rijklaar gemaakt, hoog windscherm, leren zadel, speciaal stuurslot enz..
leuk he, werken bij een brommerzaak:)
28 juni 2009 om 18:40 #70317Verstevigde achterbrug erop gezet, net op tijd want het linker ophangpunt was net door toen ik bij Marten aankwam.
Brugje gekocht van Mathias uit Appingedam, gewone brug met staal verstevigd echt een prima dingetje, ik tril nu niet meer van mijn brommer af.
Helaas kan de kickstart er nog niet op, er zit een stang in de weg, daar moet ik nog even wat op verzinnen.
Alle lekkerij heb ik ook verholpen, de kop en voet zitten nu eindelijk potdicht.
Kop ook afgevlakt, heb nu veel meer trekkracht, zeker vanaf 40/45 km pu. Leuk, beetje gratis beukpower erbij 🙂
Nieuwe handvaatjes erop.
Helaas heb ik wel een klein lekje bij de mooie door Heuvel gelaste uitlaatflens, komt doordat de Top one er scheef op zat en daarvan het ophangpunt opnieuw maar dan op een andere plek gebroken is.
Dus die 2 dingetjes moeten ff gelast worden, geen probleem .
straks ff sproeiertje 70 proberen,..<3 Thunderstone
Check mijn perso!28 juni 2009 om 20:12 #70337ik heb vandaag mn setje 4 spakers spuitklaat gemaakt, dat gaan ‘we’ morgen dus doen. :!
28 juni 2009 om 20:16 #70333vandaag mijn schijfrem velgjes gedeeltelijk gestraald. moet het grootste gedeelte vanaf zijn zodat ze bij de coater minder straal werk hebben. scheelde me toch een paar centjes hadden ze me gezegd daar.
28 juni 2009 om 20:20 #70339ik heb vandaag m`n snorklok schoon gemaakt en gepoleisd
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Het onderwerp ‘Wat heb je vandaag geklust topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.