Vespa-Ciao.NL
:: Wat heb je vandaag geklust? Deel 2

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Wat heb je vandaag geklust? Deel 2

8 berichten aan het bekijken - 421 tot 428 (van in totaal 428)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

CITTADARAH
    Bijdrager

IMG_0102“ff wat bouwe ouwe”…….

De hobby is gestaakt.  Maar ondertussen probeer ik mijn resterende spullen netjes weg te bouwen. Dus wie geïnteresseerd is in het 1 en ander.   Laat wat horen. In het mijn perso of via PM.

IMG_0097

zo blokje is alweer dicht.

IMG_0131

IMG_0141carbjes gaan naar een vriend van me.  Die gaat ze ultrasoon reinigen op z’n werk.

IMG_0117IMG_0116IMG_0118

Op naar t volgende …..
      C10E2B17-47EB-4E31-A9C4-4F814F07F356

Pinascovliegwiel. Thanks to @Ritze en @Fons

• Deze reactie is gewijzigd 2 maanden, 2 weken geleden door CITTADARAH.

Joor
      Donateur

Vandaag bezig geweest met het reviseren van een monoshock.
        Er staat hier op de site een mooie beschrijving van,( https://vespa-ciao.nl/how-tos/frame-how-tos/Monoshock-onderhouden/ ), maar helaas niet waar je de spullen kan kopen.
        Zo ben ik nu dus opzoek naar een oliekeerring 10.7 x 20 x 9.2 mm
        Heeft iemand hier enig idee waar die te koop zijn?
        Het zou mij heel erg helpen.

bram0vitz
        Bijdrager

Is dit een gemeten maat of de maat die op de keering staat?

beetje prutsen hier en daar
          Link naar Mijn collectie / Projecten.

Joor
          Donateur

Dit staat op de keerring en komt overeen met wat ik heb kunnen meten. De dikte (9.2) heb ik niet kunnen meten.

zevenenergie
            Donateur

Als dit 10.7 x 20 x 9.2 mm de maat is die er op staat dan is het waarschijnlijk een oorspronkelijk een duimse maat die omgezet is naar mm.
              Of de keerring zou een spesiaal gemaakte keering kunnen zijn voor die schokbreker en dan kan je bij piaggio gaan vragen of ze hem hebben liggen.

Je zou de stang kunnen op meten of dit ook echt 10,7 is.
              Je zou ook even kunnen bellen met technirub. Ik heb de maat niet in hun arsortiment zien staan en ik weet ook het type niet, maar mischien kunnen zij je verder helpen, want mischien word de keering vaker toegepast in schokbrekers vanwege de verchroomde stang en weten zij een leverancier.

• Deze reactie is gewijzigd 2 maanden geleden door zevenenergie.

Joor
              Donateur

Met de schuifmaat kwam ik op 10.75 mm

Als je dat wil navragen voor me. Graag.
                Alvast bedankt

• Deze reactie is gewijzigd 2 maanden geleden door Joor.

zevenenergie
                Donateur

Ik heb een lijntje uitgegooit, als ik wat gehoord hebt, dan laat ik het weten.

zevenenergie
                  Donateur

Ik heb gekeken in de industriele toeleverings bedrijven en bij schokbreker revicie bedrijven en daar vind ik hem niet.

Dus voor de beste kans van slagen moet je dus bij brommer onderdelen winkels vinden.
                    Ik heb gezocht op  “Set revisione ammortizzatori Piaggio SI”

En vind bijvoorbeeld dit:
                    https://www.mauropascoli.it/scheda.php?id=22036
                    Mischien zou deze winkel je verder kunnen helpen.

Of anders dit bestellen:

https://www.ebay.nl/itm/256252635590?_skw=ammortizzatori+Piaggio+SI&itmmeta=01KFZGZP9QRAAYJ9612N4AE4DJ&hash=item3ba9d8e9c6:g:AyAAAOSwNcxlJtn4&itmprp=enc%3AAQALAAAA4O7PUuNWmJ%2B%2BUShgI9tQz%2FrxIEYERPeFRgJjHHsWV2ayH3N%2Bk15GYrLvAYT8QsWxlbpSlCMxLA76V74skmpw0VeKa07AsDsLIZRHQGtavLUfxNZeoCaWNnznnA44DDutAa5HUB%2FKwkepycEPTQW3P6ZECEFGlx2O0hWAxQpuydgz6bzvmfYqWvGH9fmZqrFq3UvniGPXIDPu6mT3uLMB3%2FprGWlS%2BwAYoeU83FfXONLowAgsKMu6sY5bh%2BmjKRbLXNovrNFWQIA01D2pQOGumTJUj7L47TZKkwwWLOCBVSNv%7Ctkp%3ABk9SR4jl_vD_Zg

• Deze reactie is gewijzigd 2 maanden geleden door zevenenergie.
                  8 berichten aan het bekijken - 421 tot 428 (van in totaal 428)
                  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.