Vespa-Ciao.NL
:: Wat heb je vandaag geklust topic

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Wat heb je vandaag geklust topic

15 berichten aan het bekijken - 421 tot 435 (van in totaal 2,185)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

VespaAvanti
    Donateur

Net ontdekt dat dit het ”Net geKUST” topic is geworden ipv het ”net geklust” topic haha:P

angel
      Bijdrager

zag het net ook 😀 ik heb alleszins niks gekust 😮

wel eindelijk dat vage voorwiel in orde gekregen

liep langs mijn schoolciao en zag dat de rempot rechts moest :lol en ik maar proberen links..komt ervan als je aan scooters werkt :no (rem en remschijf zitte links daar)

niek1992
        Bijdrager

zag het inderdaad ook, toen ik er net op klikte. ik denk huh? Maar ik heb wel wat geKUst hoor tonight (: net me vriendinnetje terug gebracht nach hause, leuke avond gehad, if ya kno what i meannn

ritze
          Bijdrager

eindelijk is het kistje volledig klaar.
            ik moest nog een paar dingen doen zoals, nieuwe batterij houder plaatsen en zorgen dat de brommer de accu weer kan opladen.
            als het goed is hoef ik niet meer de batterijen in de lader te doen 😀

De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
            Link naar Mijn collectie / Projecten.

tm-racing
            Bijdrager

Al 3 dagen druk met me crossmotor aan de gang.
              Eer gister helemaal strippen,en alle lagers van achterbrug (swingarm) schoon gemaakt en op nieuw in de vet.
              Gister blok open gepelt,nieuwe zuiger er in en nieuw koppeling huis met nieuwe platen.
              Vandaag al het plastic werk schoon gemaakt,frame na gelopen op scheuren (gelukkig niks),en me wielen voorzien van nieuwe lagers.
              Morgen weer rustig opbouwen,en dan kunnen we van het weekend weer helemaal los.

Zeebodem.
              Bijdrager

Zeebodem FM :
                gisteren stopte mijn citta ineens met een klap uit de uitlaat,en een dikke wolk.
                vandaag ben ik de hele dag bezig geweest,maar hij doet het nu nog niet.

bougie wil maar niet vonken.
                ik heb echt van alles geprobeerd.

-nieuwe bougie.
                -andere bobine.
                -2 cp vervangers.
                -andere bougie kabel.

morgen ga ik nog even verder prutten.hij moet het gewoon weer doen.
                misschien dat er een kabel breukje zit ergens.

ben er vandaag nog even mee bezig geweest….en….ITS ALIVE AGAIN:

ik had het blokje meegenomen naar het werk,waar een electrisch onderlegd collega de bobine en spoelen heeft doorgemeten.
                deze waren dus in orde.
                alles gedemonteerd,opgeschuurd,nieuwe cp-vervanger,nieuwe laagspanningskabel en nieuwe bougie erin.
                toen deed hij het nog niet.
                toen heb ik de electrode afstand van de bougie minimaal verkleind(hij stond wat ver open naar mijn idee),.
                met de boormacine aan de draai,en vonken als een bezetene:)

vanavond uit het werk dus rap het blokje eronder en gassssss.

VeldMuijz
                Bijdrager

had ik ook denk dat die cpvv daar erg gevoelif voor is. Maar schön dat ie et weer doet.

Steev
                  Bijdrager

Malossi v snaartje binnen van JMPB gelijk gemonteeerd, kickstart gemonteerd, ketting ingekort, en hij doet het nu perfect!

Loxerium
                    Bijdrager

Heb vandaag met wat (weinig) hulp van mijn pa een SI voorvork op mijn ciao gezet, er moet nog het één en ander gebeuren en dan is ie klaar! De voorvork is ook gespoten (met gebreken < <) in metallisch zwart en rood. Ook is het achterwiel (en voorwiel to come) van een vespa SI (2,5 " dik dus).

😀

angel
                      Bijdrager

iets kleinere poulie gemonteerd rijd nu een schokkende 3 km sneller =o xD

melviin1996
                        Bijdrager

velgen gespoten en gemonteerd

Vincent Vario
                          Bijdrager

Nieuwe cilinder & carb binnen gekregen voor de Camino

De voet moet nog afgedraaid worden, zuiger komt niet hoog genoeg.

Cilinder is een hebo manston 50cc

angel
                            Bijdrager

nieuw deestone buite en binneband gemonteerd op de tweede ciao 😀 gaat goed voorruit nu

Zeebodem.
                              Bijdrager

net even de boel aan het demonteren geweest.
                                gaskabel vervangen,en het tonnetje van de gas hendle.de oude doet nu dienst in de fiat850 van vespa avanti:)

verder even alles demonteren en schoonmaken.hij ziet er uit als een beest na de tour van afgelopen zondag.

hggf
                                Bijdrager

Net de rest van mijn motor gedemonteerd, nu kan het frame en de achterbrug binnenkort gecoat worden.

van dit:

Naar:

en nu:

15 berichten aan het bekijken - 421 tot 435 (van in totaal 2,185)
                                • Het onderwerp ‘Wat heb je vandaag geklust topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.