Vespa-Ciao.NL
:: Wat heb je vandaag geklust topic

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Wat heb je vandaag geklust topic

15 berichten aan het bekijken - 286 tot 300 (van in totaal 2,185)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

ArvidW
    Donateur

Dat is niet klussen, dat is werken…

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
      Home made engine dyno

Lennaert
      Sleutelbeheerder

het was wel een klus hoor arvid haha ! 😛

Steven
        Donateur

vandaag even de vering en het achterspatbord van een nieuwe verflaag voorzien.

@ Lennaert-ciao: ze allemaal opeten is pas een klus. mij is het gelukt om die aantallen mac voer te eten, maar wel in de loop van enkele jaren 😛

SpeedDemon
          Bijdrager

Ach, maandje…

dieseltank
            Bijdrager

eens gekkeken of mijn snor valse lcuht zoog.
              want ik vond 62.4 ECHTE KM’S gaan met alleen een 12.12 en uitlaat wel wat veel van het goede snor blokje =)

rond om silecone spray gespoten, en net na carb trekt hij valse lucht en onder tussen de carter’s…

rij momenteel met:
              12.12 carb
              leovinci HandMade
              poelie 70
              bromklok
              malossi filter met 2 gaasjes ipv “foam” er in

sproeier 50

rijd opzich nog wel goed en trekt lekker…

maar creasy
              als of hij overal lucht genoeg trekt, en meer benzine toevoer geef lol

ritze
              Bijdrager

lenneart wooo tastys zijn echt heftig lekker….

mja ga vandaag eens proberen om mijn schuur op te ruimen en een heeeeeeeel oud carter to the max te vijlen.

De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
                Link naar Mijn collectie / Projecten.

Vincent1993
                Bijdrager

Rij ik vanmorgen naar school valt mijn vespa uit, ik stoppen zie ik er aan de onderkant allemaal benzine uit vallen. Heb ik het benzine kraantje dichtgedraaid en ben naar school gelopen. Toen ik klaar was met school ff gekeken of ik wat kon zien was mijn benzine slangetje van de carburateur af gevallen :pest heb ik het slangetje op school erop geduwd en ben naar huis gereden en meteen ff een langer slangetje erop gezet.

ritze
                  Bijdrager

kep een mix carter ge test tuned 😀 voor een dr evo
                    lijkt me toch beter om de hooft spoelers eens aan te pakken:P
                    veel meer oppvlak om mengsel doorheen te pompen:P
                    ook heb ik nu een perso waar ik alle zooi inzet:P

SjoerdCiao
                    Donateur

Vandaag m’n 5spaaks velgen wat onder de Ciao lagen eens onder handen genomen,

De voorvelg komt aanstaande week aan de beurt,de achtervelg is klaar, alleen nog licht opschuren.:thumb

tnerual
                      Bijdrager

honda px weer ineen gedaan…
                        carb enzo was eraf…

wat een gekut…
                        moeilyk om overal aan te geraken, heb zelfs de ahchterveer eraf moeten doen om luchtfilter eraf te krijgen.. Het zit echt allemaal veel te dicht bij mekaar…

me ciao afgesteld

me MT5 cilinder eraf gedaan, carb eraf,membraan,kop,uitlaat… blokje wordt gereviceerd

ritze
                        Bijdrager

2 dagen aan gewerkt is nu voor 96% klaar

hansieb
                          Moderator

Carburateur lekte een beetje, dus een andere 13/13 gepakt… en ja hoor ook die lekt.

Begrijp er geen snars van, carbje zat altijd perfect op mijn DR.

Nu maar even kijken of er ergens in de stad een “nylon” busje te krijgen is voor de carburateur. En even langs Ome alex om de carb door te blazen :boos

Wouz-LwB
                            Donateur

spruitstukje versleten ?

Was bij mij namelijk ook het probleem, dit valt niet op te lossen met een nieuw busje oid.

kapot
                              Bijdrager

Ga vanavond denk maar eens 2.7 gram rollen plaatsen in m’n vario.
                                Kijken of hij dan de 15000 toeren wil maken die nodig zijn na de cilindertuning.

Verders mn vervoersbrommertje een beetje gepoetst. Was wel aardig nodig na al die pekel. Die klerebende vernielt je scooter gewoon voor het leven. Als je je apparaat nieuw wilt houden dan moet je maar niet in de pekel rijden. Helaas moest ik wel af en toe ergens heen dus dan kun je daar niks tegen doen.

VeldMuijz
                                Bijdrager

Wouz-LwB :
                                  spruitstukje versleten ?

Was bij mij namelijk ook het probleem, dit valt niet op te lossen met een nieuw busje oid.

Beuk je er toch gewoon een beetje vloeibare pakking op, nachtje laten zitten, volgende dag niet meer lekken.

15 berichten aan het bekijken - 286 tot 300 (van in totaal 2,185)
                                • Het onderwerp ‘Wat heb je vandaag geklust topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.