Home › Forums › Algemeen › Kroeg praatjes › Wat heb je vandaag geklust topic
- Dit onderwerp bevat 2,184 reacties, 284 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 8 jaren, 6 maanden geleden door TheCauwie.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
2 september 2009 om 19:38 #72049
nou ik me laatst laag verf aangebracht op me frame na het vorig te hebben geschuurd(druipers etc. weggehaald) begon het onwijs te bladeren ! terwijl het frame gewoon droog in de schuur staat en de vorige laag bijna meer als een week heb kunnen harde dus ben er niet zo blij mee kan ik dus WEER gaan schuren en spuiten ik had gepland om me brommer vorige week af te hebben maar dat word nu dus VOLGENDE week… ik word er een beetje hopeloos van…
me vader beweert (zoals altijd) dat er teveel drijfgas uit de Motip spuitbus komt wat voorn die schuren en barsten zorgt of wel beter shudden… wat het volgens mij niet kan zijn aangezien ik altijd een kwartier sta te schudden anyways… het is maar op sommigen plekken… zoals de rechter onderkant van de benzinetank de plaat onder het zadel en op de achterbrug…
weet iemand wat ik kan doen nu ? ik heb er al voor meer als 75euro aan verf in gestoken…
2 september 2009 om 19:49 #43269Gewoon goed schoonmaken met een stofdoekje!
2 september 2009 om 20:36 #72054om de een of ander rede wil ik dat niet geloven mocht het WEL zo zijn dan sla ik me zelf DOOD
2 september 2009 om 20:38 #72055Je frame moet wel goed ontvet zijn he:P
2 september 2009 om 21:30 #72059lampenkap :
Je frame moet wel goed ontvet zijn he:Pja dat was ie ook maar het gebeurde alleen op de plekken waar ik dus vanaag heb gespoten de rest van de brommer is piekfijn !n het zal er wel aan liggen dat ik het er ”te dik” of er van te dicht bij op spoot
2 september 2009 om 21:39 #72040Vandaag foxje gekocht. Helemaal ontgrenst. andere rollers. trekveren/drukveren=) en even een hogedrukwasje gegeven natuurlijk!
morgen ga ik alles met commadant 5 doen. en daarna turtle waxen met zo’n apparaaat=)
3 september 2009 om 19:30 #72079pijp gelast op sschool

ik weet nou niet echt meer wat ik met het ding moet:?
zou ie het uberhaubt doen?De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
Link naar Mijn collectie / Projecten.3 september 2009 om 20:12 #72083YES!! eindelijk een stuk rondgereden op de vespa.
vandaag mijn licht gemaakt.zijstandaard gemonteerd, er achter gekomen dat mijn gaskabel smelt op mijn cilinder, dus ook een cilinderkap besteld.
en er achter gekomen dat een poulie 80 op een dr 70cc en een leo krul uitlaat veel te erg toeren maakt. dus een 70 poulie en snaar erbij besteld.10 september 2009 om 20:14 #72463Vandaag heb ik het blok van Pascal ontvangen (Ypelk op ons forum).
Het is een CP blok met 43mm DR evo, er moest een andere krukas in, inlaat boren + vijlen, poorten doortrekken in het carter en een revisie.
Dus na het eten gauw aan de slag gegaan, zodat hij morgen weer op de post kan.Dit was wel weer zo’n leuk WTF 😐 moment :haha

Maar goed, wat remmenreiniger doet wonderen.
Net inlaatje, niet overdreven:
Dat je het maar ff weet :pest

Toet toet boing boing hakken en zagen:

Tijdens het opbouwen viel me om dat de deco-stift ontzettend scheef was 😮 Dus die heb ik maar vervangen…

En klaar 🙂 Dus Pascal, zaterdag kun je hem weer eronder hangen en eens goed gas geven!

10 september 2009 om 20:20 #72465Voorvork van m’n racer ingekort! En aan knoeien geweest met epoxie op m’n kapjes.
10 september 2009 om 20:20 #72466frame aangepast voor mn kickblok, kickblok eronder gehangen. en begonnen met de kickpedalen te monteren.
enkel het palletje moet ik nog fixen, ketting inkorten endan de bekabeling don (gas,rem,licht) 😉10 september 2009 om 20:23 #72468FonS :
Vandaag heb ik het blok van Pascal ontvangen (Ypelk op ons forum).Het is een CP blok met 43mm DR evo, er moest een andere krukas in, inlaat boren + vijlen, poorten doortrekken in het carter en een revisie.
Dus na het eten gauw aan de slag gegaan, zodat hij morgen weer op de post kan.Dit was wel weer zo’n leuk WTF 😐 moment :haha
Tijdens het opbouwen viel me om dat de deco-stift ontzettend scheef was 😮 Dus die heb ik maar vervangen…En klaar 🙂 Dus Pascal, zaterdag kun je hem weer eronder hangen en eens goed gas geven!
Woow netjes gedaan dat je dat in een avondje fixt 😀 goed bezig!
10 september 2009 om 20:25 #72469n a lang geen vespa te hebben gehad (wel v an alles en nog wat..)
nu n ciao frame met voorvork en stuur en spatborde enzo…
en een complete ciao zonder kenteken…. dat moet dus 1 worden
nu van dat frame alles aan t halen zodat die naar de spuiter kan, maar krijg me stuur niet los enzo…
daar net mee weeste kloote, en vond t nu wel weer goed voor vandaag10 september 2009 om 20:26 #72470@ Robert:
2 uur en een kwartier, duurde allemaal iets langer omdat ik het carter moest schoonmaken, deco stift vervangen, voetpakking maken enz.
Maar het ging wel okee, heb wel eens langer met een blok staan vechten ja.En het is natuurlijk niet m’n eerste keer, dat scheelt 😉
10 september 2009 om 20:33 #72471vandaag wat voorbereidingen voor revisie voor mn blokje. nu wachten tot ze mn bestelde spul afleveren, voor het weekend hoop ik.
morgen weer een bezig mn krukaslagers d’r af te halen. krukas ligt een nachtje in de koelkast
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Het onderwerp ‘Wat heb je vandaag geklust topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.