Home › Forums › Algemeen › Kroeg praatjes › Wat heb je vandaag geklust topic
- Dit onderwerp bevat 2,184 reacties, 284 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 8 jaren, 7 maanden geleden door TheCauwie.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
15 oktober 2010 om 17:39 #92341
Vandaag even andere trekveertjes erop geknald en een chokebegrenzer gemaakt.
Chokeplaatje met 8 mm uitgeboord loopt exact 27 (begrenst).
Leuk voor een aanvaring met de politie:)15 oktober 2010 om 17:53 #92342Std elektronisch bromblokje in elkaar gefietst voor mn ciao. Deze gaat volgende week naar de nieuwe eigenaar. Een neef van me:)
Mike15 oktober 2010 om 17:55 #92343Vandaag schuur opgeruimd, zometeen m’n AM5 blokje reviceren met een vriend van m’n vader.
15 oktober 2010 om 17:58 #92344auto prof style gepoetst.
het was echt een wereld van verschil dat zeg ik jeDe budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
Link naar Mijn collectie / Projecten.15 oktober 2010 om 18:04 #92313-70dr blokje gereviseerd
-achterbrug van mijn citta verwisseld voor een si achterbrug
-70dr blokje afgesteld
productief dagje vandaag :lol15 oktober 2010 om 21:37 #92369Twee snor cartersetjes uit elkaar gehaald, de hemd-begrenzing weggeschuurd, en de inlaatjes aangepast.
Deze carters hadeen beide een groot inlaatvlak maar een snor inlaatje.
Toen ik ze 13mm geboord had en ik ze wilde flowen, kwam ik bij beide de ijzeren ring weer tegen. Slaat echt nergens op, de ring zit in het aluminium gegoten, een paar mm boven het inlaatvlak, in de ovale vorm van de inlaat.Het is een dunne ring, en als je dus gaat vijlen, dan vijl je hem stuk. Hierdoor worden het losse dunne plaatjes ijzer die dus met vibreren en warmte los kunnen komen, zoals mij gebeurde met de uitlaattest.
Dat was namelijk ook een snorcarter met ‘belgische’ inlaat. alleen is me bij dat carter nooit opgevallen dat er metaal bij de inlaat zat.Bij deze beide carters heb ik de ring los weten te halen door hem onder open te vijlen en hem er dan voorzichtig uit te prutsen. (1 is nog redelijk heel, zal een foto toevoegen)
Dus heb je zulke carters, test het dan maar eens met een magneetje. Op de carters staat zo’n alu stempel(rond) met bouwjaar 95 en de ander 96.
I came, I saw, and I forgot what I was doing...15 oktober 2010 om 21:47 #92371Hey Tonni dat doe je heel snel. De carters stonden vanavond pas tussen de laatste aanwinsten en nu alweer bewerkt en al.
Apart van die carters en vooral die ringen in het inlaat gedeelte. Die komen ook maar zo weer bij jou terecht. 😀
Zelf nog niet tegen gekomen gelukkig, maar het is op te lossen dus.15 oktober 2010 om 22:14 #92374Heb er nu drie van. Bouwjaarstempel is dus 96.
Carters hebben ook allemaal dezelfde code voor de sterretjes met motornummer: C242MHier een fotootje van de ring:

Hier zie je nog een stukje van een ring zitten:

Hier is hij er uit:
I came, I saw, and I forgot what I was doing...24 oktober 2010 om 15:15 #92780als ik rechtermuisknop doe krijg ik helaas geen eigenschappen te zien, kan ik ook gewoon de link gebruiken?
24 oktober 2010 om 16:05 #92782Achtercardan pakking ververst want die lekte.
Ik heb ook Dirko vloeibare pakking gebruikt, zeer goed spul, dat wordt echt rubber.
Het zit weer mooi dicht nu, even verse olie erin gedaan en hij is weer helemaal freshhh.
<3 Thunderstone
Check mijn perso!24 oktober 2010 om 17:30 #92794Uitlaat verlengd:

24 oktober 2010 om 17:34 #92796RicardoWilms :
Uitlaat verlengd:

ziet er wel geinig uit maar niet echt een verbetering kwa looks als je het aan mij vraagt maarja, voel je nog wat verschil in prestatie?
edit: ik heb gisteren ook wat geklust, heb mijn eerste boosters doorgetrokken. zal zsm foto’s plaatsen.
24 oktober 2010 om 17:44 #92798
Bram HanegraafHet ziet er niet lelijk uit, maar ik vind het zonde van je nieuwe techinigas
24 oktober 2010 om 17:51 #92800Hij heeft er niet aan gezaagd of gelast toch? Hij kan zonodig weer terug naar originele staat.
<3 Thunderstone
Check mijn perso!24 oktober 2010 om 18:32 #92810Zoo heb gisteren mijn eerste boosters doorgetrokken in het carter:

Dit was gewoon om te proberen, want de lagerpassingen waren niet zuiver meer, en de inlaat was beschadigt.
Binnekort voor het eggie:D -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Het onderwerp ‘Wat heb je vandaag geklust topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.