Home › Forums › Algemeen › Kroeg praatjes › Wat heb je vandaag geklust? Deel 2
- Dit onderwerp bevat 427 reacties, 77 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 2 maanden geleden door zevenenergie.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
17 mei 2018 om 00:40 #774498

De boel ff goed ontvet en schoongemaakt.
Klaar om te stralen en coaten 💪🏾

Sneak preview 👌🏾17 mei 2018 om 20:12 #774554Je hebt de smaak lekker te pakken zeg!
Welkom op ons forum!
Breng een bezoekje aan mijn Ciao project.19 mei 2018 om 15:54 #774643Gilera citta (project rebuild)
19 mei 2018 om 17:46 #774644Uitlaat gedemonteerd en inklapbare fietsmanden aan bagagedrager SI gemonteerd.

Blije Vespa Piaggio SI rijder19 mei 2018 om 20:43 #774661Vandaag zijn @herr-flick en ik weer lekker bezig geweest met de site. Herr Flick heeft de webshop online gezet en ik heb de hele dag in de code gezeten.
Recente berichten is compleet vernieuwd, je kan nu kiezen uit 3 verschillende tabbladen, Alle onderwerpen, Advertenties & Perso’s.
Ook de sidebar is aangepast, als je hier nu op te titel klikt (Recente Berichten, Recente Advertenties, Recente Perso’s) kom je ook direct op dat tabblad uit. Verder is de styling van de sidebar enigszins aangepast om duidelijk weer te geven dat je ook op de titel kan klikken.

Als laatste nog een kleinigheidje maar wel handig. Een knopje om snel naar beneden te scrollen als je een Nieuw onderwerp wil starten.

Zo proberen we de site steeds een beetje meer te verbeteren. Ik zie nu in ieder geval allemaal sterretjes door letterlijk de hele dag naar code te staren. Vergeef me dus dat ik even niet reageer op andere topics en lekker een filmpje ga kijken 😎
Welkom op ons forum!
Breng een bezoekje aan mijn Ciao project.19 mei 2018 om 20:56 #774664Vandaag zijn @herr-flick en ik weer lekker bezig geweest met de site. Herr Flick heeft de webshop online gezet en ik heb de hele dag in de code gezeten. Recente berichten is compleet vernieuwd, je kan nu kiezen uit 3 verschillende tabbladen, Alle onderwerpen, Advertenties & Perso’s. Ook de sidebar is aangepast, als je hier nu op te titel klikt (Recente Berichten, Recente Advertenties, Recente Perso’s) kom je ook direct op dat tabblad uit. Verder is de styling van de sidebar enigszins aangepast om duidelijk weer te geven dat je ook op de titel kan klikken.
Als laatste nog een kleinigheidje maar wel handig. Een knopje om snel naar beneden te scrollen als je een Nieuw onderwerp wil starten.
Zo proberen we de site steeds een beetje meer te verbeteren. Ik zie nu in ieder geval allemaal sterretjes door letterlijk de hele dag naar code te staren. Vergeef me dus dat ik even niet reageer op andere topics en lekker een filmpje ga kijken 😎Nice!
Als jullie vragen hebben over bepaalde code implementaties (html, css of js) kan ik wellicht helpen. Dus schroom niet om te vragen.
19 mei 2018 om 21:17 #774665Super dat jullie zo bezig zijn en de/het website/forum zo nog toegankelijker wordt! Top!
Blije Vespa Piaggio SI rijder19 mei 2018 om 21:34 #774667Goeie update 😎
Thanks AA-T. En voor de positieve reacties.46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel20 mei 2018 om 10:11 #774680@michel, bedankt voor het aanbod. Wellicht dat je ons ooit nog eens kan helpen met wat javascript. Ben bijvoorbeeld nog steeds op zoek naar een nieuwe quote-functie. De huidige heeft helaas zijn gebreken en de ontwikkelaar van die plugin heeft geen zin om deze te verhelpen 😐
Welkom op ons forum!
Breng een bezoekje aan mijn Ciao project.20 mei 2018 om 17:48 #774714Dankzij @michel zijn de monster smileys verleden tijd als je een bericht quote, en dat verdient dan wel weer een monster smiley! Dus bij deze voor de laatste keer:
Welkom op ons forum!
Breng een bezoekje aan mijn Ciao project.28 mei 2018 om 01:47 #774938Vandaag, ehm, gisteren
aangezien het nu 1:45 ismijn band geplakt. Voor de zoveelste keer een gaatje. En aangezien ik een mooie nieuwe lagerplaat had deze er ook maar even op gezet, vind hem er een stuk solider uitzienGelukkig heb ik net aan genoeg gereedschap thuis liggen voor dit soort klusjes
Altijd leuk een Contra Moer (Linkse draad, Dop 22)
Alles op zijn plek hangen en rijden maar
😎
Wheely all the way!28 mei 2018 om 18:07 #774946Ziet er strak uit .Zelf gemaakt?28 mei 2018 om 18:11 #774947Ziet er strak uit .Zelf gemaakt?3 juni 2018 om 19:43 #775122Elevator custom for moped citta 💪👍😀🤔
12 juni 2018 om 20:12 #775357Zo kan je een seks/bondage-schommel ook gebruiken inderdaad.
Welkom op ons forum!
Breng een bezoekje aan mijn Ciao project. -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.