Home › Forums › Algemeen › Kroeg praatjes › Wat heb je vandaag geklust topic
- Dit onderwerp bevat 2,184 reacties, 284 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 8 jaren, 6 maanden geleden door TheCauwie.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
25 januari 2010 om 10:50 #79465
Ik heb vandaag de hele koplamp vervangen en de voorvork. Ben om half 7 vanochtend begonnen, en was om half 12 klaar.
Lijkt lang, maar is erg lastig met 1 hand werken.25 januari 2010 om 11:07 #79467olliegasselt :
nu alleen nog een vitrine voor je verzameling nieuwe parts .Ja precies, als ik er tijd voor heb :con
25 januari 2010 om 11:32 #79468Ziet der strak uit FonS, als je zoiets laat maken kost dat je toch wel veel centen. Afhankelijk van ’t materiaal natuurlijk 😉
25 januari 2010 om 15:00 #79370
Vespa Ciao!Vandaag even me gaskabel gefikst was uit het handvat geschoten gelijk even een ander handvat gemonteerd
27 januari 2010 om 16:02 #79569Vliegwiel voor accu-ontsteking op aanvraag van Vonckje;

Meer foto’s post ik in het topic over accu-ontsteking.
Het is al een tijdje geleden dat ik m’n eigen vliegwiel op deze manier maakte, dus ik was een beetje vergeten wat voor *** karwei het is :boos
Dat doen we dus nooit meer :lol31 januari 2010 om 13:30 #48856Vandaag het volgende geklust:
Voorwiel as vervangen voor een nieuwe, lagers waren versleten.
Reserveblok wat ik de afgelopen maand heb ingereden vervangen voor mijn normale DR43mm blok.
Remmen beter afgesteld
en nu is het wachten tot morgen, als mn zijkappen nieuwe trekveren en benzinekraan opnieuw worden bezorgd.
Helaas zit een proefrit er niet in omdat hier weer $#@~* sneeuw ligt.31 januari 2010 om 17:20 #79807
Tom ciaoNiet helemaal vandaag, maar gisteren een nieuw bandje op de Bravo gelegd met Swiddy. Deze was lek gegaan toen ik voor de éerste keer ging rijden met m’n rijbewijs…
Was me toch een stuk lastiger dan gedacht, ”even” een nieuw bandje. :con31 januari 2010 om 17:21 #79808schuur opruiming gehouden……
had meer dan ik ooit had gedacht. het ligt nu enorm vol en bijna alles is gesorteerd.
jullie zien binnekort wel een verkoop topic
31 januari 2010 om 18:23 #79819Ik ben begonnen met het tunen van mijn Polini EVG cilinder (42mm alu).
Ben al een eind op weg, ik heb wat nieuwe freesjes nodig, ze zijn op.
Fluitpoortjes aangepast en uitlaat opgehoogd en een pietsie verbreed.

Boosters vergroot.

Spoelers vergroot, ik moet ze alleen nog naar beneden trekken.

Ook zijn de hoekjes van het hemd wat ronder geworden.
Spoelers in de speedengine nog wat aangepast.
Het was een leuk dagje om mijn nieuwe dremeltje uit te testen.<3 Thunderstone
Check mijn perso!31 januari 2010 om 18:24 #79820Netjes bezig.
46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel31 januari 2010 om 19:37 #79826Hey javad een goed begin, maar vergeet ook niet de fluitpoortjes te verhogen en gelijk te leggen met de uitlaatpoort.
En heb je het uitlaatkanaal ook al wat groter gemaakt? Deze is vrij klein bij de 42mm alu.31 januari 2010 om 19:44 #79827vandaag heel me ciao uit elkaar gegooid, heel me frame opgeschuurd klaar om te spuiten :D:D kappen heb ik al gespoten voorvork ook:) morgen de rest spuiten en dan alles er weer onder gooien.
kleur word helemaal mat zwart, maar de velgen hetzlfde goud als van de subaru impreza sport van die velgen(L)
31 januari 2010 om 19:54 #79829Martino :
Hey javad een goed begin, maar vergeet ook niet de fluitpoortjes te verhogen en gelijk te leggen met de uitlaatpoort.
En heb je het uitlaatkanaal ook al wat groter gemaakt? Deze is vrij klein bij de 42mm alu.Ok ik zal om de fluiters denken bedankt en ja het uitlaatkanaal heb ik al behoorlijk uitgedremeld, net als het flensje wat er op komt 🙂
<3 Thunderstone
Check mijn perso!31 januari 2010 om 20:08 #79830
Tom ciaoZiet er goed uit die cilinder!
Ik heb ook bezig met een to-the-max blokje te maken, met een DR Evo.
Hiervan heb ik de spoel- en boosterpoorten ook al vergroot, ik zal er eens foto’s van maken.31 januari 2010 om 20:50 #79838van mn aerox vandaag:
alle kappen goed recht erop gezet
nieuwe schroeven in de kappen
speling op t balhoofd weg gefixt
accu geladen.
kabels naar de buddy getrokken
planken gezaagt voor sound bord.
versterker en boxen aangesloten.dus er zal muziek zijn op de carnavals meeting!!
volgend weekend moet het vespa gebeuren er weer aan geloven.
hopelijk citta lopend deze week.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Het onderwerp ‘Wat heb je vandaag geklust topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.