:: Wat heb je vandaag geklust topic
-
Blokje onder nieuwe ciao gehaald en even schoon gemaakt, was behoorlijk vies maar resulTaat mag er zijn. Schoon gemaakt met koud ontvetter, monster spul.
Linkje naar foto’s klik
Ik had laatst me vader overgehaald om ook een citta te kopen, dus we hadden er 1 opgehaald in amsterdam.
Tot gister niks er aan gedaan, blokje zit er nu onder en loopt redelijk goed.
Ook nog geprobeerd een vespa si lopend te krijgen, verjaardags cadeau voor me buurjongen, inlaat was zo ver geveild dat ik er niks meer mee kon, dus heb een bromblokje met 60 pw gepakt, ook deze wil nog niet lopen dus zal wel last minute sleutelen worden..

Snorblokje uitgekottert zodat de dikke 46mm cilinders ook passen.

Is het jullie ook opgevallen dat sommige snorcarter’s een groter inlaat venster hebben dan bromcarter’s ? 😉
Stalen bus er nog ff uit en dan een grote inlaat maken.
Oja, dit was een antihardloop blokje waar dus geen normale cilinder op past. :p
Ziet er netjes uit Crul en inderdaad er zijn behoorlijk veel verschillende soorten inlaatvlakken.
Wordt een net blokje voor een 46 kitje ;)!
Heb je ook al gepast of het nergens klemt?
Past losjes Lennaert, met nog 0.2mm(46mm Polini) speling en dat zonder carter pakking dus met pakking geeft mij voldoende speling en rek voor eventueel zetten door warmte.
Edit : But I do love a tide fitt :lol
Geknutseld ipv geklust 😀

Jawel een `echte` Polini uitlaat :lol met een beetje fantasie lijkt die op een Top one

Klussen in het klein:lol
Kijk zo hoort een vespa ciao miniatuur eruit te zien TOPPIE 
r32Bijdrager
Super mooi 
Schaalmodel tuning jonge
Zitten ook wel een paar uurtjes werk in 😀

Nieuwe kentekenplaat gemonteerd 😀 De oude was doormidden gescheurd en heb er gelijk een plaathouder omheen gezet.
niet echt vandaag, maar de afgelopen aantal dagen telkens een paar aanpassingen gedaan. 
before
between

after,
binnenkort hopelijk super bravo spatborden gevonden en dan het frame poedercoaten.
Vandaag begonnen mijn Ciao SC uit 76 in elkaar te zetten

Ziet er wel cool uit quicklyheizer. Alleen die grijze velgen vind ik er niet bij passen…
het setje superbravo spatborden gemonteerd,
en andere schokbrekers

andere treeplankjes.

dit doe ik met een takeltje.

-
Het onderwerp ‘Wat heb je vandaag geklust topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.