Home › Forums › Algemeen › Kroeg praatjes › Wat heb je vandaag geklust topic
- Dit onderwerp bevat 2,184 reacties, 284 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 8 jaren, 7 maanden geleden door TheCauwie.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
25 juli 2010 om 15:42 #88794
mn hele kamer geverfd met mn vriendin + vespa logo
De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
Link naar Mijn collectie / Projecten.25 juli 2010 om 16:11 #88795Naaf in wiel geplaatst.
Lager plaat er op en moer aan gedraaid.
In brug gemonteerd.
Vario en snaar geplaatst.
En toen was het wel weer welletjes en tijd voor een bak koffie.
Niet echt bijzonder maar had gisteren een verjaardag en veel gezopen en ben zo brak als 30 dooie dolfijnen.
Dus was voor een beste klus.@ Tonni
Zeer Interessant. Ben benieuwd naar het eindresultaat.
Ziet er ook nog eens vet uit met zon gekleurde rand.25 juli 2010 om 17:31 #88798ritze :
mn hele kamer geverfd met mn vriendin + vespa logoDus ik heb vandaag een Vespa logo geklust :lol

25 juli 2010 om 17:33 #88799
haha te vet25 juli 2010 om 17:42 #88800beetje levenloos maar moet jij weten..
vandaag bagagedrager er afgehaald, maar is echt TE lelijk voor woorden, ik post morgen wel een foto 🙂
25 juli 2010 om 18:43 #88796Wat is er nou weer leveloos aan?:?:con
TE VET juist!:DIk heb vandaag aan een andere Italiaan dan me Vespa geklust, weer een stapje dichter bij een goed rijdende Fiat 850
25 juli 2010 om 21:27 #88809Vandaag wwer een aantal uitlaten op en van brommers geklust, een CP-VV geplaatst in Speedy’s Toerbuffel met helaas bedroevend resultaat, en mijn eigen blok nog even uit elkaar gerukt om te analiseren wat er nou weer kapoet was.
Leuk dagje gehad, jammer dat we geen echte spirit meer hadden om die Van Andree nog even wat af te stellen ofzo..
Hopenlijk kunnen we binnenkort eens een ECHTE uitlaten test doen met interessante, goedlopende setups.Op deze manier komt er nooit het echte overzicht dat men wel graag wil hebben. Er blijven nog genoeg vragen.
De volgende keer kunnen we hopenlijk de rollenbank test doen, de sprint over 150 meter o.i.d. en dan zorgen dat er ook gemeten wordt met welke snelheid er over de streep gereden wordt.
De poeliemaat moet eigenlijk volgende keer ook gelijk zijn bij de test brommers…I came, I saw, and I forgot what I was doing...26 juli 2010 om 12:08 #88823die jonge is zelf levenloos :fuck2 tuub ouwwer
De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
Link naar Mijn collectie / Projecten.26 juli 2010 om 15:35 #88828fons let op, dalijk geeft je vriendin/vrouw je nog op voor “Help! mijn man heeft een hobby” haha
vet
26 juli 2010 om 17:02 #88830vandaag na een vastloper woensdag de krukaslagers vervangen en een dr 50 en groene trekveren gemonteerd rijdt echt super zo’n dr 50
27 juli 2010 om 20:47 #88868Vanmiddag een goed electronisch vliegwiel lichter gemaakt door middel van afdraaien tot aan de magneten en er een kunststof band omheen persen.
Deze is zeker netjes gelukt. Ik twijfel nog of ik hem eerst zo zal proberen of hem meteen eerst laat uitbalanceren.Dit is mijn alternatief voor het Pinasco vliegwiel. Hij weegt wel iets meer maar alsnog een stuk minder als een standaard elec. vliegwiel, en door de kunststof band blijft alles als het goed is wel gewoon bij elkaar.

I came, I saw, and I forgot what I was doing...27 juli 2010 om 20:57 #88869Toch zwart spuiten he.. zodat het een pinasco-look-a-like is :no
Hehehe.. mooi werk! hier heb ik vertrouwen in.46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel27 juli 2010 om 20:59 #88870Patent op aanvragen tonni, ik hoop dat het allemaal goed gaat werken 😉
27 juli 2010 om 21:04 #88871Nice gemaakt Toni slim bedacht ook. Ik zou hem gewoon eerst zo proberen voor het uitbalanceren.
Ik heb vandaag mijn cp speedengine in elkaar gezet :
43mm dr evo, malossi 43mm kop
speedengine cp
dr krukas
afgedraaid cp vliegwiel
cp’s op 0,5Morgen maak ik hem op mijn snor.
Ook heb ik mijn ciao mix al gedeeltelijk opgebouwd 😉27 juli 2010 om 21:08 #88872@ all: nice toch? ik ben er blij mee.
@ Thomas:Beetje Pinasco look alike wel, maar ik heb bij deze bewust de rode rand door de koelvinnen laten komen, vond ik leuker lijken..
I came, I saw, and I forgot what I was doing... -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Het onderwerp ‘Wat heb je vandaag geklust topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.