Home › Forums › Algemeen › Kroeg praatjes › Wat heb je vandaag geklust? Deel 2
- Dit onderwerp bevat 427 reacties, 77 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 2 maanden geleden door zevenenergie.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
5 mei 2018 om 10:41 #771859
Gisteren gedaan.
Moet toch wel een kap op voor de vct vind ik.

Nog wel wat afwerken en in kleur maken.
7 mei 2018 om 08:12 #771928@mcboss, mooi bedacht, wat heb je ervoor gebruikt, een dopje of iets dergelijks?
Welkom op ons forum!
Breng een bezoekje aan mijn Ciao project.7 mei 2018 om 09:29 #771941Dop 30 in laten zakken.
Maar is allemaal wel bewerkelijke dan gehoopt hoor.
Zit veel werk in om netjes te krijgen.
Zit ook met de cdi die net even groter is dan de ruimte achter de kap.
En om dat voor vct af te krijgen gaat niet lukken. 😥
Heb weer de si kickbrug erop gezet en overgestapt naar vario.
Maar ook daar een aanpassing aan de variokant.
Er gaat een beetje teveel mis en te weinig tijd om op te lossen.
Ook motorisch/uitlaattechnisch.
Maar uiteindelijk komt het goed. 🙂7 mei 2018 om 13:17 #771952Wel heel goed bedacht om dat met een dopsleutel te doen! En op de foto ziet het resultaat er ook goed uit, complimenten
Welkom op ons forum!
Breng een bezoekje aan mijn Ciao project.10 mei 2018 om 13:28 #774050rebuilding 😛
11 mei 2018 om 21:01 #774161mooi netjes hoor is weer goed voor veel kilometers plezier,
onderhoud is behoud11 mei 2018 om 22:02 #774164
Uitlaat een tijdje geleden gestraald en gelakt.
Hangt er nu onder.
…na dat topic va Javad gelijk gaan zoeken naar zo een beugel voor de cdi. Dus die zit ook hoe hij hoort.

Ringetjes geplaatst

Oja vandeweek nog een leuk rekje opgehaald en gemonteerd.
Tasje vandaag gescoord bij Big Bazaar volgens mij. Kwaliteit van niets maar we gaan het meemaken.12 mei 2018 om 06:44 #774167mooi netjes hoor is weer goed voor veel kilometers plezier,
tkx……weer stukje verder 😛
12 mei 2018 om 08:53 #774171@RIDINGSOLO, uitlaat ziet er weer goed uit
en dat brommertje kan wel weer een tourtje of wat aan 😀Welkom op ons forum!
Breng een bezoekje aan mijn Ciao project.12 mei 2018 om 11:54 #774200De verandering vandaag afgemaakt.
En klaar voor de VCT hoop ik.
Is wel gelukt zo denk.
13 mei 2018 om 12:06 #774266Vorig jaar al een Citta gered van de ijzerpers maar sinds een maandje pas wat tijd om wat te doen aan het ding. Blok liep niet goed. Sproeier was veel te groot en ontsteking was brak. Meteen nieuwe cilinder erop gezet en alle elektra elementen vervangen. Blokje loopt nu weer lekker.
Nu de rest:
Gister een versterkte brug opgehaald bij BeMa en vandaag maar even de oude gedemonteerd.
Nieuwe was duidelijk nodig:

Vanavond ook de achterklok vervangen voor een tweedehands:

De oude poelienaaf staat helemaal krom:

Er is flink meer geragd denk ik haha.
En als ik de binnenkant zo zie van de rem kan ik me ook niet voorstellen dat hij het nog deed. Zo vet als spek. Mijn Barbecue is er niks bij na een avondje grillen:

Binnenkort maar eens kijken of alle keringen in de achterklok nog wel goed zijn met zoveel vet.
Genoeg te doen nog. Nu even langs moeders en dan F1 kijken.
Fijne moederdag
13 mei 2018 om 12:29 #774268Die brug, ziet uit hey 🙂 word weer een mooie brommer. Succes
De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
Link naar Mijn collectie / Projecten.13 mei 2018 om 12:35 #774269Altijd eervol werk een versterkte brug plaatsen

Bij komend voordeel is ook dat de weg ligging en rij eigenschappen stukken verbeterd.13 mei 2018 om 16:58 #774289Goed bezig geweest vandaag
13 mei 2018 om 17:45 #774292Thanks… Net de montage gedaan.
Kwam wel wat dingen tegen helaas nog.
Er zit aardig wat speling in de achterbrug bij het ophang punt. Kan hem van links naar rechts bewegen. Ik mis alleen wel de stofringen. Waarschijnlijk ligt het daar aan. die maar bestellen.Bobine past niet heel lekker op de nieuwe brug. Onderin wordt hij op tegen de carter aangedrukt. Nu maar even bovenin de brug geplaatst.
Verder lijkt het alsof ik een fout hem gemaakt met het achterwielmoer. Deze kan ik niet strak aandraaien. Dan zet hij het wiel vast. Dit klopt neem ik aan niet toch? Wellicht heb ik een ring verkeerd zitten
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.