Vespa-Ciao.NL
:: Wat heb je vandaag geklust? Deel 2

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Wat heb je vandaag geklust? Deel 2

15 berichten aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 428)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Joor
    Donateur

@jeffreykruize,

Kan je en bij jmpb een review achterlaten dat het een waardeloze benzine slang is.
      Als je dat niet doet blijft men die waardeloze slang verkopen  en leren ze het bij jmpb ook niet.

2

Florian
      Moderator

Sneak preview

E7634530-6161-48E8-8C71-E5CEED4D01FB

Crullie
        Donateur

@ Florian : Dat mix blokje krijgt vast een zij inlaat smeersysteem  🙄

TICKLING BARN
          2

ritze
          Bijdrager

Yo, gezien ik binnenkort buren ga krijgen werd het tijd om de motorzaag iets stiller te krijgen, ja ik weet het ik kan niet lassen.
            Boeit me ook niet het werkt, ben aan sparen voor een migmag of een tig lassert
            Het werkt vrij goed alleen is het afstellen een gekloot, maar dat komt wel goed

De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
            Link naar Mijn collectie / Projecten.

Jochem
            Bijdrager

😂😂😂😂
              waar Vespa uitlaatjes toch allemaal goed voor zijn …..
              klasse oplossing zo toch 👍

Florian
              Moderator

Haha prachtig Ritze!

Je zou eigenlijk voor het verschil in geluid een filmpje moeten plaatsen zonder de city power als demper.

ritze
                Bijdrager

Ik krijg morgen mijn farm boss terug en dan zal ik een nieuw filmpje maken maar het is lastig te horen op een filmpjr

AA-T
                  Topic starter

Hilarisch dit 😆

zevenenergie
                    Donateur

Goed bezig Ritse,
                      Door met Ciao onderdelen andere producten te verbeteren, duurt het niet lang of alle mensen willen een Ciao of in ieder geval een Ciao onderdeel. En met deze verbetering blijven deze buren misschien wel, naast je wonen. Misschien ook zo,n demper op je stereo installatie? 😀

Grapje, Ik hoop dat ze net zo attent voor jouw zullen zijn, als jij voor hun.

ritze
                      Bijdrager

ritze
                        Bijdrager

Haha thnx zeven energie ik hoop dat het zo lekker blijft lopen het scheelt behoorlijk vind ik

Jochem
                          Bijdrager

Beste mensen

gister de remschoentjes vervangen en banden letters bij gewerkt ( ja er zitten nog 2 verschillende op 😇).
                            achterlichtje geblindeerd .

665FC9CD-9151-4E94-877B-08057E9E59D5
                            de hond was nieuwsgierig…

vandaag heb ik beide heren maar is goed wassen en in de wax gezet
                            D6CA7EEA-FF01-4E17-A2B2-8AE4DE0E1C6829BC6724-087B-42B6-BE48-14C1A5B2E3BE
                            Fototje met me andere speeltje

gr Jochem

hansieb
                            Moderator

Nette ciao mix :)! Ik vind persoonlijk 3 ster velgen niet zo mooi, een gekleurd setje 5 ster velgen of 10 spakers zou wel mooi staan.

zevenenergie
                              Donateur

Ik heb vandaag even mijn bravo blokje uit elkaar gehaald voor nieuwe lagertjes. En een bananen poortje gedremeld. Gaatje in een vers zuigertje gemaakt. Uitlaatpoort verhoogt en verbreed. Cilindertje even opgefrist met een hoon gevalletje. 1,75mm van de boven kant van de cilinder afgedraaid. 1,75mm dikke papieren voetpakking gefiguurzaagt. Kopje afgedraaid voor meer compressie. Vliegwieltje afgedraaid. Dit alles om de bravo wat levendiger te maken en mee te kunnen in het verkeer 😛 😀 😎 ➡

Edit:

Ik zou nog even laten weten hoe dit zou lopen. Ik rijd er al een paar weken mee rond.
                                Topsnelheid met windje mee rond de 70km per uur.
                                Optrekken met groene trek veertjes is matig maar bij de 30 begint hij te trekken en er is een heel lekkere boost die begint bij 40 en eindigt bij 60 er zit bij 60 een deukje in de powerband maar met wind mee komt hij daar doorheen er loopt hij dus door naar de 70.

Bij lage snelheden vietakt hij dus de sproeier is veel te groot. Beter afstelen & expansie uitlaat zou het wel eens heel leuk kunnen doen.
                                Die dikke voet pakking pakking had als nadeel dat hij zacht werd en hij dunner werd.
                                De kop ging daardoor zodanig ging lekken, dat hij niet meer startte.
                                Na drie keer de kop natrekken. Bleef hij op dikte.

Crullie
                                Donateur

Speedengine carter inlaat en spruitstuk een beetje naar elkaar laten groeien :thumb
                                  PA170009PA170010

Voor een 15mm Carbje,  😛
                                  P1200007P1200005

TICKLING BARN
                                15 berichten aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 428)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.