Vespa-Ciao.NL
:: Wat heb je vandaag geklust topic

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Wat heb je vandaag geklust topic

15 berichten aan het bekijken - 481 tot 495 (van in totaal 2,185)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

RicardoWilms
    Bijdrager

Er is inderdaad niet aan gezaagt/gelast

Anoniem

@ riccardo: Ik vind het opzich wel grappig, maar het valt wel op he zon demper die boven uitsteekt, dat zullen onze blauwe landverraders niet op prijs stellen:D:con. ik zou het zelf niet doen als de prestaties hetzelfde blijven.

@ citta-florian: dat ziet er zeker netjes uit voor de eerste keer:thumb heb je het met een freesje gedaan of met de dremel?
        als ik je een tip mag geven: de 2 mainboosters kun je ook nog vloeiend maken met de cilinder, dit zal zeker prestatieverhogend zijn, ook kun je de booster in je kleincarter verder doortrekken;)

ritze
        Bijdrager

lekker geprofiteerd van de domheid van anderen.

blok voor 10 euro gekocht, was volgens de eigenaar helemaal kapot.
          nieuwe punt en condens erin en toen vonkte het zaakje weer

nu heb ik het blok verkocht voor 40 piek en zit nu een dr evo op.
          wel nog een beetje spelen met de sproeier en dat is het blokje goed.

het oude blok wat uit de brommer kwam heeft de spie kapot.
          en het vliegwiel heeft lekker over de passing heen liggen schuren.

dus voor de mensen die om de 2 km kapotte spie hebben : nieuwe kruk en vliegewiel.
          ik denk ook niet dat ik dat oude blok ooit nog aan de gang krijg 😛

De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
          Link naar Mijn collectie / Projecten.

VespaAvanti
          Donateur

Tonni :
            Het is een dunne ring, en als je dus gaat vijlen, dan vijl je hem stuk. Hierdoor worden het losse dunne plaatjes ijzer die dus met vibreren en warmte los kunnen komen, zoals mij gebeurde met de uitlaattest.
            Dat was namelijk ook een snorcarter met ‘belgische’ inlaat. alleen is me bij dat carter nooit opgevallen dat er metaal bij de inlaat zat.

Heb dit zelf ook wel eens gezien Tonni, nooit bij stilgestaan dat het na het veilen inderdaad losse delen kunenn worden die los kunnen trillen:|
            Thanks voor de tip en de mooie uitleg:thumb

ritze
            Bijdrager

3 uur gesleuteld aan de brommer van mijn vriendin.
              het blok liep slecht en de koppeling vloog er de hele tijd af.

dus heb ik maar het blok eronderuit gehaalt, en nieuwe punt + condensator geplaatst.
              aangezien het probleem met de koppeling niet opgelost was, heb ik maar vario op de brommer gedaan.
              en die trekt nu lekker op ey 😛

wat ook grappig was: kreeg het vliegwiel niet rond, veel te veel compressie.
              dit heb ik nog nooit gehad.

greeets.nl

De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
              Link naar Mijn collectie / Projecten.

Martijnvanheerde
              Donateur

Misschien leuk voor de timmermannen hier:
                Vorige week twee mooie bloembakken gemaakt voor op de zaak (snackbar en eethuis):

Eerste keer dat ik in verstek werk in de lengte.
                Volgende week hele inrichting voor het eethuisgedeelte maken van steigerhout. Paar maanden terug al de snackbarkant gedaan, ziet er mooi uit, post nog wel een fototje.

luukciao
                Bijdrager

ben geen timmerman:P

maar ziet er goed uit d8 ik zo! wel zo laten he, niet verven ofzo:(

Steven
                  Donateur

vandaag mijn reserve blokje uit elkaar gehaald, liep niet lekker en haalde valse lucht.
                    en mijn hele appartement overhoop gehaald en alles schoongemaakt.

erikbloemberg

stalen velgen onder de auto gezet nadat me vrouw met de auto over een betonen stuk puin was gereden wat van een kar was afgevallen. er waren in totaal 3 autos beschadigd hierdoor waaronder me eigen. van de week met de velg naar de velgendokter kijken of ie nog te redden is. de band is overleden.(1maand oude toyo t1r)

VespaAvanti
                      Donateur

Gister het blokje van Strikert van een nieuw groot carterdeel voorzien, voorste ophangpunten waren afgebroken:con
                        Inlaatje is nu groter dan bij de vorige Rico!:D

teenhakker
                        Bijdrager

vandaag donorbrommer opgehaalt. (gratis 😀 ) maar zonder kenteken en framenummer 🙁
                          en even het blokje eruit gesleuteld. heeft me een uur gekost -.-
                          ik kan zo slecht tegen mensen die het beter denken te weten, terwijl dat niet zo is -.-
                          normaal gesproken ligt ie er in 10 minuten onder vandaan, maargoed.
                          vanmiddag even afstellen(de vorige eigenaar had 2 oordopjes in de luchtfilter gestopt, hij kreeg te veel lucht :S) en schoonmaken, dat kan ie wel gebruiken.

SuperSi
                          Bijdrager

voetpakking gemaakt voor de creco
                            en de zuiger ontbraamd (als dat een woord is)

jan-willem
                            Bijdrager

ff een ophang systeempje voor de brommer gemaakt :

werkt perfect , alleen nog iets maken zodat ik het touw makkelijk vast kan maken.

Anoniem

Leo krul met een borstel op de boormachine schoongemaakt. Verder een ophanging voor 2 dempers gemaakt voor m’n custom-uitlaat.

Steven
                                Donateur

vandaag de uitlaat mond van m’n cilinder koolaanslag vrij gemaakt, net als de zuiger.

nu is het wachten op mijn bestelling, en dan komende dagen lekker sleutelen.

15 berichten aan het bekijken - 481 tot 495 (van in totaal 2,185)
                                • Het onderwerp ‘Wat heb je vandaag geklust topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.