Home › Forums › Algemeen › Kroeg praatjes › Wat heb je vandaag geklust topic
- Dit onderwerp bevat 2,184 reacties, 284 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 8 jaren, 6 maanden geleden door TheCauwie.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
29 november 2009 om 19:08 #76508
Geert (H) CiaoVandaag vario eraf gehaalt, nadat hij was overleden:(, waarschijnlijk een kapot naaldlager van de primaire as. Bromklok met poelie erop gezet, contactpuntjes en condensator vervangen, afgesteld en het hele blokje weer eronder gepropt:D Was in persoonlijk record tijd van een uurtje klaar:D
29 november 2009 om 21:18 #76518Nieuw cartertje net even getuned. Is nu echt een hele verbetering dan mijn oude carter.
Foto’s:
Voor

Na

Echt een hele verbetering als je kijkt naar mijn vorige carter
Voor

Na

Reden genoeg om nieuw carter te kopen haha, die diepe kras trekt ook valse lucht:S.
Nu nog even 2 weekjes werken zodat ik weer geld heb, dan wordt m’n hele blok weer gereviceerd, krijgt hij nieuwe zuigerveren en nieuwe ontsteking.
3 december 2009 om 13:41 #76789DR 50 tjoening:

eerst ff van die kettingzaag vijltjes gehaalt, 8.95eur (3st) van 200mm lang en 4mm breed.
ook meteen een heft meegenomen voor 1.50.
en nu heb ik 3 vijltjes:D for cheap, en ze doen het helemaal perfect.

oja als iemand een dr zuiger heeft dan hoor ik het graag
EDITJUUUUH:
kep veel vrije tijd 😀
DR 50 is nu klaar voor diamant honen.en nog n klokje erbij
De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
Link naar Mijn collectie / Projecten.6 december 2009 om 18:39 #76919gister en vandaag mn ‘nieuwe’ blok en leo onder mn citta gemonteerd. aankoopje van Mike, heel tevreden mee!
verder mn citta helemaal klaar gemaakt. remmen, verlichting gefixt en proefritje door de buurt gemaakt.
1 in klap van alle gezeik af met mn brommer, en gewoon weer de weg op 🙂
6 december 2009 om 22:45 #76938Ik wou het doen maar zag dat tonni hem gewijzigd had en toen durfde ik niet meer. Er was vast een goede reden voor. Tonni’s wegen zijn subtiel en ondoorgrondelijk.
Ontopic: Vandaag mn RV blokje uitgeprobeerd met 42mm pinasco met afgekauwde uitlaatpoort. Er moest flink wat alufolie tussen om hem vast te zetten, hopelijk lekt hij niet te erg. Misschien kan er sowieso beter een andere cilinder op. En ik moet het hoge stationair lopen nog oplossen. Hopelijk komt hij op tijd af voor de koukleumtoer.
10 december 2009 om 19:59 #77101
Tom ciaoVandaag begonnen aan het tunen van een DR Evo. Het lukt al aardig moet ik zeggen.
Ik heb het uitlaatpoort kanaal al vloeiender gemaakt, en ben ook al begonnen aan het vergroten van een spoelkanaal.
Nu de uitlaatpoort zelf nog vergroten, en de spoel- en boosterkanalen vergroten. Carter erop aanpassen, waarschijnlijk zelfbouw zij-inlaat maken en zo snel mogelijk proberen te gaan. :lol10 december 2009 om 21:44 #76934Edjuh :
Ik wou het doen maar zag dat tonni hem gewijzigd had en toen durfde ik niet meer. Er was vast een goede reden voor. Tonni’s wegen zijn subtiel en ondoorgrondelijk.Ik had het voor de grap veranderd, en om te kijken of het op zou vallen.8)
I came, I saw, and I forgot what I was doing...11 december 2009 om 00:46 #77110mn vario vandaag eraf gehaald en poulie 70 erop gezet.
is echt lang terug dat ik zelf poulie heb gereden maar toch best wel geinig! motertje loopt rustiger zo!
rede van terugbouw is dat ik ff een ander lagertje moet hebben voor mn vario naaf. en aangezien ik dat wss niet red voor de kouwkleumtour, heb ik dit maar even gedaan!
Mike15 december 2009 om 13:49 #77328vandaag de elec blok van fons in mijn si gedaan.
startte meteen, maar loopt ongeveer 45 kmh, ik heb wel 95 poelie erop gezet zodat die nog iets trekt 😀zal grotere carb 13/13 veel schelen? ik denk zelf dat je het wel merkt omdat de inlaat door fons gevlijlt is 😀
gevlijlt????
Link naar Mijn collectie / Projecten.15 december 2009 om 14:35 #77330Ik heb vandaag mijn achterlicht vervangen omdat het andere lampje door was gebrand.
😛15 december 2009 om 15:25 #77337haha dat kan je waarschijnlijk nog vaak doen… mijne deden het precies 3 dagen en dan waren ze weer kapot.
Link naar Mijn collectie / Projecten.15 december 2009 om 17:01 #77344dus je zit nu om de 3 dagen lampjes te vervangen? lol
23 december 2009 om 10:57 #77705neeeeee gek 😀 ik heb nu een die gaat automatisch als je beweegt gaat die aan.
en als het licht is blijft ie uit.en voor de jongens die mijn topic off hebben gemaakt:D

nu heb ik n kasteeltje,:relax
edit: 12/7–>12/12.5 ongv. met de dremel en een freesje. en er zit een 64 sproeier in.
maakt een mooi geluid en trek ook goed op enzo.
Link naar Mijn collectie / Projecten.13 januari 2010 om 17:07 #7885421 dagen geleden voor het laatst in gepost, te koud in de schuur zeker 😛
vandaag m’n voorrem kabel gefixt, brommer staat in de woonkamer
13 januari 2010 om 17:22 #78856De mijne ook en ik heb mijn gaskabel gefikst, die was losgeschoten uit het schroefje in het snelgas.
<3 Thunderstone
Check mijn perso! -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Het onderwerp ‘Wat heb je vandaag geklust topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.