Home › Forums › Algemeen › Kroeg praatjes › Wat heb je vandaag geklust topic
- Dit onderwerp bevat 2,184 reacties, 284 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 8 jaren, 7 maanden geleden door TheCauwie.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
8 december 2010 om 22:10 #76726
Anoniemvetvetvet, ziet er netjes uit, wel niet meer oldskool:D
geeft gelijk een hele andere kijk erop, en heeft ie ook al gelopen?16 december 2010 om 13:46 #95717gisteren even ’t frame in de kleur en blanke lak gezet! 😀
benieuwd?
check m’n perso! –> klikkerdeklik !
reacties zijn meer dan welkom!16 december 2010 om 16:48 #95388Tonni :
😀 Zostraks Goeiepit zijn verstandskies er even uit gerukt. Was goed te doen, ff verdoven met mijn rubber hamertje, waterpomptangetje erbij en klaar.:DApart verhaal,..
<3 Thunderstone
Check mijn perso!16 december 2010 om 20:06 #95724
erikbloembergeen sterrenhemel voor me dochtertje en me zoontje gemaakt:):):)
16 december 2010 om 20:19 #95726ey dat is wel vetjes
met van die optische draadjes?ik heb vandaag de cilinder zwaar berwerkt 😛
nu nog kijken of het ook wat uitmaaktDe budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
Link naar Mijn collectie / Projecten.16 december 2010 om 21:03 #95730
erikbloembergritze :
ey dat is wel vetjes
met van die optische draadjes?
ik heb van die regelbare led kerstboom verlichting gebruikt 200leds werkt heel mooi
16 december 2010 om 21:39 #95732Vandaag m’n slaapkamer wat opgeruimd waarbij veel van het Vespaspul ook opnieuw gerangschikt is:D
17 december 2010 om 17:02 #95784Binnenband vervangen was lek, kenteken opnieuw vastgezet
Even wat anders, ik kwam vanmorgen op het station Sittard om mijn fiets te pakken, maar met dit weer… sloten bevroren! normale slot ging wel nog los maar hangslot echt niet.
Gelukkig licht het politiebureau langs het station, dus ik naar binnen gelopen om te vragen of ze me konden helpen.
Gegevens door moeten geven+kopie ID en toen kwam er een agent in burger met een betonschaar om mijn slot los te knippen. Niemand die ook maar raar opkijkt he als iemand een fiets los staat te knippen? Niemand zei iets. Maar ik kon gelukkig naar school fietsen!
Je hebt dus wel wat aan de politie.17 december 2010 om 17:21 #95785haha! wel aardig dat ze je geholpen hebben 😛
Ik heb vandaag mijn keerring vervangen en ik ben bezig geweest met mijn zij-inlaatje schhont te maken 😛
27 december 2010 om 14:47 #96220Waarom loopt mijn ciao toch niet?:?
Het “klinkt” als of de decompressi niet afsluit.
gecheckt of hij helemaal terug komt. ja
hmm, kapjes der af. op het eerste oog een blik rond het blok.
HUHHHHH, waar is mijn krukas kering van de mix kant!?:S (nee, ikheb geen pompje er op)nieuwe kering der op en het tuft weer.
wat heb ik geleerd? toch dat plaatje waar de mix pomp op zit er op te doen:D27 december 2010 om 15:13 #96221LeoVince ZX demper van scooteruitlaat pasgemaakt op mijn Honda MT5 😀
Super goed gelukt lijkt me, maar het was wel heel wat meet en paswerk..Leuk geluidje heb ik nu eindelijk , vergeleken met die kabaalmaker van een Tecno Demper…
27 december 2010 om 18:04 #96226tnerual :
Leuk geluidje heb ik nu eindelijk , vergeleken met die kabaalmaker van een Tecno Demper…
ik had op mijn honda MT5 altijd een mooie aluminium proma dempertje.. die gaf pas een mooi geluidje:P
en daarvoor had ik de demper van mijn 125cc pitbike pas gemaakt… : heel mooi zwaar geluid:P
27 december 2010 om 19:40 #96234vandaag even de werkplaats opgeruimd
nu heb ik een lege werkbank met een lengte van +- 6 meter!
daar heb ik dan wel 6 uur over gedaan:) (hij lag namelijk helemaal vol:P)
gr kevin 2727 december 2010 om 20:03 #96235dieseltank :
Waarom loopt mijn ciao toch niet?:?Het “klinkt” als of de decompressi niet afsluit.
gecheckt of hij helemaal terug komt. ja
hmm, kapjes der af. op het eerste oog een blik rond het blok.
HUHHHHH, waar is mijn krukas kering van de mix kant!?:S (nee, ikheb geen pompje er op)nieuwe kering der op en het tuft weer.
wat heb ik geleerd? toch dat plaatje waar de mix pomp op zit er op te doen:DZo draai je hem wel kapot heah? en kan je het pompje weg flikkeren, ( als er geen olie doorstroomt )
27 december 2010 om 20:22 #96236Off:
Hij heeft het over het plaatje waar de pomp op bevestigd zit, niet over de pomp zelf. 😉
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Het onderwerp ‘Wat heb je vandaag geklust topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.