Home › Forums › Algemeen › Kroeg praatjes › Wat heb je vandaag geklust topic
- Dit onderwerp bevat 2,184 reacties, 284 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 8 jaren, 7 maanden geleden door TheCauwie.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
24 juli 2014 om 17:07 #41768
Nja nu weer iemand langs de weg ge zien met zn vespa
Ik ding starte bijna niet en liep heeel slecht
Hij had door een gare lager passing het vlakje kapot
Nja nieuwe carters dan maar, en ja hoor ik de cilinder erop, past die weer niet.
Ik had dus begrensd carter, 20 min schure en doen blok in elkaar en andere sproeier erin
Weer wat geld verdient hahaDe budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
Link naar Mijn collectie / Projecten.30 juli 2014 om 16:47 #118321Als, redelijk wanhopige, laatste poging tot ontroesten heb ik mij gewaagd aan Elektrolyse. Staat er nu al zo’n 52 uur en lijkt nog lang niet klaar te zijn. Elektrode heb ik al 5 keer schoongemaakt. Tank Cure nabehandeling staat al klaar!

30 juli 2014 om 16:56 #118322@Jonny10 het gaat de goede kant op 😛
Je ware pubertijd duurt je leven lang
Lightlord's Dizzy/Gypsi30 juli 2014 om 19:28 #70561Weer even bezig geweest na werk. Oude keerringen uit de voorvork gesloopt en alle vorkdelen in de afbijt gezet. Ook mijn vliegwiel en Bravo kop terug van ktmgek, de kop is uitgedraaid tot 43mm en zit nu onder mijn kickblok met 43 DR evo met contactslot en het vliegwiel word voor een SE blokje met 46 pinasco rn half volle wangen krukas. ^_^

30 juli 2014 om 19:49 #118327als je zo,n ding wil ontroesten , gooi um maar in een vuur korf en laat um maar lekker heet worden, dan knapt het roest er gewoon af.
daarna elektrolyse is een oude chemo box(zo,n rode plastic bak met deksel),paar flessen azijn er in, water erbij, koperen buisje aan de linker kant, de as aan de rechterkant en walla, laat maar brobbelen, niet binnen doen, want die gassen zijn giftig.
als het niet brobbelt dan staat er teweinig stroom op.
een 12 volts acculader zijn daar ideaal voor, als het niet brobbelt de koperen buis dichterbij leggen..als je vette dingen schoon wil hebben, wat alles reiniger in zo,n chemobox en dan onder delen er in en dan een oude vlakschuurmachine tegen de buiten kant van de bak houden.
door de trillingen in het water brokkelt alle vuil er af, wel warm water met alles reinger, werkt het zelfde als een ultrasoon.13 augustus 2014 om 10:45 #118391
AnoniemDarkMagician6 :
R.Zwiers :
Ik zal ook weer eens wat van me laten horen.
Niet stil gezeten laatste tijd.
zie hier het resultaat:
Blijft de vetste Leo Krul die ik ooit gezien heb. 😀
en die komt uit hartje ASTEN. die is door mij gemaakt, onder mn eerste SI
kijk maar in het filmpje, met ophangstrips erbij.
en tijdens mijn eerste tourrit is de ophanging links aan de blokbout doorgescheurd. kijk maar eens, weet zeker dat daar een haarscheurtje zit
Wat ik vandaag geklust heb:

Koppeling en poelie gepolijst.
13 augustus 2014 om 11:44 #118392Wat een hoop nijverheid en ziet er ook goed uit, maar zit er normaal niet een motorscherm overheen. 😉
13 augustus 2014 om 11:57 #118393Toevallig 😉

Viel opzich wel Mee hoeveel werk!13 augustus 2014 om 14:38 #118394Boxer achterwiel werd vandaag ook weer schoon

Is het vandaag blinkschoonmaakdag ofzo 😕
TICKLING BARN13 augustus 2014 om 19:55 #118396Zo te zien is het vandaag polijst dag..prima werk heren
Je ware pubertijd duurt je leven lang
Lightlord's Dizzy/Gypsi14 augustus 2014 om 12:32 #118347De simo en de 46 polini gevlakt met de hulp van meneer Freesbank

14 augustus 2014 om 12:40 #118348Die simonini heeft een hemd van 51,4mm toch? Die past niet in een speedengine o.i.d.
Waar ga je die voor gebruiken?46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel14 augustus 2014 om 12:46 #118349Herr FlicK :
Die simonini heeft een hemd van 51,4mm toch? Die past niet in een speedengine o.i.d.
Waar ga je die voor gebruiken?In zijn Sprocatti carter als ik mij niet vergis.
14 augustus 2014 om 14:11 #118350Tom96 :
DarkMagician6 :
R.Zwiers :
Ik zal ook weer eens wat van me laten horen.
Niet stil gezeten laatste tijd.
zie hier het resultaat:
Blijft de vetste Leo Krul die ik ooit gezien heb. 😀
en die komt uit hartje ASTEN. die is door mij gemaakt, onder mn eerste SI
kijk maar in het filmpje, met ophangstrips erbij.
en tijdens mijn eerste tourrit is de ophanging links aan de blokbout doorgescheurd. kijk maar eens, weet zeker dat daar een haarscheurtje zit
Het bleek dat die idd voor een Ciao was, en ja zonder die ophang strippen ging dat dan natuurlijk niet. Ik heb hem zelf maar gewoon even omgelast zodat die nu net zo mooi past als een orginele ^^ toch bedankt. 😉
14 augustus 2014 om 15:15 #118389
Anoniemheb de uitlaat voor tien euro gekocht, zonder demper.
was toen net begonnen met de vespa hobby, en toen ik voor weinig geld een uitlaat wilde onder mn SI , had ik dit geknutseld.
hing er overigens strak onder, met de strips die ik had.
was dus wel op de hoogte dat hij niet paste op si -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Het onderwerp ‘Wat heb je vandaag geklust topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.