Home › Forums › Algemeen › Kroeg praatjes › Wat heb je vandaag geklust? Deel 2
- Dit onderwerp bevat 427 reacties, 77 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 2 maanden geleden door zevenenergie.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
27 oktober 2018 om 18:06 #779933
Mijn blokje begint steeds meer vorm te krijgen, 3x raden welke cilinder :p

27 oktober 2018 om 19:54 #779939Ik denk een Malo 43 of een 46.5 , ik denk dat je nog wel iets meer uit het blok kan dremelen
De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
Link naar Mijn collectie / Projecten.46,5mm Malossi inderdaad.
Wat zou jij verder nog aanpassen dan?Voor de boosterpoorten zit er te weinig vlees op ivm het kotteren van de carters.
27 oktober 2018 om 22:17 #779942Die main spoelers zien er goed uit man. De boosterpoortjes heb je nu weinig vlees voor.
Je kan ze evt later nog een keer proberen. Denk dat het weinig zal uitmaken – denk dat je daarom ze ook niet hebt doorgetrokken?
46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel28 oktober 2018 om 08:04 #779948Ik frees het kanaal gewoon breder, daar zit meestal nog zeker wat vlees je ziet het originele kanaal en dat maak je gewoon iets breder, en volg de ronding van het blok. Dikte van het Carter kan je meten met een scherpe vlam als je vinger op het Carter houd en daar die vlam onder houd dan kan je redelijk inschatten hou dun het is. Verbrand je meteen je vinger dan is ie erg dun en dan moet je ophouden.
Ik heb altijd al geopperd dat de 46.5 gewoon gemaakt is voor std gekotterde carter’s. Dit met zij inlaat word echt een snel blokjeDe budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
Link naar Mijn collectie / Projecten.28 oktober 2018 om 16:16 #779973Nice mooie spoelers en ook weer een florissant vliegwiel
TICKLING BARNWeer een productief dagje gehad. Eerst een aantal onderdelen gestraald bij een maatje van me. Daarna nog wat vliegwielen afgedraaid.

3 november 2018 om 20:16 #780169mooi werk florian, kan het spul straks weer een tijd mee👍
3 november 2018 om 20:43 #780171Mooi gefixt ouwe 😎
46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel3 november 2018 om 21:57 #780172Altijd goed om te zien, nice en shining, een Top dagje
TICKLING BARN17 december 2018 om 17:46 #781793Vandaag begon de dagelijks vervoer brommer te stotteren, dus nu dan eindelijk de condensator aan de buitenkant gemaakt. Dat scheelt de volgende keer een hoop werk.
Lekker kotteren omdat ik niet de juiste maat boor had liggen, dus extra mooi 🙂

Daar zit tie. 😎
17 december 2018 om 17:51 #781794Waar heb jij je blok mee dicht geplakt? 😅 Condensator ziet er dan wel weer heel netjes uit zo
Welkom op ons forum!
Breng een bezoekje aan mijn Ciao project.17 december 2018 om 18:38 #781800@ AA-T
Er zit gewoon een groene pakking tussen. Maar omdat ik veel km maak, en geen zin heb in valse lucht, leg ik altijd een kit rand op de naad.
Ik gebruik daarvoor polymeer. Meestal zwarte 😉Best wel innovatief 😎
17 december 2018 om 19:06 #781804Zonder twijfel de meest grensverleggende, baanbrekende en vernieuwende modificatie die ik afgelopen jaar van je heb gezien, maar innovatief zou ik het niet noemen 😂
Welkom op ons forum!
Breng een bezoekje aan mijn Ciao project.Ik heb zo,n koper dingetje uit een kroonsteentje gehaald en op de kabel gesoldeerd. Krimpkous er omheen en Walla….. het eindresultaat.

Best wel baanbrekend, grensverleggend, vernieuwend 😎
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.