Vespa-Ciao.NL
:: Wat heb je vandaag geklust topic

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Wat heb je vandaag geklust topic

15 berichten aan het bekijken - 316 tot 330 (van in totaal 2,185)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

hansieb
    Moderator

Ipv rond de 6 gram rollen nu 5.1 gram =) rollen met:

– 43 Dr evo – 42 pina HD kop
      – Kickcarters aangepast op DR en 13mm inlaat
      – Arvidw aangepaste kickkruk
      – 13-13 met sproeier 68 en malossi filter
      – 100mm vario + malossi voorvario
      – 1:9 malossi vertanding.

Ik vond dat die met 6 gram een dipje had, maar non de ju het is niet meer normaal hoe hard die trekt met 5.1 gram rollen :lol

Die bergen in Limburg ga ik wel opkomen !

ArvidW
      Donateur

hansieb :
        Die bergen in Limburg ga ik wel opkomen !

Ik niet :p

Net een simonini koppeling gemonteerd en 70mm pully, citta trekt echt van geen meter op maar gaat wel uiteindelijk na uren wachten 65.6km/uur met zuchtje wind mee. En dat met een cittypower, snorkruk, niet doorgetrokken spoelkanalen en een beetje getunde 50polini:|

Straks toch maar weer wat grotere pully erop, dit rijdt echt waardeloos

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
        Home made engine dyno

hansieb
        Moderator

Ah komt wel goed toch arvid. Waarom monteer je niet een Proma circuitje of leo krul ?

ArvidW
          Donateur

Heb toevallig net een verloopbusje laten draaien ervoor, die polini 50 heeft 22mm flens die wat ruim in al mijn 26mm expansie uitlaatjes zat :p

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
            Home made engine dyno

SjoerdCiao
            Donateur

vandaag mijn Kickstartblok glans-zwart gespoten, super resutaat, wel hittebestending natuurlijk

shoarmadude
              Bijdrager

Vandaag heb ik mijn kickcarter ff afgewerkt, zit nu poorten in die voor zo ver overeenkomen met die van een klein speed engine carter.
                Vind zelf dat het aardig gelukt is, voor mijn eerste bewerkte carter.

Ook heb ik de bus van Fons erop laten lassen. :thumb
                Heb besloten de Durafix staafjes van Arvid ff te bewaren, deze ben ik nog nodig voor een ander klusje.
                Helaas heb ik de ondergrond voor het lassen, niet goed schoongemaakt, dus er zijn wat putjes in de las gekomen.
                De bus zit er in ieder geval goed op, dus los laten zal die niet.

FonS
                Bijdrager

Mooi kerel, gassen :thumb

Ik heb nog maar eens een krukasje uitgeboord voor de verandering:

Carphunter
                  Bijdrager

Ik heb m’n hele blok er voor de 2e keer in 2 dagen eronder vandaan gehaald na de vastnaaier van gisteren (benzineslang tussen kap :|)

Nieuwe zuiger/cilinder en de lekkage bij de voet aangepakt met vloeibare pakking en 1mm pakkingpapier.
                    Morgen na het uitharden van de vloeibare pakking maar eens zien of alles naar wens is 😀

b.baens
                    Bijdrager

Polini speedEngine 2x eronder uit gehaald, omdat de Flens van de Cilinder was afgebroken.
                      Nieuwe Flens gemaakt, pasgemaakt aan de 70 Dr, erin geperst en hoppa,

Alleen een domme fout gemaakt (waar ik pas achterkwam toen het blok erin zat).
                      De buitenmaat van de flens was 23 mm, waardoor de uitlaat er niet meer oppaste.

Blokje eronderuit, flens afgeveild. blokje erin.

en bolle wie nne gek 😀

Steven
                      Donateur

vandaag mn plof maar eens goed schoongemaakt. zat overal zand op.luchtfiltertje en carb schoongemaakt. ook maar even de krul verwisseld met mn cityauspuff. reden me alweer te veel motormuizen door de buurt hier.

en nu is het tijd voor :bier:bier

prettig weekend mensen!

koorenkip
                        Bijdrager

vanavond even onder de woon-werk ciao de pinasco black cilinder eraf gehaald, uitlaatpoort was geknapt..
                          Polini 80 eronder geknoopt met een fris nieuw zuigertje en veren..
                          heerlijk lopen! voor het vermijden van onze blauwe “vrienden” er ook maar een shitypower eronder gehangen..

Eggie
                          Bijdrager

vanmiddag ff citta van kameraad gerepareerd, bleek dat de sproeier eruit was getrilt na veel zoeken.
                            Jammer dat mn eigen citta het nog niet doet, maar hoop dat ik er deze week weer op kan rijden:D

Steven
                            Donateur

zonet m’n vespa-ciao.nl kentekenhouder gemonteerd

8)

SjoerdCiao
                              Donateur

Waar heb je die vandaag Steven Osh?:)

FonS
                                Bijdrager

Meeting vorig jaar, net zoals tientallen anderen :thumb

15 berichten aan het bekijken - 316 tot 330 (van in totaal 2,185)
                                • Het onderwerp ‘Wat heb je vandaag geklust topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.