:: Wat heb je vandaag geklust topic
-
DONE!
Before:

After:

Das netjes geworden
Ik zeg
voor de whitewhalls! Staat heel vet bij de andere kleuren!
vandaag de Deps verder afgemaakt. De pakking die je ziet is een originele, maar paste voor geen drol. deze pakking zat bij mijn carterset (2010).

Dat ziet er keurig uit Niek
Komt trouwens heel vaak voor dat de pakkingen nog een beetje bijgeknipt moeten worden.
@citta89 Thanks:D. Qua poorterij kwam de pakking prima over (doh, zo veel poorten natuurlijk).
maar als ik de cilinder monteerde, kwam er een stuk pakking klem te zitten tussen hemd & carter.
precies voor 1 van mijn tapeinden. Dus die heb ik open moeten knippen inderdaad.
r32Bijdrager
r32 :
Blok geheel gereviseerd mbv mooi origineel warmhoud plaatje van skf ( geleend van werk )
Toen test rit van 20 km , ik had een iets zwetende voetpakking , weer blokje gedemonteerd
Cilinder verwijderd en de tapeindes en zuiger en toen cartervoet gevlakt .
BLijkt dat als je het blok wat je reviseert en origineel toch bij elkaar hoort na revisie
Toch niet helemaal zo vlak is zoals van de fabriek.
WAs wel maar een klein beetje scheef, met waterproof schuurvel 60 geplakt op werkbank gevlakt
En met zwart krijt gecontroleerd.
Eigenlijk zou je als beide carter helften warm zijn een cilinder en kop moeten monteren
En dan pas de carter boutjes moeten aandraaien.
Edit nu 150 km verder carter en cilindervoet/kop kurk droog , vlakken heeft geholpen.
GR R32
Ik ben toch van plan om weer met de Polini top one op 50cc te gaan rijden,
Dus alvast een beginnetje van het opknappen gemaakt:

waarom alleen het expansiegedeelte polijsten? als je er wat meer tijd in steekt en hem geheel polijst ziet het er veel beter uit.
FonSBijdrager
Citta-ciao :
een beginnetje van het opknappen gemaakt
Goed begin zou ik zeggen.
volgens mij zegt ie dat hij een beginnetje heeft gemaakt met het opknappen van. Dus zal hij de rest ook wel doen!
dit stuk is alleen het makkelijkst.
te snel gelezen blijkbaar.
ot: vandaag aan mijn ciao gesleuteld. niet heel succesvol, afstelling is nog niet top.
Natuurlijk ga ik de hele uitlaat polijsten, maar dat komt nog wel!
r32Bijdrager
Tapeind over gedraaid, met momentsleutel
Nu geen tapeind op voorraad dus geen lopende brommer met dit heerlijke weer.
Balen
FonSBijdrager
Ik weet nog waar je woont, wil je wel wat tapeindje komen brengen, heb er genoeg 😉 Wel gebruikte, maar gewoon goede natuurlijk.
-
Het onderwerp ‘Wat heb je vandaag geklust topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.