Vespa-Ciao.NL
:: Wat heb je vandaag geklust topic

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Wat heb je vandaag geklust topic

15 berichten aan het bekijken - 331 tot 345 (van in totaal 2,185)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Steven
    Donateur

die kreeg ik van herr flick tijdens de olle grieze tour. als je hem pm stuurt, misschien heeft hij er nog 1 voor je.

ritze
      Bijdrager

ik heb mn ontsteking ge pownd na 8500 rpm op std 50cc 😀

De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
        Link naar Mijn collectie / Projecten.

hansieb
        Moderator

steven osh :
          die kreeg ik van herr flick tijdens de olle grieze tour. als je hem pm stuurt, misschien heeft hij er nog 1 voor je.

Heb er nog 3 liggen (breed model) neem ze wel even mee naar de limbo tour.

Sven vdB
          Bijdrager

Ik heb van daag geklust;

Een afdekplaat voor de simonini ciao van maat van me.. Zelfde idee als sil:p alleen een design erop;)

De randen moeten alleen nog onder de zetbank en dan is het frame wss eind vand e week af kan ik weer met mijn eigen citta aan de gang8)

Edjuh
            Bijdrager

42 polini cp blokje van een carterpakking voorzien(die zat er niet tussen, en de passingvlakken zijn ook al niet al te netjes dus ik heb duidelijk gebeund in het verleden). Ook een zelfgeknipte voetpakking gemonteerd ipv de alu polini pakking die (natuurlijk) een hoop olie weg liet lekken.

Ik kwam er ook achter dat de krukas zn beste tijd heeft gehad, schoof wel erg gemakkelijk in het lager zonder verhitting….loctite gebruiken?

Maar het zou nu al veel beter moeten lopen dan met de nh toer. Alleen nog een v-snaartje kopen voor SI brug met vario en ik kan zaterdag de bravo klaar maken voor de limbotoer.

jan-willem
              Bijdrager

Voorste ophangpunt van m’n proma cc gelast , was gisteren toen ik naar school reed afgebroken. Toen zat er voor in m’n cc een mooi gat :pest , daar een plaatje overheen gelast en het ophangpunt daar weer opgelast 🙂

Steven
                Donateur

verd*mme reed ik gister mooi door de natuur bij de hoornseplas, reageerde mijn achterwiel niet meer op het gasgeven, heel vaag.

ik gestopt om te kijken wat er aan de hand was, zat er een scheur in mijn poelie. met een slakkengang naar huis gegaan en daar de poelie gedemonteerd. viel in twee helften uit elkaar toen de moer los was. maar goed dat ik er een vrij grote ring onder had geplaatst waardoor de poelie niet uitelkaar knalde tijdens het rijden.

vandaag maar een nieuwe poelie gemonteerd 😐

miniciao1968
                  Donateur

Na een halfjaar het achterwiel er weer in gehangen,
                    nieuw uitlaatje eronder en even een rondje de buurt blauw gekleurd…
                    nieuwe bandjes rijden ook wel lekker! 😀

Carphunter
                    Bijdrager

@ Minciao ; wat zijn die tandenborstelachtige dingen aan de buitenkant van je naaf ? 😛

Ik heb vandaag btw Nieuwe trekveertjes (slapste Polini dacht ik) voor m’n DREVO met Gianelli Citypower gemonteerd.
                      Echt een verademing na de blauwe, die veel te strak waren. Kan eindelijk rustig wegcruisen zonder geknars/gekraak en slippende koppeling.

erikbloemberg

de bedraging van me golf gti edition one moter ombouw klaar gemaakt. het was veel werk maar het zit er weer netjes in

barry
                        Donateur

Carphunter , dat houd je naaf schoon…..Een doekje,een touwtje,enz……doet dat ook.Tja,dat is nog iets van in de “oude tijd”.
                          Je kan zoooooooooo moeilijk tussen die spaken om je naaf te kuisen héy.:boos

Javad
                          Donateur

Vanmiddag knalde de flens van mijn DR Evo cilinder af terwijl ik van een viaduct af reed, ik had net een lekker gangetje, opeens BLAAAAHP!!
                            Ik heb er net de getunede 42 mm polini alu opgezet en ff 76,5 mee getopt.
                            De DR laat ik lassen.

<3 Thunderstone
                            Check mijn perso!

niek1992
                            Bijdrager

vandaag poging gedaan tot “krukaslagers vervangen”

eindigde in complete demontatie van de krukas ;p omdat ik aan het kutten was met het lager aan de onstekingskant, moet de hele kruk een revisie setje ondergaan! HANDIGG

hansieb
                              Moderator

Vandaag even bezig geweest met de mamma bravo, hij wil nog steeds niet echt lekker lopen.

Binnen 1 kick is die aan, maar hij heeft 0,0 power. Het lijkt erop dat de carterpakking lek is, jengelt na en wil alleen rijden op loopstand. Stationair lopen doet die echter perfect

– Nieuwe koppakking
                                – Nieuwe bougie
                                – Andere bobine met bougiekabel
                                – Beide keerringen gecontroleerd
                                – Cilinder en zuigerveren gecontroleerd
                                – Andere uitlaat gemonteerd
                                – Andere carburateur gemonteerd
                                – Andere sproeiers geprobeerd

P.s moeders moet nu eerst maar in de Seat rondrijden… vind ze niet zo erg 😉

niek1992
                                Bijdrager

pakketje binnengekregen van jmpb, met o.a. een 70DRevo, gelijk gemonteerd.

Spoelpoortjes nog niet doorgetrokken in het carter, komt nog. 54 sproeier op een 12/12 & gianelli citypower..

en nu maar inrijden 😀

15 berichten aan het bekijken - 331 tot 345 (van in totaal 2,185)
                                • Het onderwerp ‘Wat heb je vandaag geklust topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.