Home › Forums › Algemeen › Kroeg praatjes › Wat heb je vandaag geklust topic
- Dit onderwerp bevat 2,184 reacties, 284 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 8 jaren, 6 maanden geleden door TheCauwie.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
31 januari 2010 om 22:48 #79857
Citta weer gemaakt(Framedelen). Motorisch niet verder gekomen!
was onder uit gegaan met 55km.Heb nieuwe achter veeringen,
Nieuwe voorvork EBR ,
Achterbrug gelast.
Gashendel gefixst.
Nieuwe handvaten.
Stuur aardig recht gemaakt.het blok.
65cc dr kapot dus een 50cc er onder gezet.
Blok liep niet meer.
valse lucht dus gezocht waar cilinder er weer af weer er op met nieuwe pakkingen( karton)
nogsteeds Valse lucht.Carters gecheckd niks gevonden.
maar heb wel dikke inlaat, met een kras er langs, dus denk dat me inlaat vals is.
Bougi werd niet nat. en de carb van me lopende citta er ff onder gezet, geen resultaat. dus denk dat het daar licht bij de inlaat. ( iemand anders idee ? )Morgen weer een nieuwe dag.
1 februari 2010 om 17:05 #79906heel me ciao gespoten in de volgende kleuren: helemaal mat zwart met de velgen de zelfde kleur goud als subaru impresa sport velgen.
binnekort ff blokje fixen en ik kan de weg weer op:D1 februari 2010 om 17:44 #79910vandaag de laatste onderdelen gemonteerd: nieuwe benzinekraan, groene trekveren en mn si kappen. voorlopig geef ik alleen nog centen uit aan brandstof 😛
morgen bij daglicht wat foto’s maken en mn perso updaten.en wanneer is die #@&%!* sneeuw een keer weg, ik wil de weg op.
1 februari 2010 om 18:00 #79914Vanmiddag achterwiel gedemonteerd en achterband geplakt. Had een nieuwe binnenband willen plaatsen maar op maandag zijn in de buurt alle bromberen gesloten. Met dank aan twee tipgevers, nl. beschermlint voor binnenband aan binnenzijde van een sterwiel en het gemakkelijk weer terugleggen van de buitenband.
Was de eerste keer dat ik een leegloper had in mijn Vespa carierre.1 februari 2010 om 18:16 #79917ik heb vandaag men vespa grillo uitelkaar gedraaid, en het blok eronder uit gehaald,
achterbrug gespoten en blok uitelkaar gehaald,
zat veel zand tussen dus was nodig om hem zuiver te maken:D
nog een paar nieuwe pakkingen besteld en morgen kan hij weer in elkaar gezet worden.1 februari 2010 om 20:00 #79932Ik heb gisteren mijn Peugeot 406 2.0HDI break ’00 de hele dag uitgedeukt morgen nieuwe lichtunit erin.
Echt mega stom tegen een paaltje aanglijden (zo’n blauwe witte met een diameter van 40…cm) linksvoor alles kapot net op het wiel gestopt. Met alle geluk, de crashboxen zijn nog in orde.
Enkel de motorkap, grill, koplamp, bumper, binnenbumper, accubak, zekeringhouder, mistlicht, wielkap, spatbord, zijknipperlicht, aanzuigbuishouder, en nog 20 kleine dingetjes zijn kapot.
Jaja, ik weet het. Gelukkig heb je zelf niets… en, dat gebeurt iedereen wel eens, en blablablabla.
4 februari 2010 om 19:09 #80091Vandaag tijd gevonden om het blok van mijn PK eens in elkaar te draaien. Na 6 keer in en uit elkaar getrokken te hebben had ik eindelijk alles in de goede volgorde en niks vergeten (hoop ik:D). Is toch net wat lastiger dan een Ciao blokje:lol. Nu nog tijd vinden om hem eronder te gooien!
4 februari 2010 om 19:55 #80101Licht en claxon weer aangesloten even stukje rijden en uitvallen ik dacht vast kortsluiting terug gelopen kabel er af nog steeds niks was gewoon de benzine op:D
4 februari 2010 om 20:07 #80104‘k had vandaag een nieuwe tankdop gekocht… ik had nog zo gezegd: “voor een vespa ciao mix” maar nee ze verneuken et weer en hij past niet. duss heb ik em eerst maar es groter gemaakt met plakband. ik zal em op een dag wel es ruilen 😛
4 februari 2010 om 20:07 #80106
Tom ciaoM’n achterwiel er weer in gezet.
Had er een nieuw bandje om gelegd want de vorige was nogal kaal. :con
En ook nog het achterlampje vervangen.En natuurlijk ook nog een stukje gereden.
4 februari 2010 om 21:18 #80119
dörperCIAOmn carter verder gevijlt, en ”zo goed als laten verzaken” door swiddy, 😛
dus binnekort 70cc erop en hopen dat alles t doet voor de meeting,,
15 februari 2010 om 17:15 #80767– Fox klok goed gereinigd, want zag der nogal vuil uit..
– Kap aangepast, voor Fox Clutch.
– Fox koppelinghuis al wat gepolierden héél mn werkhok opgeruimt,
15 februari 2010 om 17:19 #80768me achterwiel weer vast gezet met die grote moer
vroeg me al af waarom ik een tik hoorde 🙂
15 februari 2010 om 18:13 #80770m’n Ninja geschuurd en opgeknapt,
Nu wachten tot de bestelling van JMPB.nl binnen is, dan kan de Ninja sticker erop, en is hij klaar:D16 februari 2010 om 18:46 #78987Carters nog even wat meer uitgevijld. Is goed gelukt al zeg ik het zelf. Cilinder word hier ook nog wat op aangepast.

Zit alleen een klein gaatje rechts. Hoop dat dit de flow niet heel erg verstoord.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Het onderwerp ‘Wat heb je vandaag geklust topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.