Vespa-Ciao.NL
:: Wat heb je vandaag geklust topic

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Wat heb je vandaag geklust topic

15 berichten aan het bekijken - 1,921 tot 1,935 (van in totaal 2,185)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Frankp
    Donateur

ziet er weer zeer netjes uit:thumb

Citta-ciao
      Donateur

Lekker bezig Max!

speedbuxy
        Bijdrager

Blijft mooi om te zien hoor:thumb

Wilk1985
          Moderator

Dit soort plaatjes worden nooit saai 8)8)

SpeedyVespa
            Donateur

Zo.
              Afgelopen dagen met de Avanti bezig geweest, of dat nou slim was is een ander verhaal.
              Proma cc schuren en dan een splinter in je oog krijgen en 20 min later op de eerste hulp zitten:lol
              En de brommer starten en mee gesleurd worden en dan later naast de brommer liggen:lol
              Maar Met het opknappen van de Proma is het allemaal zeer nice geworden:thumb

Als mijn “dagelijkse vervoer” rijd ik op dit gare Cittaatje.

Waarom?

@SpeedyVespa,
                Jammer van het zadel maar verder een mooie avantie:thumb

Heerlijk weer vandaag dus lekker in de zon het blokje van m’n broer af bouwen8)

Hoop dan volgende week eindelijk m’n eigen Citta tour klaar maken(y)

Lennaert
                Sleutelbeheerder

Hey wat zie ik nou? Krukas er in??

Welke shims heb je nou gebruikt of helemaal geen ?

Waarom?

Geen, ik was het zat en wilde niet langer wachten. De opstaande rand op de krukas is net voldoende om het lager vrij te laten draaien dus durfde het wel aan.

zevenenergie
                    Donateur

Een pakiing uit 1,5 mm koper gefiguurzaagt. Zo komen de spoelpoorten van mijn 43mm dr mooi gelijk met mijn zuiger in het ODP. En als ik de cilinder er af haal hoef ik de pakking maar uit te gloeien , en hij is opnieuw bruikbaar.

Ik vind ovale gaatjes erg mooi (het is dus geen foutje):con

Het was de bedoeling een foto te plaatsen maar de foto,s in de how to waar in uitgelegd word hoe het moet zijn verdwenen.:?

El Citta
                      Donateur

@Waarom: Dat wordt weer een mooi blokje zo :thumb Zie dat het cp carters zijn, ben benieuwd hoe dit qua balans uitkomt gezien de combi vollewangen krukas + cp vliegwiel. Ik heb eventueel nog een pinasco vliegwiel liggen voor contactpunten. Weet niet waar deze op gebalanceerd is maar mocht je interesse hebben dan weet je me te vinden 😉

Waarom?

Dankje Elkan:thumb Eerlijk gezegd heb geen ervaring met de Malossi krukas en weet niet hoe deze zich gedraagt icm een cp vliegwiel. Wel grappig dat je hier over begint want toevallig heeft Clemens een Pinasco vliegwiel en heeft eerder al goed gelopen op dit blokje.

Wel bedankt voor het aanbod en hopelijk tot snel:thumb

El Citta
                          Donateur

Kijk aan! Dat gaat weer helemaal goed komen hoor ik al, had ik kunnen weten ;):D

Waarom? :

Dit is goed nieuws en dan zien we elkaar zeker snel weer bij een toertje:thumb

zevenenergie
                            Donateur

Vandaag mijn wielen met afbijt schoon gemaakt.
                              Zijn mooi schoon geworden.

Op sommige plekken wel veel oxide dus laat ze misschien nog parelen voor ik ze spuit.

SpeedyVespa
                              Donateur

Ik heb de zomer in me bol jalalalala:lol

-RobinvS-
                                Bijdrager

Waarom? :
                                  @SpeedyVespa,
                                  Jammer van het zadel maar verder een mooie avantie:thumb

Heerlijk weer vandaag dus lekker in de zon het blokje van m’n broer af bouwen8)

Max, hoeveel moment gebruik jij bij de verschillende moeren op het blokje?

15 berichten aan het bekijken - 1,921 tot 1,935 (van in totaal 2,185)
                                • Het onderwerp ‘Wat heb je vandaag geklust topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.