Vespa-Ciao.NL
:: Wat heb je vandaag geklust topic

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Wat heb je vandaag geklust topic

15 berichten aan het bekijken - 541 tot 555 (van in totaal 2,185)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

SuperSi
    Bijdrager

proma cc eronder gebouwd, voor rem weer werkend gemaakt,
      nu nog verzinnen hoe mijn zijstandaard er op moet

tnerual
      Bijdrager

remlicht99 :

tnerual :

Leuk geluidje heb ik nu eindelijk , vergeleken met die kabaalmaker van een Tecno Demper…

ik had op mijn honda MT5 altijd een mooie aluminium proma dempertje.. die gaf pas een mooi geluidje:P

en daarvoor had ik de demper van mijn 125cc pitbike pas gemaakt… : heel mooi zwaar geluid:P

Ik weet het , maar die Proma Ovaal dempers maken al sneel ook wel een herrie hoor 😉

ben zeer tevreden, heb nu ten minste een zeer recent onderdeel aan me MT5, en is ook wel iets uniekers dan al die ovale dempers, of die chrome ronden 😉

Frank80cc
        Donateur

Vandaag elec kabels van me licht gefixt, samen met Zeebodem.

Lennaert
          Sleutelbeheerder

bezig met de oldtimerd af te stellen.

eerste plan was om gewoon mijn 50dr elec blok eronder te hangen
            ging enorm lastig en had uit eindelijk totaal geen plek meer voor de cdi dus helaas ging niet door.

nu het cp blokje vliegwiel eraf gehaald voor de cp want hij deed nogal raar.
            ben er achter gekomen dat de keerring er tussen uit was gegaan stond een vrij stuk omhoog gelukkig had ik nog een nieuwe liggen dus deze gemonteerd.

verder valt het me echt op hoe ‘schoon’ het ontstekingsgedeelte nog is voor zijn leeftijd en in de tussen tijd is er niets schoon gemaakt! zal zometeen wat foto’s posten is wel leuk om te zien 🙂

verder ga ik straks de brommer een wasbeurt en poetsbeurt geven voor de nieuwjaars tour.

ook vind ik het leuk te zien dat de condensator een extra draad heeft die naar me bobine gaat 🙂 uitleg heb ik al gekregen thnx mike!

al met al toch een leuk uurtje gesleuteld ondertussen even opwarmen en verder gaan met die banaan!

foto’s zoals ik al zei komen eraan 🙂 word wel is tijd.

misterd11
            Bijdrager

Me achterem deed het niet meer, dus ik vanmiddag ff me wiel onder mijn ciao vandaan getrokken, en tref in me naaf een stof bende aan. Alles was van het remblokje losgekomen, dus gelijk ff nieuwe remschoen erop gezet.

pepko
              Donateur

ik heb mijn achterlicht netjes aangesloten, (zat heel beun :P) en mijn groot licht gerepareerd 😉

Bram Hanegraaf

Carburateur schoongemaakt, brommertje loopt nu weer lekker!

dieseltank
                  Bijdrager

Blok gereviseerd van een maat van me,
                    uitlaat scooter wat opgefleurd kenteken houder gemaakt.

niek1992
                    Bijdrager

Vandaag met een vriend kapjes opgeknapt. Gekocht van een forum-lid hierzo.

De middelste kapjes op de foto, Heb er zelf geen foto’s meer van. zijn gelijk aan de slag gegaan:con.

En dit is het resultaat:

Tis uiteindelijk een soort van antraciet zwart geworden. Hij wilde zelf eigenlijk nog blanke lak eroverheen, glanzend. maar dat vond ik zonde. En hij uiteindelijk ook:D.

aapie90
                      Bijdrager

ZaL maxim nice vinden denk!

-RobinvS-
                        Bijdrager

Elektronisch blok met Polini 70 getuned
                          KLIK

virgil
                          Donateur

mijn rv in mekaar gezet en een 30 flens erop gemaakt.

niek1992
                            Bijdrager

Brommerpech hebben =B. Bijna het blok uit mekaar gestampt, totdat ik een andere CDI probeerde… En het liep! happeh.

had eerst carb + luchtfilter schoongemaakt. Mocht ook niet helpen:?. hij viel ook gewoon zomaar tijdens het rijden uit… net alsof benzine op was.

SuperSi
                              Bijdrager

@niek1992
                                haha, dat heb ik ook gehad, maar dan met bobine i.p.v cdi
                                verder nog 3 spaaks er onder geduwt

Martijnvanheerde
                                Donateur

Paar onderdelen bij elkaar gezocht van het zolder voor m’n ciaotje:D

15 berichten aan het bekijken - 541 tot 555 (van in totaal 2,185)
                                • Het onderwerp ‘Wat heb je vandaag geklust topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.