Home › Forums › Algemeen › Kroeg praatjes › Wat heb je vandaag geklust topic
- Dit onderwerp bevat 2,184 reacties, 284 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 8 jaren, 7 maanden geleden door TheCauwie.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
18 september 2010 om 21:08 #91124
ik had van speedbuxy 2 uitlaten om op teknappen.
daar ben ik vandaag lekker druk mee geweest.het resultaat mag er zijn…al zeg ik het zelf:)een vette zirri pijp,en een super dikke fabrizzi met 30mm aansluiting.
omdat fot,s meer zeggen dan woorden,hier de plaatjes;)de zirri voor de behandeling:

de fabrizzi voor de behandeling:

en hier de zirri gestraald,geschuurd,en gepoetst:

en hier de fabrizzi gestraald,geschuurd en gepoetst:

de lasnaden terug brengen op de zirri:

en de lasnaden op de fabrizzi:

ook de demper van de fabrizzi een poets beurt gegeven:

en hier dan het eindresultaat van de beide pijpjes,afgewerkt met 3 lagen blanke lak:)

18 september 2010 om 21:25 #91125Ik ben zeer onder de indruk van je vakmanschap!
Denk dat Andree er meer dan tevree mee zal zijn! echt KLASSE! :worshippy18 september 2010 om 22:01 #91127Mooi!! evert.
18 september 2010 om 23:09 #91128Damn, dat heb je zeker weer netjes gedaan vriend.
18 september 2010 om 23:34 #91129what the fuck
wat kun jij enorm goed uitlaatjes er enorm goed weer uit laten zien
zou bijna zeggen beter als uit fabriek enorm respect super=)=)

18 september 2010 om 23:46 #91130Super netjes gedaan weer!
Daar maak je hem zeker blij mee.I came, I saw, and I forgot what I was doing...19 september 2010 om 02:01 #91132Alle credits naar Evert. Ze zien er echt gewoon weer super uit. Ik heb ook nog wel wat uitlaatjes in mijn collectie die een opknapbeurt mogen gebruiken. 😉
En krijg je nou ook niet heel erg veel zin om ze onder je eigen citta te hangen?
4 oktober 2010 om 19:49 #73335T schroefdraad van m`n kickkruk was kapot, dus ff bij m`n neef langsgeweest.
Had hier op t forum gezien hoe dat te fixen is.
Dus oude stuk schroefdraad erafgeslepen, gat geboord, schroefdraad getapt & een m6-m8 bout gemaakt en erin gezet met locktide
Draaibank in actie:
14 oktober 2010 om 13:57 #92287ik zie dit topic verdacht weinig voorbij komen, wordt er niet meer geklust of wat !?
vandaag m’n blok er onder vandaag gehaald, kop eraf en die geheel schoongemaakt. cilinder voering even bekeken. carb even schoongemaakt en een nieuwe bougie gemonteerd.
zo even een testrit maken.
14 oktober 2010 om 16:08 #92305Gister ”vreemd” gegaan:con
Ben namelijk een Honda NSR verkoop klaar aan het maken:D14 oktober 2010 om 16:13 #92272een zwaarder lampje in me zusjes citta gedaan. en verder aan het wachte tot me citta terug is van de zaak. dan zelf een halogeen lamp erin
14 oktober 2010 om 16:14 #73763VespaAvanti :
Gister ”vreemd” gegaan:con
Ben namelijk een Honda NSR verkoop klaar aan het maken:DNee hoor je bent helemaal vreemd gegaan, want de NSR gaat dus de deur uit, meer plaats voor vespa:D
15 oktober 2010 om 09:52 #92328Wat ik mee heb gemaakt…nou eigenlijk gisteren.
Na het tourtje afgelopen zondag in groningen,heb ik de citta weg gezet in de schuur.gistermiddag was ik vrij,en wou even een stukje citta op de citta rijden.Wil ik haar aan duwen,heb ik geen enkele compressie???
Ik zag dat de achterkoppeling niet meedraaide,dus die gedemonteerd.blijk het spietje kats afgebroken te zijn….
Maar goed,spietje vervangen van de lange as en rijden maar weer.
Ben ik de straat nog niet uit,begint die te stotteren en moelijk te lopen en aan het einde gewoon uit.
Nieuw champion erin en hij deed het weer:)Wat kun je soms toch allemaal hebben he?gewoon rijdend weggezet,en als je weer eens wilt rijden heb je allemaal van dit soort ongein.
Gelukkig waren het geen ingrijpejde dingen:)15 oktober 2010 om 11:36 #92331Hey Evert, dit is het leven ven een ciao/citta rijder. Er is altijd wel wat. Maakt het ook wel weer leuk natuurlijk. 🙂
Gaat de citta echt met winterslaap bij jou dan?15 oktober 2010 om 12:43 #92333Martino :
Hey Evert, dit is het leven ven een ciao/citta rijder. Er is altijd wel wat. Maakt het ook wel weer leuk natuurlijk. 🙂
Gaat de citta echt met winterslaap bij jou dan?ja hij gaat echt een lekker winter tukkie doen tot maart ofzo.
ik ben niet afhankelijk van de citta gelukkig;)
in de winter zit ik liever achter het stuur van de astra haha.kacheltje aan,muziekje erbij;)als ze ligt te slapen wordt ze voorzichtig weer gestript,en worden alle dingetjes en datjes weer even opgepoetst.
verder heb ik nog een lekke olie keerring in de voorvork,en ik wil ook de evo engine even ontleden,om die van nieuwe lagers,pakkingen,membraan, etc te voorzien.
eigenlijks zou ik daar ook nog wel een nieuwwe malossi 46,5 op willen,en die dan een beetje bij kietellen;)lekker een beetje klooien in de winter;)
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Het onderwerp ‘Wat heb je vandaag geklust topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.