Home › Forums › Algemeen › Kroeg praatjes › Wat heb je vandaag geklust? Deel 2
- Dit onderwerp bevat 427 reacties, 77 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 2 maanden geleden door zevenenergie.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
31 augustus 2018 om 21:50 #778147
Kan je en bij jmpb een review achterlaten dat het een waardeloze benzine slang is.
Als je dat niet doet blijft men die waardeloze slang verkopen en leren ze het bij jmpb ook niet.Sneak preview
1 september 2018 om 18:59 #778162@ Florian : Dat mix blokje krijgt vast een zij inlaat smeersysteem 🙄
TICKLING BARNYo, gezien ik binnenkort buren ga krijgen werd het tijd om de motorzaag iets stiller te krijgen, ja ik weet het ik kan niet lassen.
Boeit me ook niet het werkt, ben aan sparen voor een migmag of een tig lassert
Het werkt vrij goed alleen is het afstellen een gekloot, maar dat komt wel goed
De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
Link naar Mijn collectie / Projecten.7 september 2018 om 07:57 #778363😂😂😂😂
waar Vespa uitlaatjes toch allemaal goed voor zijn …..
klasse oplossing zo toch 👍7 september 2018 om 10:21 #778365Haha prachtig Ritze!
Je zou eigenlijk voor het verschil in geluid een filmpje moeten plaatsen zonder de city power als demper.
7 september 2018 om 13:15 #778386Ik krijg morgen mijn farm boss terug en dan zal ik een nieuw filmpje maken maar het is lastig te horen op een filmpjr
Link naar Mijn collectie / Projecten.7 september 2018 om 14:33 #778390Hilarisch dit 😆
Welkom op ons forum!
Breng een bezoekje aan mijn Ciao project.7 september 2018 om 14:59 #778393Goed bezig Ritse,
Door met Ciao onderdelen andere producten te verbeteren, duurt het niet lang of alle mensen willen een Ciao of in ieder geval een Ciao onderdeel. En met deze verbetering blijven deze buren misschien wel, naast je wonen. Misschien ook zo,n demper op je stereo installatie? 😀Grapje, Ik hoop dat ze net zo attent voor jouw zullen zijn, als jij voor hun.
7 september 2018 om 17:30 #778400De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
Link naar Mijn collectie / Projecten.7 september 2018 om 17:31 #778401Haha thnx zeven energie ik hoop dat het zo lekker blijft lopen het scheelt behoorlijk vind ik
Link naar Mijn collectie / Projecten.9 september 2018 om 15:20 #778485Beste mensen
gister de remschoentjes vervangen en banden letters bij gewerkt ( ja er zitten nog 2 verschillende op 😇).
achterlichtje geblindeerd .
de hond was nieuwsgierig…vandaag heb ik beide heren maar is goed wassen en in de wax gezet

Fototje met me andere speeltjegr Jochem
9 september 2018 om 21:09 #778504Nette ciao mix :)! Ik vind persoonlijk 3 ster velgen niet zo mooi, een gekleurd setje 5 ster velgen of 10 spakers zou wel mooi staan.
26 september 2018 om 23:41 #778966Ik heb vandaag even mijn bravo blokje uit elkaar gehaald voor nieuwe lagertjes. En een bananen poortje gedremeld. Gaatje in een vers zuigertje gemaakt. Uitlaatpoort verhoogt en verbreed. Cilindertje even opgefrist met een hoon gevalletje. 1,75mm van de boven kant van de cilinder afgedraaid. 1,75mm dikke papieren voetpakking gefiguurzaagt. Kopje afgedraaid voor meer compressie. Vliegwieltje afgedraaid. Dit alles om de bravo wat levendiger te maken en mee te kunnen in het verkeer
Edit:
Ik zou nog even laten weten hoe dit zou lopen. Ik rijd er al een paar weken mee rond.
Topsnelheid met windje mee rond de 70km per uur.
Optrekken met groene trek veertjes is matig maar bij de 30 begint hij te trekken en er is een heel lekkere boost die begint bij 40 en eindigt bij 60 er zit bij 60 een deukje in de powerband maar met wind mee komt hij daar doorheen er loopt hij dus door naar de 70.Bij lage snelheden vietakt hij dus de sproeier is veel te groot. Beter afstelen & expansie uitlaat zou het wel eens heel leuk kunnen doen.
Die dikke voet pakking pakking had als nadeel dat hij zacht werd en hij dunner werd.
De kop ging daardoor zodanig ging lekken, dat hij niet meer startte.
Na drie keer de kop natrekken. Bleef hij op dikte.17 oktober 2018 om 15:03 #779560Speedengine carter inlaat en spruitstuk een beetje naar elkaar laten groeien

Voor een 15mm Carbje, 😛

TICKLING BARN -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.