Home › Forums › Algemeen › Kroeg praatjes › Wat heb je vandaag geklust topic
- Dit onderwerp bevat 2,184 reacties, 284 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 8 jaren, 6 maanden geleden door TheCauwie.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
20 juni 2009 om 09:45 #69916
Ik ga vandaag maar eens verder aan mijn trouwe Ciao, de remmen afstellen en lichten weer maken enzo.
20 juni 2009 om 10:23 #69918TimoO_ :
sombrero :
lichtere rolletjes in vario gegooit. en ff v snaar op nieuw gespannen. want het was me vandaag toch een hel om mijn brommer aan te krijgen. ben helemaal een heuvel op moeten lopen en na 3 km berg af rollen sloeg die de laatste 10 meter pas aan. de v snaar gleed gewoon over de vario. maarja is nu weer lekker gefixttip: koop een gates snaar, daar heb ik dat probleem totaal niet mee. Met de malossi die ik er nu op heb kan ik ook mn straat uitrennen (200 meter ofzo) voordat ie pas fatsoenlijk aangrijpt en ik em kan starten! Echt waardeloos..
Dus als ik het goed begrijp hebben jullie allebij een Malossi snaar? of een gates snaar? heb namelijk nu een gates snaar, maar ben van plan een Malossi snaar te halen. als ik hem nu start, en mijn startsegmenten grijpen aan, heeft hij gelijk compressie.
maar ik vind de malossi snaar mooier:con haha
21 juni 2009 om 14:20 #40897
AnoniemHeb toenet ff groene koppelingsveren van polini erop gezet 😀
Als ie morge weer loopt maar nog eens uitproberen 🙂
23 juni 2009 om 19:10 #70033Heb vandaag mijn schaal even schoon gemaakt. gelijk even in de lak gezet.
brommer schoongespoten, muscle over de velgen heen, en helemaal schoongepoetst.
en tot slot een lekkere badje van Turtle wax:bier.En 56 km getopt met mijn citypower, malossi vario en 90mm schijven. is dit traag of aan de snelle kant?
23 juni 2009 om 19:17 #70035niek1992 :
Heb vandaag mijn schaal even schoon gemaakt. gelijk even in de lak gezet.brommer schoongespoten, muscle over de velgen heen, en helemaal schoongepoetst.
en tot slot een lekkere badje van Turtle wax:bier.En 56 km getopt met mijn citypower, malossi vario en 90mm schijven. is dit traag of aan de snelle kant?
Je rijd met 50DR, 56 met citypower is dan wel een redelijke snelheid. Mijn citta rijd met 60dr en 100mm schijven zo`n 58
23 juni 2009 om 19:20 #70036niek1992 :
TimoO_ :
sombrero :
lichtere rolletjes in vario gegooit. en ff v snaar op nieuw gespannen. want het was me vandaag toch een hel om mijn brommer aan te krijgen. ben helemaal een heuvel op moeten lopen en na 3 km berg af rollen sloeg die de laatste 10 meter pas aan. de v snaar gleed gewoon over de vario. maarja is nu weer lekker gefixttip: koop een gates snaar, daar heb ik dat probleem totaal niet mee. Met de malossi die ik er nu op heb kan ik ook mn straat uitrennen (200 meter ofzo) voordat ie pas fatsoenlijk aangrijpt en ik em kan starten! Echt waardeloos..
Dus als ik het goed begrijp hebben jullie allebij een Malossi snaar? of een gates snaar? heb namelijk nu een gates snaar, maar ben van plan een Malossi snaar te halen. als ik hem nu start, en mijn startsegmenten grijpen aan, heeft hij gelijk compressie.
je moet net direct compressie hebben. met mijn malossi snaar slipt me snaar door waardoor ik niet genoeg toeren kan rennen en dus als resultaat heb dat ik hem niet of nauwelijks aankrijg. ik had hier nog een gates snaar liggen. deze heb ik er nu weer op zitten en aanrennen gaat veel beter nu
vandaag even mijn voorvork geschuurd van me blauwe ciao
maar ik vind de malossi snaar mooier:con haha
23 juni 2009 om 19:25 #70037weer een stukje pijp afgeflext, moet nu toch echt een ouwe citty power hebbe voor aansluititng te maken.
en ik moet nog een verloop cone maken voor naar 22 mm te gaan 😛De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
Link naar Mijn collectie / Projecten.23 juni 2009 om 19:25 #70038Vincent Vario :
Je rijd met 50DR, 56 met citypower is dan wel een redelijke snelheid. Mijn citta rijd met 60dr en 100mm schijven zo`n 58Maar dit kan je eigenlijk niet vergelijken. Jij rijd met een citta, ik met een ciao. verschillende bandenmaten. mischien andere tandverhoudingen, en de andere schijven natuurlijk.
sombrero :
je moet net direct compressie hebben. met mijn malossi snaar slipt me snaar door waardoor ik niet genoeg toeren kan rennen en dus als resultaat heb dat ik hem niet of nauwelijks aankrijg. ik had hier nog een gates snaar liggen. deze heb ik er nu weer op zitten en aanrennen gaat veel beter nu
Ik heb nu, ik ren, dan grijpt de koppeling aan, en dan moet ik heel rustig gaan lopen. dan komt hij automatisch op toeren. en dan gas geven. Heb een nieuwe snaar nodig, heb hiervoor met 100MM schijven gereden, maar met een 90MM snaar:no
Ook staat mijn snaar, als ik naar de vario kijk als ik optrek een beetje hol. daarom wil ik eigenlijk wel een malossi kevlar snaar.23 juni 2009 om 20:40 #70052Ik heb mijn rc auto uit elkaar gehaalt om schoon te maken, daarna weer in elkaar gezet en tijdens het test rijden weer erg vuil gemaakt tijdens het ‘off roaden’.
Dus morgen weer van voor af aan beginnen.23 juni 2009 om 20:46 #70053leuk topic!
ik heb mijn blokkie in elkaar geflanst. Is nog niet klaar en nog een beetje vettig

morgen waterpompje even monteren en de de boel even mooi oppoetsen!23 juni 2009 om 21:03 #70021Zoo, dit ziet er echt super uit peter. Ben benieuwd hoe dit er in het echt uit ziet.
23 juni 2009 om 21:25 #7006323 juni 2009 om 21:29 #70065mooi! ziet er weer netjes uit!
24 juni 2009 om 08:30 #70043ziet er strak uit;)
25 juni 2009 om 20:12 #69584net de achterband van de pk50 verwisseld. echt maar een kwartiertje werk geweest met die opbout velgranden!:)
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Het onderwerp ‘Wat heb je vandaag geklust topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.