Home › Forums › Algemeen › Kroeg praatjes › Wat heb je vandaag geklust topic
- Dit onderwerp bevat 2,184 reacties, 284 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 8 jaren, 6 maanden geleden door TheCauwie.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
28 december 2014 om 19:25 #119015
Hey, die lijkt wel op de mijne.
Alleen nog een setje crossbanden.Ik zou je trouwens ook aanraden om een SI achterbrug en voorvork te monteren, dit is veel steviger. vooral voor offroad gebruik.
28 december 2014 om 20:40 #119019si achterbrug komt er waarschijnlijk wel onder,
deze achterbrug is binnenkort wel aan vervanging toe,
maar de brommer zal toch zal binnenkort gepoedercoat worden, dan komt dat ook voor elkaar.
Ik loop alleen tegen de kappen aan, zijn er kappen zonder de tekst “si”?28 december 2014 om 20:52 #119020jeffreykruize :
si achterbrug komt er waarschijnlijk wel onder,
deze achterbrug is binnenkort wel aan vervanging toe,
maar de brommer zal toch zal binnenkort gepoedercoat worden, dan komt dat ook voor elkaar.
Ik loop alleen tegen de kappen aan, zijn er kappen zonder de tekst “si”?Nee, wel zijn er kappen met afneembare emblemen.
28 januari 2015 om 19:28 #119225
Weer wat verder met t project, nu is ie weer rollend
2 februari 2015 om 12:53 #117179Gister een lekke band met de Si(tta),
Een nieuwe binnen en buitenband besteld,vandaag ff de velg weer goed gepoetst,hoop het bandje morgen binnen te hebben dan kan die er weer op:D

Goedgekeurd door de kat :lol2 februari 2015 om 13:30 #117182Mooi velgje!
I came, I saw, and I forgot what I was doing...2 februari 2015 om 13:39 #117107Tonni :
Mooi velgje!Leuke kat
2 februari 2015 om 14:25 #117103Na lange tijd niet op het forum te zijn geweest en het stof van mn citta te hebben afgeblazen.
Vandaag bezig geweest citta uit elkaar te halen. Het plan is om van een donor frame de subframebus eraf te halen en op mn huidige frame een stuk naar achter erop te lassen(idee van verlengde achterbrug).2 februari 2015 om 15:12 #117104Welcome back Rico

En dat klinkt als een strak plan
Ben benieuwd naar het eindresultaat.2 februari 2015 om 15:22 #117093
Waarom?Mooi om weer eens van je te horen

Wat word je volgende stap, een goude tand en een Satudarah motorjack:D
Leuk dat je de motivatie weer gevonden hebt maar persoonlijk vind ik het niks. Heb eens een rondje op een Hayabusa turbo gereden met zo’n achterbrug maar reed als een invalide voertuig dat geen bocht normaal kon nemen, zonde!Edit: Oh je mag niet liegen Buxy, jij haat verlengde achterbruggen:D
2 februari 2015 om 15:42 #116912@speedbuxy : ik zal zeker de vorderingen laten.
Wordt het dan toch eens tijd voor een special/perso hahah@waarom? : hahahha zou je bijna wel denken.
Het gaan om rond te 10cm dat de achterbrug naar achter gaat.
Wat nog te doen is:
Gaskabel/remkabel aanpassen
Frame wordt momenteel gelast
Schokbrekers of ze nog passen anders langere
Spatbord verlengen2 februari 2015 om 17:52 #116852Waarom? :
Edit: Oh je mag niet liegen Buxy, jij haat verlengde achterbruggen:DEen strak plan is ook een ruim begrip:D
2 februari 2015 om 21:23 #116845Ik heb ook nog even lekker gesleuteld vandaag. Mijn maat Raymond (hier aangemeld als Haagze SF2) heeft een Si gekocht die moet worden geprepareerd om de VCT mee te rijden!
Dus daar zijn we dan maar snel aan begonnen. Voor de gein nog even snel gekeken of het ding liep en ja hoor, zelfs het licht deed het. Echter dikke speling op de lagers dus gelijk mocht het blok uit elkaar.
De Si, grappig kleurtje, ik vermoed dat hij van een iemand is geweest die bij KLM werkt? Je ziet het niet goed op deze foto maar het is echt die kleur blauw.
Niet lullen, openschroeven dat ding!
Het blok eronder vandaan en open. Alles was verschrikkelijk goor en verschrikkelijk standaard. Nu is het tijd om een mooie betrouwbare setup samen te stellen en te zorgen dat Raymond lekker mee kan komen van de zomer! Wordt vervolgd 🙂
3 februari 2015 om 19:11 #117204De Citta opbouwen en alle onderdelen passend maken voor het spuiten:
3 februari 2015 om 19:34 #117200ziet dr goed uit man!, voorvork komt me vaag bekend voor 😀
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Het onderwerp ‘Wat heb je vandaag geklust topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.