Vespa-Ciao.NL
:: Wat heb je vandaag geklust topic

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Wat heb je vandaag geklust topic

15 berichten aan het bekijken - 1,486 tot 1,500 (van in totaal 2,185)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Florian
    Moderator

Ik zie het staan inderdaad:thumb
      Dan is het wel een stuk interessanter:D

niek1992
      Bijdrager

@florian,

zoals DR-flenny ook al zegt, t zijn aardig wat stickers. en ze zijn (naar mijn idee) best vet. Daanciao hier heeft zijn blauwe PX25 frame er gedeeltelijk mee gedaan. als je in zijn perso kijkt,kan je beetje een idee krijgen wat voor stickers er tussen zitten/hoe het er uit ziet! Succes

ritze
        Bijdrager

begonnen aan schuur V 5.1 (ga weer verhuizen)

beetje grappig alleen dat die film verkeerd staat is vet irritant

De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
          Link naar Mijn collectie / Projecten.

luuky1997
          Bijdrager

uitlaten gespoten + een beetje opgeruimd:D
            Sito +
            hoe heet die andere uitlaat alweer??

Anoniem

Nieuwe zuiger in mn DR evo gezet. deze heeft spoelgaten aan de zijkant en loopt heerlijk.
              en mn maat zn Honda mt afgesteld. deze is klaar voor de brommercross in aarle rixtel.

johank
              Bijdrager

Afgelopen weekend me hoemoet uitaat elektrisch ontroest,gespoten en ge monteerd,rijd super en natuurlijk een heerlijk geluid!

pepko
                Donateur

mijn blok gemonteerd en de uitlaatmond van mijn handmade gerepareerd, deze was dusdanig vervormd dat hij op zijn breedst 20mm was, nu weer netjes 22mm en mooi afsluitend.

blok heeft al even gelopen maar de afstelling moet nog. dat is ene klusje voor morgen.
                  daarna gaan we over tot het opknappen van de handmade en de proma CC.

Anoniem

poelie 95 erop gezet.
                    echt angstaanjagend snel vind ik zelf.
                    bij de 40kmh begint de koppeling te slippen. dan draait deze harder dan de snaar.
                    nu komt de fire pas tot recht. bij de 60kmh kap ik gewoon het gas af, want anders duw ik mn lagers er harstikke uit.
                    en dat met een totaalgewicht van 163kg haha. :D’
                    moet poelie hebben tussen 80 en 95 in…. 🙁

beunhaaz
                    Bijdrager

Snor poelie 😛 dan is het 85

tintin
                      Bijdrager

Vandaag lekker in de zon mijn zgan chromen uitlaat en een van de chromen bagagerekjes gepoetst. Morgen het tweede rekje maar even.

speedbuxy
                        Bijdrager

Zo das nice en shinny8):thumb

Wilk1985
                          Moderator

Vanmiddag nieuwe handvaten gemonteerd op de Citta van een maat van me:

Was echt heerlijk weer vandaag! Daarom besloot hij nog even een stuk te gaan toeren waarin hij op zijn bek ging. Dat leverde het volgende resultaat op dus ik heb binnenkort weer wat te sleutelen 🙂

Met hem gaat het verder goed, Citta rijdt ook nog als vanouds en alles doet het nog gewoon.

speedbuxy
                            Bijdrager

Ik haal uit de foto reportage 2 dingen op.
                              1 Wilk sleutelt aan iemand brommer.
                              2 De eigenaar van de brommer gaat daarna op z,n bek.
                              Conclusie laat Wilk nooit aan je brom sleutelen:lol

Nee zonder gekheid iedereen weet dat dit aan de Citta,s ligt want dat zijn gewoon levens gevaarlijke dingen:lol
                              Nu echt zonder gekheid wens je maat sterke met z,n evt herstel:thumb

Wilk1985
                              Moderator

Haha ja ik breng ongeluk haha 🙂

Je hebt wel een punt als je zegt dat Citta’s levensgevaarlijke dingen zijn op het moment dat je er een bananenzadel opzet. Doordat je naar achteren leunt in plaats van naar voren zit staat er minder druk op het voorwiel (= minder grip) zo is hij ook op zijn bek gegaan.

Na een verkeersdrempel moest hij gelijk een scherpe draai maken om ergens voor uit te wijken. Hierdoor ging het voorwiel de lucht in en hij achterover.

Guido
                                Donateur

@ wilk: Hell
                                  Hahaha

15 berichten aan het bekijken - 1,486 tot 1,500 (van in totaal 2,185)
                                • Het onderwerp ‘Wat heb je vandaag geklust topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.