Vespa-Ciao.NL
:: Wat heb je vandaag geklust topic

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Wat heb je vandaag geklust topic

15 berichten aan het bekijken - 1,501 tot 1,515 (van in totaal 2,185)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

speedbuxy
    Bijdrager

Wilk1985 :
      Je hebt wel een punt als je zegt dat Citta’s levensgevaarlijke dingen zijn op het moment dat je er een bananenzadel opzet. Doordat je naar achteren leunt in plaats van naar voren zit staat er minder druk op het voorwiel (= minder grip) zo is hij ook op zijn bek gegaan.

Daar heb je zeker een punt ja.
      Want toen ik een tijd terug een test stukje reed op Waarom? z,n citta bekroop me dit gevoel ook al wat dus heb daar toen op het puntje van de buddy gezeten:lol

Jelle
      Moderator

En dat is nou ook precies de reden dat ik het bananenzadel op mijn grillo naar voren heb geplaatst…

Anoniem

arvid13690
          Bijdrager

Er lekt iets?

Tis altied moar eem!

Anoniem

arvid13690 :
              Er lekt iets?

Inderdaad :pest .
              heb net alles gedemonteerd op rollend frame na, in 45 minuten.
              daarom loopt het dus ‘minder’ . lekke keering.

Mike
              Bijdrager

Hoeft niet hoor.. Maar hij kan het zo zien als hij die nok van de Cp onsteking eraf haalt. Als de keerring “zweet”, scheef zit of vuil is. is hij het wel. Maar nogmaals hoeft niet per see.

Mike

Anoniem

Mike :
                  Hoeft niet hoor.. Maar hij kan het zo zien als hij die nok van de Cp onsteking eraf haalt. Als de keerring “zweet”, scheef zit of vuil is. is hij het wel. Maar nogmaals hoeft niet per see.

Dit was de foto van ‘aantreffen’. keering heb ik er al uit, kon duidelijk zien dat hij lekte.
                  VITON keering erin? of origineel?

seann
                  Donateur

vandaag me citta even ombouwen tot een 50cc race monster 😛 soortvan
                    ik wou de faco uitlaat monteren en die zou speciaal voor si zijn.
                    moet ik eerst nog de flens recht buigen want het lijkt wel of ze orgineel scheef staan en alsnog was het niet gelukt:pest

dus polini top one maar proberen en die past niet op een si blok frame:(

weet iemand een paar uitlaten die goed op de si en tevens op de ciao passen?

Flippo
                    Donateur

@ Seann, je kunt ook gewoon een gat boren in je brug zodat je je uitlaat wel aan het ophangpunt kunt ophangen.

seann
                      Donateur

ja het ook niet het probleem dat de demper er slecht op gaat maar de uitlaat wil er gewoon niet op en de uitlaatklem kan er dan ook niet op want dat past het niet tussen de carter en uitlaatflens

dus een andere uitlaat lijkt me een betere oplossing aangezien er ook nog is meer deuken in zitten dan je op je vingers ken tellen:no

tompiebozzel
                        Bijdrager

mijn koppeling segmenten bewerkt samen met danielcitta zodat mijn snaar dieper in de schijven kan, toch weer 5km/u winst:thumb

pepko
                          Donateur

43mm autisa gemonteerd en afgesteld. nu lekker in gaan rijden 🙂

Helios
                            Bijdrager

Citta weer klaargemaakt voor de mooie lentedagen.
                              Hoop niet dat die lang op zich laten wachten.

MarcoS
                              Donateur

@ Helios

Blijft een zeer mooie citta =)

Florian
                                Moderator

Gave Citta Helios, had hem graag hier in de schuur staan:thumb=)

15 berichten aan het bekijken - 1,501 tot 1,515 (van in totaal 2,185)
                                • Het onderwerp ‘Wat heb je vandaag geklust topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.